Skocz do zawartości

525 m20 podłączenie elektryki po wymianie silnika...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam e34 525 170km autko jest po wymianie silnika na ten sam (2.5 m20). po wymianie mam nastepujacy problem: nie opisalem sobie wtyczek od czujników i jak na zlosc sa one wszystkie takie same (3 przewodowe), chodzi dokladnie o czujnik połozenia wału, czujnik poziomu oleju, czujnik halla?? na przewodzie zapłonowym, silniczek krokowy, wszystkie maja takie same wtyczki... ma ktos moze instalacje na wierzchu albo cos zeby sprawdzic wtyczki z kablami o jakich kolorach powinny w co wchodzic?? ja podlaczylem je tak jak mi sie wydawalo ze bylo i zonk brak iskry oraz brak pompy paliwa... (chyba ze macie inny pomysl co moglo sie stac po wymianie motoru) wczesniej odpalał ok... chyba ze ktos z was jest z poznania albo okolic i chcialby sie pobawic (moge ja dowiesc) bo ja mam dosc 2 dni walczylem z wkladaniem a tu zonk ;)...sorki za tak trudne opisanie problemu ;) POZDRAWIAM.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego mam akurat m50 więc jeżeli chodzi o kable to akurat ci nie pomoge ale jeśli podlączyleś przewody tak jak piszesz "na pale" to obawiam się ze zjaraleś kompa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Byly na forum linki do ETM (schematy). Tam masz rysunki i lokalizacje kazdej wtyczki.

Jak nie znajdziesz to napisz rocznik auta dawcy i biorcy to wstawie na rapida i podkleje linki.

Opublikowano
nerwus nie moge znalesc... biorca to grudzien 89 a dawca 88 ale caly osprzet przekladalem... (listwe wtryskowa, czujnik walu itp).
  • Członkowie klubu
Opublikowano

BMW jest jak klocki lego i inaczej nie chce nic pasować :8) Przewody gniazd od czujnika położenia wału i impulsatora szóstej świecy są sztywne, wówczas zostanie Ci tylko silniczek krokowy. Zaś wtyczki czujników temperatury dopasujesz kolorami. Niebieski do niebieskiego, brązowy do brązowego.

Odnośnie swapa na M50 to też klocki lego - gniazdo wiązki głównej jest takie samo jak w M20 - jeden z łatwiejszych tematów jesli chodzi o swap. Gdybyś V8 pakował do E28 to miałbyś się czym martwić.

Pozdro

A

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
dzieki koledzy za odpowiedzi z kostkami dalem rade ale mam nowy problem silniczek odpala to przez pierwsze 3 sekundy wchodzi skokowo na obroty... tzn dodaje gazu na pol a on 1,5 chwilka zastanowienia itd.. co jeszcze moze byc nie tak??? acha jescze obroty tak jakby byl caly czas na ssaniu ma 1500 czy cieply czy zimny... Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.