Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam BMW 316i Coupe z 94 roku i mam problem, na pierwszym biegu jak chcesz ruszyc z miejsca to strasznie szarpie mi auto zamiast jednostajnie przyspieszac to szarpie. Jest to o tyle dziwne ze jest to tylko na pierwszym biegu, reszta dziala normalnie. Resetowalem kompa ale to nic nie pomoglo. Auto pali i jezdzi normalnie tylko to szarpanie. Co moze byc przyczyną?
Opublikowano
Jakbys nie poszedł na łatwizne i poszukał a , daj wiare multum tego na forum. Byś wiedział, ze to sprzęgło. Powróżę z fusów i śmiem powiedzieć, ze objaw jest przy staniu w korku, jak auto sie nagrzeje, auto robi kangura....komplet sprzęgla do wymiany- sam byłem autorem takiego wątku gdzie wszystko jest opisane.
Opublikowano
Paweł ma racje, miałem to samo, sprzęgło się nagrzeje i zaczynają sie kangurki na pierwszym biegu. U mnie pomagało ruszanie z 2 biegu z wyższych obrotów.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Byłem u mechanika, który stwierdził po przejechaniu sie samochodem ze sprzegło jest dobre a to szarpanie (tylko na jedynce) wydaje mu sie ze to wina elektroniki poniewaz samochod tak jakby sie dlawił paliwem. Podpiął go pod komputer i tam cos wykazalo ze jakis sterownik jest nietak, skasowali błedy ale dalej to samo i wyslal mnie do elektronika samochodowego... jest to mozliwe zeby przez jakis sterwonik auto sie tak dlawilo? i robilo takie kangorki na jedynce?
Opublikowano

Na 95% nieszczelny dolot.. sprawdź połączenia gumowe od filtra powietrza do kolektora. Objawy podobne do padniętego sprzęgła.. jeździłem tak 2 miesiące i myślałem że to już koniec sprzęgła... sprawę załatwiła taśma izolacyjna :mad2:

 

Albo dziurawa odma. Miałem to samo :)

 

A co ma to tego odma silnika to naprawdę trudno mi zrozumieć..

Opublikowano

 

A co ma to tego odma silnika to naprawdę trudno mi zrozumieć..

 

Uszkodzona odma to często nieszczelny dolot.

Opublikowano
Tak jak napisał Slay. Sprawdź gumową rurę która łączy kolektor ssący z przepływomierzem. Ale zrób to porządnie i wyciągnik ją z auta. Ponaciągaj trochę i sprawdź czy gdzieś nie jest przerwana. Jak ruszasz, czy jak wogóle przyśpieszasz to na silnik działa siła skętna która powoduje że przekrzywia się trochę na poduszkach w prawą strone auta. Odległość między kolektorem i przepływomierzem zwiększa się więc. Jeżeli guma jest przerwana to wtedy leci tamtędy lewe powietrze. Na pozostałych biegach też na pewno da sie to wyczuć, jednak na 1 objawy są najbardziej wyczuwalne.
Opublikowano
Przecież to są poduszki silnika. Przez nie tak szarpie. Miałem to samo (identycznie) w E36 325i w sedanie, szarpało jak... Wymieniłem i ameryka. Jestem pewien, zobacz czy nie są pourywane.

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
Tak przyczyną tego szarpania był GUMA PRZEPŁYWOMIERZA która byla spękana i dziurawa od spodu;) narazie starą opkleiłem szkotem i dziala tak jak powinno ale nowa juz zamowiona 150zł mnie to bedzie kosztowac... ale zawsze lepsze to niz wymiana sprzegła co pewnie ciężko bylo by sie zmiescic w 700 zł z robocizną. Lece piwo wam panowie Dzięki ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.