Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

PIsałem już o problemie gotującej sie wody w zbiorniczku poradziliście mi dobrze odpowietrzyć układ i tak zrobiłem nic to nie dało zrobiłem test na uszczelke tzn. zalałem płynem cały zbiorniczek aż sie wylewało i zauważyłem ze są bulki (pierwsza diagnoza - uszczelka) rozebrałem po uszczelce nie nie było widać wieć (druga diagnoza - głowica) dałem do sprawdzenia firmie czy nie jest pęknieta- nie jest. Zniemiłem uszczelke splanowałem głowice złożyłem i to samo - już nie wiem co to może być czy to visco jest padnięte czy chłodnica do wymiany (wyjąłem termostat ale jest to samo) wskaźnik stoi na środku na desce rozdzielczej ale gdy jest gorąco wychyla do 3/4 jak dodam troche gazu to wraca na środek, po jeździe podnosze maske a tam mało zbiorniczka nie rozerwie tylko para bucha (bez odkręcania).

Prosze bardzo o radę bo juz nie wiem co mam robić (czy możliwe aby blok był pęknięty i czy da sie to sprawdzić i ewentualnie zgrzać tak jak głowice zgrzewają)

Dzieki z góry za odpowiedź

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano

Owszem bloki też pękają - widziałem nawet kilka dni temu tai silnik.

Z tego co piszesz to rzeczywiście ciężka sprawa. Góra silnika zrobiona i dalej to samo. Raczej to nie będzie wina pompy wody bo obieg jest ale gdyby był blok pęknięty to nie koniecznie by się cały czas gotowało w chłodnicy (ale niestety też może) Dowiem się coś jutro bo nie wiem dokładnie jak to jest z silnikami w E-36. Jak coś to Ci napiszę

...
Opublikowano

To nie zadne zapowietrzenie ani zadna uszczelka. Jesli jest tak jak opisujesz to padl ci TERMOSTAT. Wymienisz go i bedzie po sprawie, takie wlasnie sa objawy kiedy termostat nadaje sie do wymiany, nie ma prawidlowego obiegu plunu chlodzacego i plyn poprostu jakby sie gotuje i czasami nawet wyplywa wszystkimi mozliwymi sposobami ze zbiorniczka. Pozdrawiam

P.S.

Kiedys mialem to samo

Opublikowano
To nie zadne zapowietrzenie ani zadna uszczelka. Jesli jest tak jak opisujesz to padl ci TERMOSTAT. Wymienisz go i bedzie po sprawie, takie wlasnie sa objawy kiedy termostat nadaje sie do wymiany, nie ma prawidlowego obiegu plunu chlodzacego i plyn poprostu jakby sie gotuje i czasami nawet wyplywa wszystkimi mozliwymi sposobami ze zbiorniczka. Pozdrawiam

P.S.

Kiedys mialem to samo

 

Przeciez kolega pisal powyzej, ze testowal uklad z wyjetym termostatem a wtedy takie zachowanie nie powinno miec miejsca...

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

Witam

Nie wiem czy dokladnie przeczytalem,ale zastanawia mnie jedno amianowicie

Jakby poszedl blok to albo plyn w oleju albo na zewnatrz a moze cos nie tak z sama chlodnica?

pozdrawiam

Opublikowano

Ja bym postawil na pompe wodna moze kreci ale niedostatecznie !

Dziwne zrobiles cala gore uszczelka zrobiona , glowica splanowana fachowcy powiedzieli ze pekniec nie ma wiec szukac gdzie indziej.

Jesli piszesz ze termostat tez wyjety to nie ma mozliwosci ze nie ma obiegu poprzez przyciecie termostatu.Generalnie wode po calym ukladzie chlodzenia gania pompa wiec ja bym tam poszukal.

Pozdrawiam !

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
Opublikowano
Ja bym postawil na pompe wodna moze kreci ale niedostatecznie !

JAK POMPA MOŻE CHODZIĆ NIEDOSTATECZNIE?? Wiesz w ogóle jak jest pompa zbudowana i jak działą?

Przecież wirnik się na niej nie zużywa. Może co najwyżej przeciekać i wtedy się ją wywala

...
Opublikowano

Mam dobre wieści o ile się to srawdzi. Pytałem dzisiaj swoich mechaników (jeżdżą E-36 wiec coś wiedzą:) ) Może być taka sytuacja że cały układ jest nie szczelny i dlatego się płyn gotuje a może to być spowodowane np nieszczelnym korkiem. Korek od zbiorniczka wyrównawczego ma jakieś zapadki czy coś w tym stylu i jak to się rozwali to nie trzyma ciśnienia w układzi i wtedy się gotuje. Wymień korek i zobacz jakie będą efekty. Identyczną sytuację już robili w jakimś samochodzie. Też wymienili uszczelkę i dalej był problem. Po wymianie tego korka problem zniknął. Tylko nie zapomnij po tym odpowietrzyć układu.

Daj znać jaki efekt

...
Opublikowano

dzieki bardzo za informacje wymieniłem korek i wisco(bo padło wczoraj) i wszystko wróciło do normy.

Dzieki Bardzo sam bym nie doszedł co i jak jeszcze raz dzieki nareszcie moge jeździć moim samochodzikiem

Pozdrawiam

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.