Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
chodzi mi o porównanie kosztów ewentualnych awarii w dieslu przed liftem a poliftowego z common railem. Wiem że sama pompa to tylko niewielka część całej instalacji ale patrząc np. na allegro to pompy od przedlifta mają ceny jakby były ze złota :doh: Co w tych dwóch układach się może posypać i jakie będą ewent koszy . Czy jednak skupić się na szukaniu E46 po lifcie ?
Opublikowano
no dobra sam sobie odpowiem - w dieslu przed liftem (136 KM) lecą bardzo często pompy a właściwie ich elektronika w VP44, a w dieslu z CR 150 konnym ?
Opublikowano
ja mam e46 136km i powiem ci ze pol roku uzytkowania zaoszczedzilem na ON jakies 3tys wiec na turbinke jest:)a czy te pompy tak siadaja to bez przesady!moze pasc tak samo jak kazda inna czesc!
Czuc respekt do Bmw nawet gdy je masz...
Opublikowano

Zadajcie sobie trochę trudu i sami odpowiedzcie na pytanie:

 

Co może padać w nowoczesnych dieslach? :|

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
Zadajcie sobie trochę trudu i sami odpowiedzcie na pytanie:

 

Co może padać w nowoczesnych dieslach? :|

na przykład wtryski ale szczerze mówiąc to grzebiąc na forum wynika z tego ,że w e46 chyba jednak rzadko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.