Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zaobserwowalem że kiedy na niskim biegu 1,2,3 wcisne gaz do konca auto nabierze obrotow i szybko(gwałtownie) puszcze pedał gazu słusze takie gluche puk (napewno nie metaliczne) takie dziwne ciezkie do opisania i raczej w czesci przedniej od strony kierowcy czasami mi sie wydaje ze tez jest przy gwałtowniejszym hamowaniu. bylem w stacji kontoroli pojazdow amortyzatory ok luzów w zawieszeniu tez nie ma. napewno nie jest tez to przegub wału bo niedawno wymienilem i teraz samochod nie szarpie wogole i jest duzo plyniejsze ruszanie i zmiana biegow. czekam na sugestie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poduszki skrzyni biegow.Wjedz na kanal i brechą podważ skrzynie.Ewentualnie poduchy silnika.

A przy gwaltownym ruszaniu tego nie ma?

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
U mnie nie chce płynnie ruszać - podszarpuje; i czasami jest problem z wrzuceniem biegu, czasami stuknie, czasem nawet zgrzytnie lekko, a czasami nie. Sie zastawiam czy to nie ten przegub wału :doh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo mozliwe a jak silnik pracuje na jalowym może dwumasa się odzywa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Dwumasy nie słychać (choć w sumie co ja tam wiem...)

ale czuć delikatnie drgania na pedale sprzęgła.

 

Podszarpuje tylko przy ruszaniu z wolnych obrotow - bez dodania gazu. Choć ruszając bardzo delikatnie to tego efektu nie ma.

Co więcej - jak kilka razy gwałtownie ruszę, to przy ruszaniu zaczyna się efekt zrywania gdzies z tylu, tak jakby opony przyczepność traciły. Ale to nie one.

I sprzęgło agresywnie łapie (ale to może zasługa usuniętego CDV)

Opublikowano

przy ostrzejszym ruszaniu tez czasem puknie

dzis majac chwile czasu podnioslem maske i z latarka pozagladalem w zakamarki. poduszka silnika od strony kierowcy wyglada w porzadku (sucha) ale od strony pasazera na lapie od silnika zauważylem olej (samej poduszki dobrze nie widać

) mam nadzieje ze to wlasnie wina tej poduszki (skonczyla żywotność i ojej z niej sie wylal) obok niej jest tez turbina i chailbym żeby to nie ona byla powodem tej plamy (turbine wymienialem jakies 6-7 miesiecy temu na nowke wiec nie powinno znia byc problemu chyba ze virus wgrany tak szybko ja wykonczyl). Strawdzilem stan oleju w silniku od wymiany jakies 6tys jest 3/4 stanu nie pamietam ile bylo wlane ale sadze ze go nie ubywa. przy wczesniejszej wymianie tez nie zauwzylem ze go ubywa. w tym tygodniu pojade na podnosnik i zdejme podloge wtedy sie dowiem co jest grane

 

a co do przegubu walu ja przy ruszaniu samym sprzeglem (gdy szybko puszczalem) bylo mocne szarpniecie i stukniecie teraz po wymianie jest calkiem inny konfort ruszania i zmiany biegow

Opublikowano

U mnie szarpania sa delikatne i cykliczne - w rytm pracy silnika.

 

Mechanik jest w stanie z zewnatrz ocenić stan tego przegubu?

Opublikowano
dziś odczulem uderzenia przy gaszeniu silnika lecz pozniej sie uspokoily czy zewnątrze na sie ocenic stan poduszki bo na oko co ja troche widać z podmaski wyglada ok. Wymieniać jedna czy odrazu 2 ??
Opublikowano
i sie kurde okazalo co oprocz poduszek: dwumasowka do wymiany na luzie buczy strasznie a jak sie sprzedlo wcisnie przestaje. kolejne pewnie 2000 zl do wydania pol roku temu turbina 3000 zl auto ma niby 150 000 tys wyglada na poziom utrzymania ze tyle mam ale cos awaryjne. czy to normalka
Opublikowano
i sie kurde okazalo co oprocz poduszek: dwumasowka do wymiany na luzie buczy strasznie a jak sie sprzedlo wcisnie przestaje. kolejne pewnie 2000 zl do wydania a auto ma niby 150 000 tys wyglada na poziom utrzymania ze tyle mam ale cos awaryjne. czy to normalka

 

witaj ! moja ma 155 autentyczny przebieg , auto nie katowane ogolnie super a tez mnie czeka wymiana dwumasy . Tez mam głuche stuki z okolic silnika . Przed chwila wlasnie zalozylem temat o tej dwumasie .

 

dodam ze wczoraj zmianielem podpore walu i sprzegło elastyczne

 

 

ps. Kolo dwumasowe z firmy LUK na allegro ok 1600-1800

 

a cena uzywki 500-800

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano
to witaj kolegow klubie ja kupuje nowe LUK za 1900 zl i zobaczymy czy sprzegla nowki nie trzeba bedzie tez wlożyć wiec pewnie sie skonczy na okolo 3500 tys to jakies nie cale 10% wartosci samochodu wiec sporo. ja tez mam nie katowany samochod przynajmniej ja go nie katuje wiadomo na trasie to tak ganiam go troche 150-180km/h przy wyprzedzaniu to gaz w podlodze ale to normalka przeciez nie mam 80 lat wiec to normalne uzytkowanie jest. zastanawiam czy zawirusowanie jakie zrobilem czasem nie pomoglo szybszemu rozpadowi dwumasy. bo przeciez przy mocniejszym przyspieszeniu ida wieksze naprezenia na sprzeglo i przekazanie napedu do tego sluzy dwumasa. zreszta 150 tys 7 lat samochod ma

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.