Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak, przednie sa takie same jak w E36 . Ja mam bilsteiny B4 z przodu (vne-4420 i vne-4419) . Niby bilstein dedykuje tylko serie B6 i w gore jako ze wg nich Z3 ma zawieszenie sportowe, ale to bajka. Pasuja B4 i sa tak samo twarde jak seryjne, B6/B8 spirit to juz podobno "betony" .

 

pozdr

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Ja mam wlasnie z przodu do B4 nowe sprezyny obnizajace -30mm (Lowtec, tez czerwone ale to niewazne ;) ) i calosc dziala naprawde OK :).

 

Nie kupuj nie znanych marek ... Albo sachs albo bilstein .

 

http://moto.allegro.pl/item547167460_amortyzatory_przod_gaz_bilstein_bmw_e36_odboje.html

 

Ja kupilem dokladnie taki zestaw, od tego sprzedawcy - tylko popros o krotsze odboje (w z3 sa krotsze odboje jak w e36) .

 

pozdr

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

witam

dzis gadalem z gosciem od amorkow i powiedzial,ze te z e36 maja inny skok tlumienia a w bmw jest inny i porzy moim obnizonym zawieszeniu moga sie rozpasc odboje i amorki szlag trafi,co wy na to??

ponoc na tyl pasuja od poloneza:))

 

jak juz dlugo jezdzis swoja z3 na bilstainach?

Opublikowano

Ciekawe, bo Seria B6 Bilsteina dedykowana E36 ma identyczny numer, katalogowy jak seria B6 dedykowana Z3 ;) = te same amorki . mowa o przodzie, o tyle nic nie wiem .

 

Zreszta gryzlem temat dlugo przed zakupem amorkow, poszukaj w google, amerykanskie strony mowia ze vne-4420 czyli b4 dedykowane E36 pasuja do Z3 ...

 

Ja jestem zadowolony :) Wczesniej mialem zwykle sprezyny na przodzie . Teraz na czerwonych sprezynach lowteca i nowych B4 jezdzi sie praktycznie tak samo jesli chodzi o komfort, przod usiadl nieco co w koncu wpadly sportowe springi ;) .

 

Zrobilem do tej pory 5 tys km na tym setupie ...

 

pozdr

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Zakładaj gwint :mrgreen:

Te od Poloneza muszą być extra chyba założe.... :dance:

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen:

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano
Dokladnie gwint montuj hehe, :mrgreen: ostatnio byla akcja zakupu grupowego i gwint K-sporta mozna bylo sobie zamowic nowiutki za 2400 zl oczywiscie komplet na 4 kola :)(nawet chyba z camber plateami z przodu) .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
udalo sie.zawias chodzi swietnie,ale teraz tyl musze zmienic,jak wpadam w dziure to autko odpywa to w jedna, to w druga strone tylem,nieprzyjemne uczucie ,jak by za chwile mialo wpasc w poslizg,amorki przednie wogole nie mialy amortyzacji a na szarpakach wyszly po 60%,poprostu te maszyny sa guzik warte.
Opublikowano

A tyl ile % Ci wyszedl ?

 

No to opisz w koncu kolego na jakie amorki zmieniles przod, i na jakie planujesz zmienic tyl .

 

Teraz juz Ci sie lepiej prowadzi po nierownych drogach ?

 

pozdr

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
zalozylem bilsteiny b4,i przod ok,ale widze ze tyl lata jak zyd po pustym sklepie:),nareperowalem przy okazji komputer i wskazniki,na rozruchu mi pokazuje 40l/100km,a po przejechaniu 10 km okolo 17l/100km,mam chyba zwalony termostat i silnik chodzi na ssaniu,a wogole mysle zalozyc naprzod opone szeroka na 195 dla komfortu.
Opublikowano

a sprawdzales ile procent sprawnosci mialy przednie amorki przed zmiana ?

 

Opisz swoje wrazenia jak zmienisz tyl ...jakie w koncu montujesz z tylu ?

