Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam pszepraszam temat pewnie wałkowany na forum jednak niemogłem znaleść wiec pytam.Przymieżam sie powoli do wymiany lancucha rozrzadu,i mam kilka pytan

1-Co kupić,jakiej firmy i jakie cześći.

2-czy ktoś orjentuje sie ile kosztuje wymiana w ASO

pozdrawiam i dziekiz a pomoc

Moje BMW- E30 318I,

- E34 525TDS

-E32 730IA-kochana babcia

-E34 520I M50

E46 Touring 320CI M54

E36 M43 Touring

Opublikowano
A ile ty masz nastukane w tem swoim samochodziku,co???? :duh: 1milion,1,5 , 2melony??????

 

nastukane mam 271 tyśiecy a wymieniam z cheći doprowadzenia auta do stanu żeby niepszesadzić bardzo dobrego,ztego co słyszałem koszt wymiany łancucha niejest bardzo wysoki

Moje BMW- E30 318I,

- E34 525TDS

-E32 730IA-kochana babcia

-E34 520I M50

E46 Touring 320CI M54

E36 M43 Touring

Opublikowano
Ja tam bym nic nie dotykał. A co się dzieje? Stuka wypada silnik z zapłonu czy poprostu masz takie widzi mi sie? Rozrząd jak oryginał to oryginał. Jeśli Twoje auto ma faktycznie taki przebieg lub niewiele większy to rozrząd napewno jest w dobrej kondycji.
Opublikowano

:norty: :norty: :norty: :norty: :norty: dawno się tak nie uśmiałem :D

 

231 tys km i do tego chcesz wymienić łańcuch rozrządu :D o ludzie!!!!

 

po pierwsze 231 tys. to twoje BMW miało przejechane 10 lat temu :mrgreen: :mrgreen:

 

po drugie auto jest mniej warte niż rozrząd :D dla czego?? Bo chłopie w BMW takich rzeczy się nie wymienia!! Jak fabryka zamknęła tak zajedzie na szrot kiedy samochód przeżyje jeszcze nie jednego takiego nieogarniętego właściciela ;p

 

PS. A te chęci przeznacz lepiej na poprawę swojej ortografii ;)

Opublikowano
Kolega pyta o wymianę łańcucha a wy piszecie o gumowym wilku :wink: .Marcin dobre części są firmy FEBI,łańcuch kosztuje raptem ok 80zł,ślizgi łańcucha ok 150zł i napinacz ok 50zł.Ceny Z INTERCARSU,nie wiem ile te części kosztują w aso.Łańcuch powinien ci wymienić każdy mechanik.W ASO napewno trochę zapłacisz,ale sam jedź i się zapytaj.
Nur bmw e32
Opublikowano

ale sie podnieta zrobiła :mrgreen: i to przez jeden mały rozrządzik :mrgreen:

 

poproś swojego mechanika niech ci oceni stan rozrządu tzn. sprawdzi czy zębatki są wyżarte a łańcuch rozciągnięty jeśli tak to wtedy czas na wymiane

 

niezależnie od stanu powyższych, zakup sobie nową "łyżwe" napinacza bo ta część zwykle ulega zużyciu i jeśli chcesz mieć spokój to po prostu zleć jej wymiane

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Jeśli Febi kosztuje 80zl to sobie dołóż bo oryginał w BMW kosztuje 120zl, ewentualnie IVIS bo takie sprzedają w ASO. U kumpla stary łańcuch był 0.5-1cm dłuższy od tego zakupionego w ASO. Prowadnice 130 i 20 zl w ASO więc podaruj sobie Febi/SWAG.

 

Koło zębate, wał korbowy: 150zł ASO.

 

Koło zębate, wałek rozrządu: 200zł ASO.

 

Jakby co, ale myślę że kola będą dobre.

 

po drugie auto jest mniej warte niż rozrząd :D

 

Tak? Skąd takie info? Ze szklanej kuli? Czy w Rozmowach w toku o tym wspominali?

Opublikowano
Poza tym nie dopuszcza myśli że ktoś ma taki model bo chce go mieć, a w garażu ma lepsze auta niż E38 730d z niespełna milionowym przebiegiem. W dodatku chce go utrzymać w normalnym stanie technicznym, co nie raz może się mieć nijak z rachunkiem ekonomicznym.
Opublikowano
Poza tym nie dopuszcza myśli że ktoś ma taki model bo chce go mieć, a w garażu ma lepsze auta niż E38 730d z niespełna milionowym przebiegiem. W dodatku chce go utrzymać w normalnym stanie technicznym, co nie raz może się mieć nijak z rachunkiem ekonomicznym.

 

 

zgadza sie Pinczer,kolego coboss730d akurat moje auto ma taki przebieg oco zreszta niechce śie sprzeczać,tak jak pisałem chce ja utrzymać w normalnym stanie stad moje pytanie,i to nieupoważnia cie do smiania śie zemnie mam prawo niewiedzieć otym że tego sie nierusza niejestem mechanikiem i niestety jeszcze niemam odpowiedniej wiedzy o BMW ,od tego mam forum żeby zapytac i uzyskać stosowne informacje od ludzi majacych otym pojećie.

