Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam takie pytanie: gdy uruchamiam silnik to kontrola trakcji zostaje automatycznie wlaczona i gdy jade i mocniej dusze gaz to kontrola trakcji sie aktywuje (zapala sie zolta kontrolka na srodku zegarow) i auto wpada tylko w maly poslizg i zaraz komputer "wyprowadza" samochod z poslizgu. Gdy chce moge wylaczyc kontrole trakcji przyciskiem ASC na srodkowej konsoli i wtedy zapala sie zolta kontrolka na stale i bez problemu mozna jezdzic bokiem. Gdy zlapie jeden lub dwa boki to moge przyciskiem ASC zpowrotem wlaczyc kontrole trakcji i (zolta lampka gasnie) i znow jest ok czyli tak jak przedy wylaczeniem kontroli trakcji. Z kolei gdy poszaleje troche bokami (kilka poslizgow pod rzad to pozniej nie moge znow wlaczyc kontroli trakcji przyciskiem ASC (zolta kontrolola caly czas sie swieci i trakcja nie dziala). Czy to normalne?? tez tak macie?? czy cos jest nietak??
Opublikowano

W mojej betce kiedy nacisnę DSC raz to się wyłancza i później kiedy chcę to mogę właczyć, ale jak przytrzymam parę sekund przycisk to zapala się na stałe i dopiero po ponownym uruchomieniu gaśnie.

 

Ktoś mówił że przytrzymanie i aktywowanie "na stałe" w pełni rozłancza systemy.

Opublikowano
Klik - wyłączone, Klik - włączone - tak to działa u mnie. Tyle, że nigdy nie przytrzymywałem dłużej - podobno rozłącza na stałe i trzeba włączyć/wyłączyć samochód. Jak chce polatać bokiem to po prostu wyłączam klikiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.