Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Kolega kupił E46 coupe 2.2 litra 2001 i po tym jak się przejechałem tym autem mam wątpliwości czy aby napewno z tym autem jest wszystko OK.

otórz auto z silnikiem 2.2 litra ma moc 170 koni jednak przy próbbie zerwania przyczepności na starcie auto rusza gorzej jak 1.8.

w aucie załozone sa felgi 18 cali i opony z przodu 235 a z tyłu 245 czyżby koła aż tak zamulały start auta i nie pozwalały na zryw? jak już ruszy auto to po dodaniu gazu czuć że przyśpiesza całkiem całkiem jednak ten start jest przymulony i cienki. Próbowałem oczywiście przy wyłączonym systemie antypoślizgowym.

Kolejne pytanie dotyczy szyb w drzwiach. Jest jakaś regulacja szyby bo po zamknięciu drzwi kierowcy szyba nie dochodzi do samej góry i świszczy powietrze. Wydaje mi się jakby szyba za mało wogóle się opuszczała przy otwarciu drzwi. w drzwiach kierowcy jest odłączona elektryka bo oparł się ktoś o szybę i spadła ona do dołu jednak musze ściągnąć tapicerkę aby ustalić co jest uszkodzone. Podejrzewam jakies plastyki czy prowadnice , może ktoś miał podobną usterkę.

Powie mi ktoś jeszcze czy lusterka w tym modelu są składane i jest to standard czy opcja bo lusterko kierowcy też jest jakieś klejone i ma dziwne luzy.

Aha i gdzie znajduje się gniazdo diagnostyczne bo nie mogę go znaleźć pod maską szukam oczywiście dużego okrągłego gniazda no chyba że w tym modelu zmienili i przenieśli gniazdo bo chodzi o skasowanie inspekcji. w Autodata mam opisane normalne okrągłe.

Opublikowano

Koła nie ma co potega- duze jak do tych gabarytów pojazdu -standard przewiduje chyba mniejsze i weższe.

Co by nie bylo mam lift i sedan ale sadze ze w coupe tez jest gniazdo prostokatne wewnatrz tu gdzie sie otwiera maske- u góry.

lusterka szły chyba razem z pamiecia foteli.

o szybie sie nie wypowiadam- rozebralbym to bym wiedzial co jest co atak nie chce wrózyc

Opublikowano

Jeśli chodzi o zerwanie przyczepności to jak najbardziej powinno się dać to zrobić ale nie łudź się też, że 2.2 będzie paliło gumę w miejscu na tak szerokich oponach przy sprawnym zawieszeniu. Składane lusterka występowały jako opcja, przynajmniej w specyfikacji swojego auta mam je wymienione jako wyposażenie dodatkowe. Co do szyby to da się ją regulować pod właściwie każdym kątem jednak podobno jest to wyjątkowo skomplikowane i lepiej samemu nie ruszać bo można więcej zepsuć niż poprawić, posiadam nawet plik z instrukcją po angielsku i zdjęciami jak to robić, gdybyś chciał to pisz. A gniazdo diagnostyczne znajduję się wewnątrz samochodu, poniżej masz rysunek z dokładnym miejscem. Pozdrawiam.

 

http://img4.imageshack.us/img4/875/gniazdogg3fi4.th.jpg

Opublikowano

Rozebrałem już drzwi i okazało się ,jak to zwykle bywa że wymieniana była szyba bo po oryginalnej kostka została i jakiś paprok nie wiedział co to jest klucz nasadka torx 8 i rowalił śrubę. dodam że śruba trzymająca szybę ma lewy gwint!!!! naspawałęm nakrętkę na klucz 10 i dokręciłem mocno szybę w takim położeniu aby nie szumiało w czasie jazdy.

Inspekcja skasowana wystatrczy wcisnąć lewy przycisk i włączyć stacyjkę a następnie puścić i naciskać tyle razy na czas około 5 sek aby pojawiło się end.

A czy orientuje się ktoś jak rozebrać plastyki na kierownicy te do okoła poduszki bo lata ona góra dół jak cholera... od spodu widać ktoś pakował jakies śrubokręty ale nie ma tam nic do odkręcenia a chcę dokręcić poduszkę....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Auto raczej po przejściach.

Radziłbym zrobić diagnostykę komputerową.

Poduszka raczej sama się nie zacznie ruszać, lepiej sprawadzić czy nie ma gdzieś jeszcze jakiejś rzeźby.

Opublikowano

Że auto po przejściach to wiem! Kolega kupił je świadomie ale był na diagnostyce i sprawdzali wszystko co się dało zanim kupił. widać ewidentnie że maska malowana bo lakier bezbarwny schodzi w 2 miejscach wymieniona szyba u pasażera, natomiast u kierowcy zablokowana szyba bo odłączona elektryka może mechanizm do wymiany ale i lusterko nadłamane bo ktoś je kleił. oczywiście lewa lampa zaparowana czyli nieszczelna i w obu lampach spawane plastyki uchwytów to tyle co zauważyłem na dzień dobry ;))

Jednak interesuje mnie jak rozebrać kierownicę aby wszystko poskręcać jak trzeba skoro jakiś amator nie miał do tego weny twórczej.

Opublikowano
Witam

Kolega kupił E46 coupe 2.2 litra 2001 i po tym jak się przejechałem tym autem mam wątpliwości czy aby napewno z tym autem jest wszystko OK.

otórz auto z silnikiem 2.2 litra ma moc 170 koni jednak przy próbbie zerwania przyczepności na starcie auto rusza gorzej jak 1.8

 

No to coś jest nie tak.

Sam mam 2,2 - co prawda opony mam 225 na 17 - ale z zerwaniem przyczepności nie mam najmniejszych problemów.

 

Takie auto powinno mieć z manualem około 8,2-8,3s do 100km/h.

 

Pzdr,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
od strony zerarów masz tam dwie śrubki

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.