 

pozdr

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Stefanek, zmieniles juz te amortyzatory z tylu ? Jesli tak to opisuj wrazenia ... :8)
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano (edytowane)

no i zmienilem 45 minut i po sprawie latwizna,i jezdzi sie naprawde lepiej,nie lata tyllkiem,jest stabilny,jeszcze podjade sprawdzic zbieznosc ,bo zmienilem prawie caly zawias w aucie.

ale ogolnie jesli chodzi o komfort to szalu nie ma .,moze dlatego ze mam czerwone sprezyny?,jakos bezpieczniej przy predkosciah powyzje 100 km/h czuje sie np w oplu corsie:),nie wiem moze zaloze orginalne sprezyny,iwydaje mi sie sie ze seryjnie powinni wkladac fegli 15 cali auto by sie lepiej prowadzilo na naszych pelnych kolein drogach,i rodzi mi sie pytanie,czy moge na przod zalozyc opony 195??przy feldze 16 cali??

Edytowane przez stefanek81
Opublikowano

Co do prowadzenia Z3 po nierownych drogach to juz chyba taka ich uroda ze nie lubia kolein i innych patologii naszych kochanych drog .

 

Prosze kolego wyslij mi na PW gdzie kupiles te Kayaby na tyl i ile za nie zaplaciles ...albo napisz tutaj :D .

 

Co do opon ja bym smialo zakladal 195 jesli masz felgi 16' i raptem 115KM .

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

witam

zamowilem w tym sklepi ,tylko nie wiem czy nie mieli ostatnich

http://peze.pl/nr.php?czesc=2

orginalnie mialem z tylu jakies BOG z sygnatura bmw,a te kyaby maja grubsze tloczyska i wygladaja wizaulnie na stabilniejsze,stare amorki nie tlumily rowno i nie wracaly do punktu wyjascia po wcisnieciu,byly od nowosci.

Opublikowano
tez mam 1.8 i mam 205... zawieszenie M sport i u mnie super sie jezdzi. Po zakupie mialem 225 i fakt na węższych mi sie znacznie lepiej jezdzi, ale czy 195 to dobre wyjscie ?
Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Opublikowano

w mojej mazdzie mx5 miale mna poczatku 16 stki 215,a potem zalozylem orginalne 14 stki na 185

i byla kolosalna roznica,jak bym przesiadl sie na limuzyne.

Opublikowano

stefanek81

to zalezy jakie masz szerokie felgi. Tu masz linki do kalkulatorow opon i felg dzieki ktorym dobierzesz odpowiednia szerokosc opony do felgi oraz profil opony w stosunku do szerokosci aby srednica kola pozostala jak najblizsza wzorcowi:

opony:http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator,-,dobor,rozmiaru,opon,204.html

felgi:http://www.felgi-opony.com/Aktualnosci/Szerokosc_opony__a_szerokosc_felgi_,3,32,15.html

Opublikowano

Bo z tymi oponami to naprawde roznie bywa - ktos na tym forum ale nt. E46 pisal ze mial opony 205/55/16 i wozilo w koleinach i wogole do d... byla jazda, a potem zmienil na FABRYCZNIE NOWE 225/50/16 i podobno o niebo lepiej . Generalnie mocno polecam kupowac tylko noweczki opony .

 

Jak zgaduje Stefanek ma felgi fabryczne Zstar a one maja 7 cali szerokosci, czyli opona 195 bedzie gut .

 

A co do wysokosci :

 

teraz masz 205*0,55 = 112,75 mm wysokosc opony

 

Jak dasz 195/60/16 to bedzie wysokosc opony =117 mm =195*0,6

 

A jak dasz 195/55/16 to bedzie 107,25 mm .

 

Sam zdecyduj co wolisz po zmianie : wrazenie ze masz male koleczka czy wrazenie ze masz balony ;) (bo to bedzie wymagac przezwyczajenia, przez 3 tygodnie bedzie pewnie dziwnie dla Ciebie wygladac, wiem cos o tym po przesiadce z 205/50 na 205/45 w E46) .

 

pozdr

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.