Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wczoraj jechałem sobie i przyspieszałem na 2 kiedy obroty doszły do 4tys auto zaczeło sie dławic tak jak by mu brakowało gazu i nie chciało jechac zaczeło strzelac w kolektor i nie chodzi na wszystkie tłoki dzis wykreciłem wszystkie swiece itp i poi wyczyszczeniu ciągle je zalewa co zauważyłem zapaliła sie kontrolka od świateł mijania i za chiny nie chce zgasnąć moja teoria zwarcie? jezeli tak to gdzie? a moze to cos innego prosze o szybką pomoc
Opublikowano

Nie trać czasu.Pojedź podłączyć pod komputer. Za 50 zł wyeliminujesz wiele podejrzeń. Ja ostatnio też miałem podobny problem ale u mnie na szczęście skończyło się na odessaniu strzykawką oleju z gniazd świec.

 

ps: chyba że wszedłeś na gazie na 6 tys. obr. a oszukujesz się,że 4 tys. ... ale lepiej żeby tak nie było. Na gazie lepiej nie piłować na maxa bo zawory wydechowe nie zdążą się pochować i silnik do wymiany. Ja tak miałem 2 lata temu.

Opublikowano
zwykła instalka po pierwszym wykreceniu było oleju od h... w świecach nagle zegary nie świecą tzn nie są podswietlane i świateł stopu:/:/:/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zwykła instalka po pierwszym wykreceniu było oleju od h... w świecach nagle zegary nie świecą tzn nie są podswietlane i świateł stopu:/:/:/

 

tobie jest, lub był kiedyś znany regulamin tego forum (albo najzwyczajniej dobre wychowanie) ??? Jeżeli nie, to zaglądnij tam, bo jest tam wzmianka o wykropkowanych przekleństwach (tylko nie tłumacz się, że chodziło o inne słowo )

 

=> Dostajesz ostrzeżenie za przeklinanie (a jak się znajdzie coś jeszcze to ban).

Moderator
Opublikowano

żal :lol: :lol: :lol: ale ok :lol:

 

A powiedzcie mi w razie kaput silnika gdybym chciał przełozyc 2.5 lub 2.8 czy osprzet poza komputerem jest ten sami w tych samych miejscach?

Opublikowano
Ja bardziej zastanowilbym sie nad sprawdzeniem cewek zaplonowych. Mialem to samo w mojej pierwszej buni. Pojechalem do elektryka to chcial mnie naciagnac na sonde lambde, pozniej latal ze stetoskopem jak jakis lekarz i nic nie wynalazl ten magik, wiec pozyczylem z autka kolesia 2 cewki i sprawdzanie po kolei. Mialem spalone az 2 sztuki. Po wymianie znow wrocily 192kM

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
mechanik wstępnie stwierdził ze albo przepływka albo czujnik wału lub wałka

 

Po pierwsze jakby to był czujnik poł. wału to nawet byś nie zapalił.

Po drugie: mechanik nie musiał by "wróżyć z fusów" gdybyś podpiął pod komputer. Masz silnik 24V więc wiele rzeczy pokaże,czujniki na pewno i cewki też!

Po trzecie: Od momentu napisania pierwszego postu, jeżdżąc po mieście i szukając prognoz pewnie straciłeś więcej na paliwo niż waśnie podłączenie do komputera. Dlatego polecam, bo lepiej szukać w wąskim zakresie niż wymieniać pół samochodu i modlić się aby to było to. Pozdrawiam.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

CZesc

 

przyczyna znaleziona :/ rozsypany napinacz złamany wałek wydechowy:/ i skrzywione 2 zawory :mad2:

 

Czyli to samo co u mnie, strzał i podniesione zawory walą w tłoki :-(.

Ja już po wymianie silnika.

Opublikowano
przyczyna znaleziona :/ rozsypany napinacz złamany wałek wydechowy:/ i skrzywione 2 zawory :mad2:
Czy to opłaca się naprawiać (jakie mogą być koszty)? Obawiam się, że mam to samo..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.