Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano
miasto a miasto tez różnica , u mnie jezdżę po 5 km dziennie i w tym 3 razy postój więc wskazówka w zimie nie wyjdzie poza niebieskie pole

Tak używam teraz aut, że spalanie w 318is mam większe niż w 330Ci :mrgreen:

 

piszcie jakie przebiegi maja wasze beemki i rok produkcji i powazniejsze awarie,powyzej 1000 zł

Podobny wątek, jak nie taki sam

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4900&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zaręczam Ci, że gdybyś przejechał się moim autem nie spojrzalbyś więcej na diesla. Podwójny vanos powoduje że silnik jest bardzo elastyczny. Zapytaj użytkownika "zenta" jak po jednej przejażdżce zmienil obiekt poszukiwań z 330d na 330i. Kupil oczywiście 330i.

 

nie neguję tego, po prostu wydal mi sie interesujący twój sposób przeliczania zuzycia paliwa i postanowiłem zgłebić temat pytaniem o stosunek zużycia do momentu obr.

Opublikowano
Moment w 330i i 330d jest podobny, oczywiście mówię o momencie który się przekłada na jazdę, czyli moment na kołach. To wynika z różnicy w przełożeniu głównym w dieslach i benzynach.
Opublikowano

Awarie nie maja tutaj nic wspólnego z przebiegiem samochodu....Bundy przepraszam, ale temat "słaby"

daj mi nowy samochód i każ go zajechać--- nie ma kłopotu-płacisz, moge testować, a jak nie to będę nim jeździł tak aby nic nie uszkodzić z mojej bezpośredniej eksploatacji.

 

zużywają się elementy aktywne, czujniki, rzadziej bierne, elementy na które ma wpływ traktowanie czy sposób eksploatacji przez właściciela.

Opublikowano

A ja kupilem juz z walnieta glowica(ubywalo delikatnie plynu) i turbo(zezilo na zimnym silniku)(149tys przejechane) (w b dobrej cenie)w planie byla benzyna a tu trafil sie diesel auto servisowane ale nie sprzatane z pierwszej reki zrobilem nia 15 tys istanelo turbo calkiem za jednym strzaalem wymienilem glowice i turbo koszt ok 1200€ glowica z powypadkowego a turbo nowe obecnie auto ma 187tys i jest wszystko ok,spalanie to sam niewiem na kompie srednia 6,8l pol na pol miasto i autostrada,a wymienialem tez kompletnie hamulce (tarcze i klocki) i juz starczy mam nadzieje do jesieni jeszcze nowe plyny i sprzedaje maszyne

http://images28.fotosik.pl/251/841c3b772fe47408m.jpg

Opublikowano

Aktualnie 130 200 km. 330d 184 PS, 2002 rok, skrzynia manualna

 

W momencie sprowadzenia 118 600 km.

 

Wykonane czynności po Insp II - 700 zł, klocki hamulcowe- coś koło 500 zł, nabicie klimy 200 zł , komplet opon zimowych 225/45 R 17 - 2400 zł.

Opublikowano

Aktualny przebieg 213 tys. 2000 rok. Sprowadzony rok temu z przebiegiem 204 tys. Oprócz oleju i filtrow, przy przebiegu 207 tys. padło koło pasowe, wymieniłem koło i paski (koszt z robocizną 580 zl), przy przebiegu 209 tys. wymieniłem termostat główny (koszt z robocizną 220 zł).

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Może i ciekawy ale miało być o awariach, a jest o tym ile kosztują klocki, opony i inne części eksploatacyjne, które nie mają nic wspólnego z awarią.

 

A co do tematu, u mnie było tak: awaria regulatora ciśnienia na szynie wtryskowej (670 części 950 robocizna z pełną diagnostyką), ekoklapka w cylindrze (tłok, zawór, uszczelka pod głowicę, poduszka pod silnikiem-przy okazji, i inne ok 3000, robocizna 0zł). To są awarie.

Opublikowano

wombat, ty mnie nie strasz :shock:

 

u mnie sie jeszcze nic nie popsuło, a wydalem od 1 grudnia już ponad 11 000 tys zł. na ubezpieczenia, rejestracje, plyny, opony itp.

 

wombat, auto mam zarejestrowane w zamosciu - najniższa skladka ubezpieczeniowa w calym kraju

Opublikowano
wombat, ty mnie nie strasz :shock:

 

u mnie sie jeszcze nic nie popsuło, a wydalem od 1 grudnia już ponad 11 000 tys zł. na ubezpieczenia, rejestracje, plyny, opony itp.

