Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich mam taki problem ze moje E36 nie pali o akuratna dwa gary

Dodam że wtryski podają paliwo,iskra jest ok,przekładałem kable żeby sprawdzić i nic dalej nie pali Powiem tak wymieniany był simering na wale od strony skrzyni do tego celu wyciągnięty został silnik robione był jeszcze uszczelnienia na misie czyli nowa uszczelka i uszczelnienie dekla rozrządu po zalaniu olejem i złożeniu wszystkiego w całość nie pali właśnie na dwa gary Więc pytanie do Ekspertów co może być tego przyczyną??

 

jak wszystko to wszystko robiona była nowa wiązka elektryczna od kierowcy do bagażnika włącznie ale wiązka akurat wstawiona była cała nowa.

Proszę o jakieś info co można sprawdzić jeszcze.

Narazie sprawdziłem tyle ze nie wiem czy to akurat ma coś z tym wspólnego ale może ze temperature na przepływomierzu pokazuje -6c Pozdrawiam

 

E36 1,8 is coupe

Opublikowano

najprościej ;;

po 1;sprawdzić ciśnienie na tłokach

po2;przy wkręconych świecach sprawdzić iskrę ( zakładając na fajki 2 świece)

po3;sprawdzić kolejność przewodów zapłonowych.

być może świece pod ciśnieniem tracą iskrę właśnie moja 2 podpowiedz ma na celu sprawdzenie czy ma iskrę pod ciśnieniem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na 99% coś nie tak złożone, lub uszkodzone przy składaniu.

Nikt Ci z fusów nie wywróży. Raczej jest to wina zapłonu, przewody swiece, kolejność przewodów.

Opublikowano
najprościej ;;

po 1;sprawdzić ciśnienie na tłokach

po2;przy wkręconych świecach sprawdzić iskrę ( zakładając na fajki 2 świece)

po3;sprawdzić kolejność przewodów zapłonowych.

być może świece pod ciśnieniem tracą iskrę właśnie moja 2 podpowiedz ma na celu sprawdzenie czy ma iskrę pod ciśnieniem.

 

dzięki otym nie pomyślałem sprawdzę to i dam znać

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na 99% coś nie tak złożone, lub uszkodzone przy składaniu.

Nikt Ci z fusów nie wywróży.

 

Popieram.

 

A zapytam jeszcze czy odłączałeś akumulator?

A jeśli tak to czy zapłon w tym czasie był na 100% wyłączony?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Powiem koledzy tak zeby jakoś wyjaśnić lepiej ona pali ale jest taka słaba ze sie nie da jezdzic normalnie problem pojawił sie na pierwszym i czwartym

cisnienie sprawdziłem jest ok z iskrą to tak jak kolego mówisz sprawdziłem i raz tylko tak jak by jej nie było ale podnosi sie cewki i to zawsze działa iskra wtedy jest to jest tak jakby nie dopalał dokońca bo są takie lekko wilgotne odkręce jeszcze raz kolektor i sprawdze wtryski czy dają mgiełke kurde zastanawiam sie czy nie bede musiał zdjąć głowicy oby nie! koledzy co moge jeszcze wykluczyć?

Opublikowano

co jest koledzy nikt nic nie wie co może być tego przyczyną?

sprawdziłem ciśnienie na tłokach i okazuje się ze się różnią co moze być tego przyczyną iskra jest wtryski podają paliwo a jednak nie pali czy mogło sie stać tak że popychacze nie dostały oleju i jakiś zawór dostał i jest krzywy? i przez to traci ciśnienie i nie pali na te dwa?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Raz piszesz , że ciśnienie jest ok a za chwilę , że są różnice.

To może jeszcze napisz jakie to są różnice?

 

Ale prawdopodobnie TU właśnie jest pies pogrzebany.

 

A przyczyna spadku ciśnienia jest niestety niepewna.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Sorki ale kiedyś jak sprawdzałem to były bardzo zbliżone wartości a wczoraj jak sprawdzałem to było tak na pierwszym było 14 na drugim było 11 na trzecim było 10.5 a na czwartym 12 kurde nie wiem czemu tak się to różni i co najlepsze ze jak odkręciłem świece to okazuje się ze najlepiej pali na tym trzecim a reszta jest okopcona Masakra no nic zostaje mi odkręcenie głowicy i zlokalizowanie przyczyny pewnie jest tak jak się domyślam dostały zawory i dlatego nie pali napisze jak ściągnę głowice i zlokalizuje przyczynę
Opublikowano
Napisałeś ze nie pali na 1 i 4 cylinder. Tym czasem spręzanie na tych cylindrach jest większe niż na tych które pracują. To nie jest wada mechaniczna. To wina niewłaściwego wtrysku, lub zapłonu. Nie jestem znawcą tego silnika, ale pewnie ma w pełni sekwencyjny wtrysk. Jeżeli jest pomylona kolejnośc wtryskiwaczy to nie będzie prawidłowo działać. Poza tym sprawdziłbym kolejnośc zapłonów kręcąc rozrusznikiem. Piszesz że iskra jest na wszystkich cylindrach, ale nie czy w prawidłowej kolejności.
Opublikowano
Witam Szkoda kolego ze wcześniej nie podpowiedziałeś ale ok znalazłem i tak jak piszesz problemem była zła kolejność iskry!! ale co jest dziwnego okazuje sie ze ktoś albo były właściciel albo BMW sie pomyliło bo kable które dochodzą do cewek mają swoje kolory pod koszulkami dany kolor do odpowiedniego cylindra i co ciekawego po podłaczeniu wedłóg schematu powinno działać a jednak nie działało zrobiłem podmianke kolorów i zapaliła nareszcie DZIEKI ZA WSZYSTKIE PODPOWIEDZI POZDRAWIAM WSZYSTKICH
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej jest to wina zapłonu, przewody swiece, kolejność przewodów.

 

Kolego zamiast pytać kilka razy mogłeś posłuchać dobrej rady.

No ale zauważyłeś radę u kogoś innego po kilku dniach i po zrobieniu wielu niepotrzebnych rzeczy. :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.