Skocz do zawartości

e39 Benzyna czy TDS??


pilich1

Rekomendowane odpowiedzi

Theny jak zawsze wyjaśnienie ale słowa "mit" należy traktować z przymrużeniem oka.

 

P.S bardzo chciałbym usłyszeć (tylko szczerze) ile L ON palą wasze TDS-y

525tds trasa 6,5 na klimie (autostrada) miasto 9l 200tys szczerze :8)

Edytowane przez Wasyl.w
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 105
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A ja od miesiąca jestem posiadaczem 520 w e39.

550 kilometrow po nia goniłem w polske ;P i sie oplaciło !!!

Zalałem cały kocioł za 240,- (3.60l) na droge powrotna do domu i zrobiłem na nim 930Kilosów!

Normalnie w mieście spala mi teraz 10-10,5 l. (mierzone)

 

Wczesniej miałem toyotke 1.6 i honde 1.4 obie w szesnastce... paliły tyle samo co becia :)

 

Morał panowie i panie ?? :)

 

B ardzo

M ądry

W ybór

 

:dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDS, to padlina, czy to sie komuś podoba czy nie. Jak już mówią o tym silniku negatywnie, osoby któe specjalnie sie motoryzacją nie zajmują to znaczy że ta jednostka nie jest dobra. Nie ma czegoś takiego jak mit o nieudanym silniku, jesli silnik ma taka opinię to znaczy że tak jest, to czy te silniki padają bo ktoś o nie nie dbał, nie ma absolutnie żadnego znaczenia. Dlaczego nie ma mitu o M30, o M50, M60, M70?? Bo to poprostu bezdyskusyjnie dobre jednostki w któych nie ma siedo czego przyczepić i tyle. TDS był, jest, i będzie padaką i nikt z Was tego nie zmieni. Dlaczego nie słychać, ze auto z TDSem kończy żywot w naturalny sposób, czyli przez zużycie panewek czy pierścieni, bądź też rozbiciem w kolizji drogowej?? Bo pięć razy wcześniej pęknie mu głowica albo siądzie popmpa wtryskowa, a to nie jest naturalnie zużycie tylko wada konstrukcyjna.

 

Wbijcie sobie to raz na zawsze do głowy, to nie jest dobry silnik i nigdy nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szanuje Twoje zdanie na ten temat ale odpowiedz mi na pytanie:

 

dlaczego silnik 2,5 TDS montowali w 3er(E36), 5er (E34-E39), 7er (E38)? przez prawie 10 lat????

 

P.S to Twoim zdaniem jaki silnik najlepszy do budy 5?

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego go motowali, bo była to w tamtym czasie najnowasza konstrukcja i jedyna jaką miało BMW, przecież o tym że silnik jest udeny czy nie nie da się porzekonać w dwa lata. Do tego dolicz sobie czas potrzebny na skonstruowanie nowego silnika by zastąpić stary. W takiej sytuacji wychodzi minimum ze 6 lat.

 

Jaki silnik do piątki?? Każdy benzynowy co ma przynajmniej sześć garów + ewentualne LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę tak...

Sam posiadam 525 tds 1998 kombi. Auto kupiłem 2,5 roku temu. Miało 210 tyś km sprawdzone w serwisie z ABS i ksenonów. Kupione we włoszech o prywatnego właściciela - poważnego wiekiem, książka serwisowa, oryginalny lakier - do dziś tak pozostało. Na dzień dzisiejszy przejechane ma 303 tyś km. Auto sprawuje się rewelacyjnie. Przypuszczam, że do 500 tyś km będzie praktycznie bezawaryjny. Z racji, że kupiłem nowego Passata, też diesel, TDS chyba niebawem sprzedam. Miałem typowy problem z cieknącym wtryskiem, zmieniłem i daleś śmigam. Zmieniłem też przepływkę bo w serwisie zdiagnozowali błąd. Autko ma fajny dźwięk jak na diesla więc lubię nieraz go rozkręcić, jest bardzo dynamiczny przy większych prędkościach i wręcz zachęca do szybkiej jazdy. Spalanie przyzwoite. Na trasie rozsądnie jadąc ale i śmiało wyprzedzając 7,5 l/100 km. Po mieście około 10-11 l/100km.

Większość opinii o tym silniku napisali dziś LAICY nie mając z nim wcześniej żadnej styczności albo słysząc o problemach z padlinami. Proszę się nie obrażać ale jak ja o czymś nie wiem, nie mam doświdczenia itd to się nie wypowiadam. TDS to przyzwoity motor i nawet teraz jak porównuję go z nowoczesnymi dieslami to też nieźle wypada pod każdym względem.

 

Natomiast miałem kiedyś e34 525i 24v, w sumie podobny motor do tego z tytułu wątku. Bardzo ale to bardzo kultowy dla mnie motor. Kupiłem go jak miał 320 tyś/km i zero oznak zużycia jak na tą jednostkę to żaden przebieg. Ogólne stan auta był Git. Spalanie trasa 8,5 bardzo delikatna jazda. Miasto 13-16 l/100 km. Dzwięk muzyka, osiągi do dziś wspaniale wspominam.

www.swiatdrewna.eu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.