 

wombat, auto mam zarejestrowane w zamosciu - najniższa skladka ubezpieczeniowa w calym kraju

No u mnie też tylko eksploatacja , nawet żarówka żadna nie padła i lepiej odpukać bo w maju minie 3 lata jak mam to auto - no wahacze wymieniłem jedynie i akumulator

Opublikowano

320d E46 136 KM

 

No to jedziem:

-sprzęgło kompletne 800 PLN

-koło dwumasowe 1200 PLN używka

-komplet wtrysków 3200 PLN

-pierwszy katalizator 1200 PLN

I to by było na tyle przygód z dieslem BMW

 

Obecne E46 330i-poza wymianą oleju i płynów narazie nic...

sex, drugs and BMW...
Opublikowano
wombat, ty mnie nie strasz :shock:

 

u mnie sie jeszcze nic nie popsuło, a wydalem od 1 grudnia już ponad 11 000 tys zł. na ubezpieczenia, rejestracje, plyny, opony itp.

 

wombat, auto mam zarejestrowane w zamosciu - najniższa skladka ubezpieczeniowa w calym kraju

 

No to ładnie. Ja po za awariami to jeszcze ze 4 tys. wydałem (tez opony i ubezpieczenie). Może się akurat nic poważnego nie stanie u Ciebie.

Opublikowano
bmw e46 2002 rok,przbieg 160 tys-padnieta turbina-wymiana turbo plus remont silnika-13 tys,pompa paliowa urzywana 2tys,elementy zawieszenia-3 tys,kompletny układ wydechowy3,5 tys.Przyczyna nieszczesc;poprzedni własciciel BABA
Opublikowano
wombat, ty mnie nie strasz :shock:

 

u mnie sie jeszcze nic nie popsuło, a wydalem od 1 grudnia już ponad 11 000 tys zł. na ubezpieczenia, rejestracje, plyny, opony itp.

 

wombat, auto mam zarejestrowane w zamosciu - najniższa skladka ubezpieczeniowa w calym kraju

 

:) ciekawe ja ubezpieczałem w warszawie i

 

oc = 620 zł

AC= 3,500 zł ważne też w UE

niestety ubezpieczyli mi na małą kwote 55 tys dlatego że sprowadzany był i wiecej się nie dało co przy obecnym kursie euro to bardzo mało ,

 

dalej koszty sprowadzania autka + rejestracja 5 tys

do tego musiałem 2 alarmy wrzucić plus pranie tapicerki , odgrzybianie klimy 1500 zł

 

czyli podobnie włożyłem już jakieś 10 tys do auta , jak na razie nic nie robiłem bo kupiłem autko tuż po przeglądzie , opony prawie nowe jeszcze dzyndzle miały z boku

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

hej

 

u mnie autko 530d 99 rok kupione przy ok 170tys przebiegu zrobilem nim 30 tys

 

- regeneracja turbo - 1600 pln

- przeplywka 1500 [org z aso]

- pompa paliwa pod fotelem 500

- odma 200

- wahacz tyl - 300

 

reszta eksploatacja taka jak tarcze klocki amorki tuleje swiece itd

 

pozdr

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)
206oookm wegeneracja wtryskiwaczy- w serwisie BOSCH'a... 3200PLN, najpierw długo kręcił, później przestał startować. Auto jak nowo narodzone Edytowane przez Pete330d
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

e36 318IS M44 '96 298tyś

po roku użytkowania padł wysprzęglik, czeka mnie także wymiana wtryskiwaczy, pierścieni i zawiecha przód = ok 1000 eur

poza tym bez awarii, tylko exploatacyjne.

http://img90.imageshack.us/img90/5829/bmwpodpis333333.gif
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam, przymierzam sie do kupna betki tylko nie bardzo wiem jaka byla by dobra...mam znajomego co twierdzi ze silniki 1.8 sa wyzylowane,jak to jest...?? nie chcial bym muła a le tez nie kupie 2.5litra i moim zdaniem 1.8 bylo by rozsadne....ale kiedy ktos tak mowi...ze wyzylowane... Pomozcie jesli mozecie..
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

zent

:nienie: :duh:... następny niedowiarek

 

zent rozumiem twoje zdenerwowanie, dales kupe kasy za auto a ktos wyjezdza ci z takim tekstem.

moja mama ma od nowosci czyli od 2000 roku primere - auto ma nabiegane 30 000km w tym ja zrobilem jakies 10 000km. auto jest tak zniszczone, ze sie w glowie nie miesci: mam na mysli z zewnatrz i wewnatrz. mama codziennie robi dwa razy po 3 km. wystarczy policzyc 3000 razy w ciagu 9 lat razy 6 km i wyjdzie ci 18 000 km. w aucie sa orginalne opony z pierwszego montarzu, klocki jedynie olej wymienia co 2 lata. jednak japonczyki to japonczyki i nic im nie dorowna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.