 

dzieki wszystkim za wyczerpujacą odpowiedz i pomoc ,wymienie napinacz łancucha w ASO i niech tak zostanie.temat można zamknąć pozdrawiam

Moje BMW- E30 318I,

- E34 525TDS

-E32 730IA-kochana babcia

-E34 520I M50

E46 Touring 320CI M54

E36 M43 Touring

Opublikowano
po drugie auto jest mniej warte niż rozrząd :D

 

Tak? Skąd takie info? Ze szklanej kuli? Czy w Rozmowach w toku o tym wspominali?

 

Ironicznie :norty:

 

wiesz jak ktoś pisze, że się przymierza do wymiany rozrządu bo ma przejechane w swoim co najmniej 15 letnim BMW 231 tys km... w dodatku nie błyszcząc poprawną polszczyzną to nie dałem rady :D

Opublikowano

 

po drugie auto jest mniej warte niż rozrząd :D

 

Tak? Skąd takie info? Ze szklanej kuli? Czy w Rozmowach w toku o tym wspominali?

 

bo coboss ma 730d za 70tys zł i myśli ze e32 kosztuje 300 no 400zł max

powiedz mi po jaką cholerę się mnie czepiasz ciągle. Jak masz problemy emocjonalne to jedź do psychologa albo do burdelu

Opublikowano
Jak masz problemy emocjonalne to jedź do psychologa albo do burdelu

 

Coboss730d, daruj sobie wycieczki osobiste wobec innych uzytkownikow forum. Pytanie padlo o rozrzad do E32, a nie o to, czy to sie oplaca. Nie Twoja sprawa, ile jest warty czyjs samochod.

A uwagi na temat poprawnej polszczyzny - pliz, moze najpierw sie naucz, ze zdanie zaczyna sie z duzej litery, a po kazdym zdaniu stawia sie kropke, a dopiero potem zwracaj komus uwage.

 

Albo napisz cos sensownego w temacie, albo nie pisz nic.

Uprzedzam: To jest Twoj przedostatni wyskok. Jeszcze jeden i dostaniesz bana.

Naprawde, nic do Ciebie nie dociera?

 

Marcin Łuczak: jezeli jestes pewien przebiegu swojego samochodu, to rozrzad nie powinien wymagac wymiany. No, ale jezeli chcesz to zrobic dla swietego spokoju, to polecam czesci oryginalne - akurat w tym przypadku nie sa kosmicznie drogie.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
A ile ty masz nastukane w tem swoim samochodziku,co???? :duh: 1milion,1,5 , 2melony??????

 

nastukane mam 271 tyśiecy a wymieniam z cheći doprowadzenia auta do stanu żeby niepszesadzić bardzo dobrego,ztego co słyszałem koszt wymiany łancucha niejest bardzo wysoki

 

271tys .km. to nie zaden przebieg w 7er ( drugie tyle bez problemu przejedzie ), ja na twoim miejscu bym go nie ruszal. No chyba,ze nie jestes pewien,czy przebieg jest orginalny!!!! to inna bajka.

 

Super,ze kolejna osoba chce doprowadzic chyba najladniejszy model 7er ( e32 ) do stanu ,ktorym bedzie sie mozna pochwalic na jakims zlocie!!!! :cool2:

Opublikowano
Jeżeli kolega ma 730stkę z silnikiem R6 to może się w wymianę rozrządu pobawić, bo to jest wykonalne, jeżeli ma natomiast 730stkę z V8, to zdecydowanie odradzam, bo nakład pracy ogromny...Ups, nie zauważyłem dopisku M30 :oops: . Można się więc pobawić...
Opublikowano

Jeśli można to dołączam sie do tematu i jeśli można prosić jakiś schemat układu rozrządu, ponieważ czeka mnie wymiana przy okazji uszczeliki pod głowicą :evil: .

Pozdrawiam

Opublikowano

widzę że kolega ma w podpisie e30 z jednostką o pojemności 3.0 - o ile jest to motor M30 którego dotyczy temat to polecam zerknąć sobie na taki wątek:

http://www.pistonheads.com/GASSING/topic.asp?h=0&t=491500

 

bardzo fajny projekt ze swapem M30 do e30, całość dośc estetyczna, ładne zdjęcia i generalnie ciekawe patenty (np. "nie dorabiane" łapy do mocowania tej jednostki w e30 - w Polsce to raczej DUŻA rzadkość) w pewnym etapie projekt przeradza się w turbo 335i na megasquircie więc warto poczytać...

 

na jednym ze zdjęć widać jak jest położony rozrząd w M30 mimo że górna zębatka jest zdemontowana - generalnie jest to prosty układ i da się tym zając na zasadzie "demontaż intuicyjnie a montaż odwrotnie do demontażu" - powodzenia w pracach!

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.