Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jakies pare miesiecy temu cos zaczelo wyc w granicach 3000-3500(+/-250)

niestety te obroty to okolo 120-130km/h(czyli przecietna predkość jazdy)

nie musze dodawac iz jest to bardzo denerwujace.

wycie jest bardzo dobrze slyszalne podczas hamowania silnikiem. przy schodzeniu z obrotów wlasnie w w/w granicach czuje sie jakbym siedzial w jakims bolidzie.:evil:

po zapoznaniu sie z podobnymi postami niestety obawiam sie iz moze byc to uszkodzenie dyferencjału??

pytam sie czysto teoretycznie, bo oczywiscie jezeli diagnoza bedzie "uszkodzony most" to go wymienie, ale czy nalezy natychmiast wymienic dyfer (jezdze juz tak pare miesiecy) czy mozna tak sie kulac nie zwazajac na "walory dzwiekowe" (czym to moze grozic oprocz, albo az staniecia w pewnym momencie w "polu")

dodam ze olej byl sprawdzany: jest czysty i go nie brakuje

mechanik po podniesieniu samochodu i sprawdzenia go pod obciazeniem powiedzial ze na 80% to dyfer :duh:

drugie pytanie czy mozliwe jest aby objawy takie mogły dotyczyc problemu z ukladem wydechowym albo jakimis luzami??

co o tym myslicie. prosze o porady

powazanko

Opublikowano

U mnie jest sytuacja bardzo podobna tylko że w e36 325i, przy prędkości 80km/h gdy puszczę gaz lub wcisnę sprzęgło slychać wycie/buczenie z tyłu, jak tylko na chwilę dotknę hamulca cisza wszystko ustaje. Dodam tylko że wycie tylko sklychać przy prędkości od 70-90 km/h podczas jazdy z górki i hamowaniu silnikiem albo zmianie biegu przy 80, pod obciążęniem cisza we wszystkich zakresach prędkości cisza. Olej w dyfrze OK, ja już też rozważałem luzy w ukaldzie wydechowym jakis rezonans albo coś nie wiem

 

Pozdrawiam

Opublikowano
mialem to samo w e36 most wymienilem.. jak reka odjal.. tylko wtedy kosztowalo to 1600 zl w e46 mysle ze troche wiecej
Opublikowano

mrm1987: hmm. u mnie przy przyspieszaniu tez slychac. wystarczy ze przekroczy granice 3000obr. z tym sprzeglem nie sprawdzalem-bede musial sprawdzic...

 

Zoofy: na allegro uzywki mozna za 600 plnoof wyhaczyc. nie wiem co z robocizna...u "naciagaczy" w ASO zaporowo jak zwykle ca. 7k z vatem :duh:

 

ktos ma jeszcze jakies spostrzezenia??

Opublikowano
nie nie w serwisie to tylko przeplacisz i jeszcze bedziesz musial stary zostawic pozatym serwis to ostatecznosc.. no tylko dowiedz sie czy nie lepiej juz zespawanego kupic i jakie przelozenie jak lubisz sie pokrecic bo masz juz czym ;)
Opublikowano
ja ma tylko taka mała sugestie sprawdź jeszcze podporę wału ona czasami tez lubi zacząć wyć ja tak miałem bo siadło w niej łożysko lepiej sprawdzi niż wymieni dyfer a tu zonk dalej coś by nie grało sprawdzi myślę Idze łatwo bo mi to kolo sprawdził na zasadzie jak zaczęło wyć to z ciągną osłonę od ręcznego i było słychać jak daje ostro
Opublikowano
MECHANIK MA RACJĘ! to że most zaczyna wyć oznacza że już ma pewien przebieg i może się nasilać wycie -często jest tak . może to być wina któregoś z łożysk w moście co powoduje luzy które to wpływają na układ wałka atakującego z kołem zębatym :!: nawet jeśli to by była przyczyna to choć wymienisz wszystkie łożyska to będzie wył :!: bo dostały te tryby. przerabiałem to w kilku mostach syzyfowe prace ci powiem :mad2: . generalnie jeśli pewien jesteś że łożyska są ok to możesz jezdzić nic ci nie padnie na trasie :wink: . ja stary most (to był chyba 4ty :twisted2: ) uciszyłem w pewnym stopniu nowym olejem i wlałem go około 200ml. więcej niż powinno być . było ciszej :!: ale i tak go ugotowałem :twisted2: na mechanizmie różnicowym i tak załatwiłem 5 mostów ( pisałem o tym na forum) kupiłem most nr6 http://images45.fotosik.pl/48/81de28c8b142faedm.jpg ze szperą zupełnie inna budowa niż zwykły most :!: i mam spokój :dance: wymagało to wymiany półosi i wału pędnego oraz nakładu finansowego wyższego niż na normalny most ale spokój i cisza ale ty masz 2.8 to masz taki most . myślę ze dostał ognia dobrze :twisted2: i bedzie ci już wył. i żeby ci do głowy nie przyszło lać tam jakieś dodatki do wyciszenia bo do mostów ze szperą nie można :!: ale wybór pozostawiam tobie co zrobisz ja tylko ci mówię bo znam temat i wydałem dużo pieniędzy nim znalazłem upragniony efekt :mrgreen: ja bym na twoim miejscu kupił taki olej http://moto.allegro.pl/item540224335_castrol_saf_xj_75w140_1l_szpera_bmw_mb_opel.html i go tam zalał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.