Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

może głupie pytanie, ale jednak proszę o wasze opinie!? :zdziwko:

---chodzi mi o bilstein b4-> czemu amortyzator podnosi zawieszenie, i to znacznie??

za wysokość zawieszenia odpowiada chyba sprężyna???? :|

nie rozumiem??

drugi wątek:

---zawieszenie m suspenssion- do tej sprężyny dedykowany jest bilstein b8, ale to jest bardzo twardy amortyzator! wszyscy piszą, że b4 apsolutnie odpada!!!

zawieszenie M obniża BMW o około 20mm, czemu więc odpada komfortowe b4, a trzeba instalować twarde b8? Pytam, bo np. eibach pro kit obniża auto o ok.35mm (to więcej niż M-technic) i do eibacha zakłada się standardowe amortyzatory, czyli bilstein b4??

na pewno b4 szybciej umrze (jak szybciej), ale czy to jedyny minus?

było wiele wątków na ten temat, przeczytałem je i na nie wszystkie pytania, wątpliwości znalazłem odpowiedź!

zachęcam do wypowiedzi osób które temat przerabiały!

dziękuję!! ;)

Opublikowano
Witam! Właśnie tydzień temu założyłem Bilsteiny B4 (krótki trzpień pod gwintem 2cm) wraz z górnymi łożyskami na przód i samochód stoi wyżej. Widać to na pierwszy rzut oka. Może dlatego że nowe amorki, nie wiem ale stoi wyżej to fakt. Jednak jest to w granicach seryjnej wysokości więc mi to nie przeszkadza (aż tak :? )
Opublikowano
Ja w e36 z m-techem wsadziłem właśnie bilstein b4 na przód.Samochód podniósł sie wyżej.I teraz twierdze ze nie tylko spręzyna ma wpływ na wysokośc.Jeździłem na tym ponad rok i jeszcze trochę by polatał ale denerwowało mnie to że przód wyje do góry.Miałem wsadzać sportowe amorki i spręzyny -40 TA technix,sprawdzone na innych forach i polecane jak za taką cene to dobry wybór według bilsteina b6 czy b8...
Opublikowano
u mnie na b4 z przodu tez poszło sporo w góre, założyłem sprezyny -40mm i juz jest ok :cool2: za 950zł mozna juz kupic gwint ta technix'a
///M40pwr
Opublikowano

to lipa!

jak sprawuję się bilstein b4 na krótszej sprężynie?

np -30mm lub -40mm?

mam jeszcze sprężyny AcSchnizer -białe, które kupiłem wraz z autem, ale na starych amortyzatorach było za nisko, więc wymieniłem na sprężyny m-technic, tak jak powinno być w moim BMW. W briefi wpisana są jako AcSchnicer obniżający o 20mm, ale były sporo niższe od M suspenssion.

może do nich wrócić, przy wymianie amortyzatorów?

Opublikowano
u mnie przy -40mm na b4 jezdzi sie bardzo dobrze.kompromis pomiedzy twardoscia a komfortem.mozesz spróbowac na sznyclach a jak bedzie zle to wrócic do m-tech
///M40pwr
Opublikowano

witam

potwierdzam u mnie też autko stoi troszkę wyżej zawieszenia standard amortyzatory bilstein

 

pozdrawiam

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.