Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, w ciagu roku wymieniam trzeci raz łożysko w kolach tylnich.

co prawda kola letnie to 18/235/40 to teraz w zime jezdze na 15/185 wiec chyba nie powinno miec wplywu

 

na co patrzec?

geometria?

inny mechanik?

 

 

Co moze byc przyczyna szybkiego zuzywania sie lozysk?

Edytowane przez ICEMANIK

miało być bezawaryjne;]


http://i50.tinypic.com/2005nv5.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wszystko zależy jakie łozyska zostały załozone? Oryginały nie są wcale takie drogie a warto.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
ja koledzy mam zalozone polskie sam je wymienialem gdzies okolo 65 zl za nie dalem i juz 2 lata smiga i jest ok mechanik jak zaklada nowe lozysko niech je wepchnie prasa i zeby mu sie sruty nie posypaly bo ku.a wielka wtedy z tego lozyska a nakretke niech odpowiednia sila dokreca nie na chama bo lozysko zaraz siadzie w ksiazce pisze iloma Nm sie dokreca
jedynakk
Opublikowano

Bo niektóre polskie łożyska są całkiem :cool2:

A skracać życie może także złe wyważenie koła ale myślę że to masz zrobione tak jak ma być...

  • 1 rok później...
Opublikowano

Może być wyrobiona piasta .Miejsce styku przylgni z łożyskiem.Wtedy łożyska będą siadać bardzo szybko.

Te uszkodzone łożyska to hałasują ,czy mają luz?

Opublikowano
Tak jak napisał kolega wyżej podstawowa sprawa to nie zużyta piasta. Druga sprawa to mechanik. Przeważnie nie mają odpowiednich tulejek do wciskania łożysk i robią to byle jak. Na ostatnim miejscu stawiam producenta. Źle zamontowany oryginał też długo nie pochodzi. Nieraz ciężko z gotówką, ale warto zainwestować w markowe produkty i fachową obsługę. Kupiłeś i wymieniłeś tanio, to już 3-ci raz będziesz to robił. Czyli oszczędzając płacisz więcej.
Opublikowano

Tak jak wyżej pisałem wpływ będzie mieć uszkodzona piasta.

Nie można też wykluczyć złego montażu.

Są tacy którzy robią to bez demontażu zwrotnicy i przy użyciu młotka.

Ale trzy razy popsuć łożysko przy montażu to musiał by być niezły ...........

Więc wychodzi ,że to piasta i ją będzie najprościej sprawdzić.

Dalej to krzywe felga,półoś,piasta.

Dla jasności napisz jeszcze kolego ,czy ten mechanik zmieniał łożyska w dwóch kołach,oraz czy ciągle siada łożysko jedno z tej samej strony,czy po obydwu stronach ?

Czy po wymianie łożysk kazał mechanik robić geometrię?

Opublikowano
KOLEGO , PODJEDZ DO WARSZTATU NIECH SPRAWDZA CI FELGI. NAJSZYBCIEJ PADAJA ŁOŻYSKA P :arrow: RZY KRZYWYCH FELGACH, pOZDRAWIAM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.