Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Trzeba zamontować takie jak były kiedyś do malucha, czterostrumieniowe montowane na wycieraczkę :cool2:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Dołączam się do tematu.

Znalazałem takie spryskiwacze od e46 z podgrzewaniem. Ktoś wie może czy pasują złącza z e46 do e39 i czy będzie działać podgrzewanie?

No i podstawowa sprawa - otwór?

 

http://easycaptures.com/fs/uploaded/662/2169372592.jpg

Opublikowano
Podgrzewanie musi działać jeśli jest sprawne w samym spryskiwaczu. Już obadałem kilka sztuk na allegro, jak jakieś się trafią to zamówię. I napiszę jak z montażem poszło.
Opublikowano

Moje się zapchały i do tego zaczęły gdzieś bokiem przeciekać kilka tyg temu :duh:

Niedawno otwieram maskę żeby płynu dolać do spryskiwaczy a mata cała mokra. Kupiłem używane spryskiwacze od ludzi co sprowadzają co tydzień angole i sprzedał mi 2szt za 50zł. Działają ok tylko najpierw muszę oczyścić czymś cały układ. Spróbuję gorącą wodę z octem bo jakiś syf mam w układzie co zapycha spryski jak jest niski stan. A nie chce rozwalić "nowych" dysz.

Opublikowano

Też przez to przechodziłem. Ja wyciągałem zbiornik płynu z nadkola, pełno syfu w nim było. Potem zalałem wodę, spryski zdjęte i płukanie dwa zbiorniki wody poszły. Same dysze wygotowałem (nie wiem czy to dobre rozwiązanie) w wodzie z kwaskiem. Do dziś problemów z zapychaniem nie mam. Jeden też mi bokiem leciał, to go zakleiłem klejem bezbarwnym. Trzyma do dziś.

Denerwuje mnie tylko te "sikanie" z dwóch strumieni. Mgłowe było by super :)

Opublikowano
No ja też albo ocet albo kwasek. Oczywiście dysze zdejmę do przepompowania kilku zbiorników z płynem bo zapcham dysze na nowo. Zrobię to wiosną a narazie muszę skleić jedną dysze klejem na gorąco z pistoletu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja dorwałem na szrocie właśnie stare pompki sprysków (chyba z pasiaka), które są chyba takie same nawet jak nasze, i miały na dole takie małe siteczka pozakładane.

Siteczka sobie wziąłem za browarka, założyłem do siebie, i już się nie przytykają dysze :mrgreen:

U mnie temat z modzeniem na spryski mgłowe umarł, bo dołożyłem sobie intensywne zmywanie, a tam dysze maja już 2 wyjścia, przez co nie mam za bardzo jak podłączyć tych z e46.

Można kombinować z zaworkami zwrotnymi na zewnątrz, i trójnikami, ale to mega rzeźba wyjdzie, więc odpuściłem. :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze zapytać kogoś, kto handluje częściami, żeby chociaż na oko porównał i fotkę zrobił.
Opublikowano
Szkoda ze nie wpadłem na ten temat wczesniej. Jedyne spryski które idealnie pasuja do e39 to od e60. W e60 byłe dwa rodzaje pierwsze przedliftowe były mgłowe, poliftowe dawały 4 strumienie z jednego - takie tez mam założone u siebie, podobno lepsze od mgłowych. Spryski z x5 wchodza w otwór, ale zostaje szczelina z boku. Z e46 chyba nie pasują.
Opublikowano
Zamówiłem od e46. Na przełomie przyszłego tygodnia możecie spodziewać się mojego postu :)

 

Czekam z niecierpliwością :). Wrzuć jakieś foto po montażu jak to wygląda i czy działa podgrzewanie?

Powodzenia :)

Opublikowano

No to podstawowe pytanie: Jak z mocowaniem z C-maxa w masce e39 ? Trzeba drutować, czy pasuje wejście? Ktoś rzeźbił już?

 

http://images.kangoo.pl/87078282/2927/large/dysza_spryskiwacza_focus_mk2_mk3_c_max_przednia_podgrzewana_1708797_ford.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Te z c-maxa ładnie pryskają, zacząłem myśleć na poważnie nad nimi :mrgreen:
Opublikowano

Witam ponownie po krótkiej przerwie. Właśnie wróciłem z pracy, przyszły spryski od E46 :D

Powiem tak - otwory na długość spryskiwacza pasują, ale są delikatnie za szerokie. Oczywiście wtyczki grzania te same.

Zdjęcia:

http://zapodaj.net/images/05a00d51cdd73.jpg

http://zapodaj.net/images/ab3a5934567bf.jpg

 

Film jak pryskają:

 

Jedno powiem - bez porównania do tych z e39. Tylko teraz czym tu zaślepić dziury po bokach?... Nie rzuca to się w oczy ale będzie lecieć do środka jak nie uszczelnię.

EDIT:

Jest coś takiego:

http://allegro.pl/nakladka-na-spryskiwacz-oslona-spryskiwaczy-chrom-i4043868206.html

Tylko oczywiście takiego "czegoś" nie założę...

Opublikowano

Tamte zdjęcia mi usunęli...

Nowe:

http://i60.tinypic.com/2h83kic.jpg

http://i58.tinypic.com/2n738xu.jpg

Jak pisałem. Widać po bokach delikatne szczeliny. Spryski kupiłem na allegro od e46 ori za 50zł. Grzane. Szukam teraz odpowiednich nakładek na nie. Jedyne, które znalazłem mają aż 6cmx2.5cm i są typu "tuning" czyli szkoda gadać...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może jakiś patent typu kawałek czarnej foli pod spryskiwacz, troszkę szerszy od niego, tak żeby szczelinę zakryło?
Opublikowano
Myślałem o czarnym silikonie. Jutro w pracy coś wykombinuję może. Chyba, że cienka plastikowa podkładka pod sam sprysk. Ja zostanę z tymi od e46, ale jak kolega wyżej pisał, że od e60 pasują. Można takie kupić i kombinować. Ja potwierdzam kompatybilność tych od e46.
  • 10 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.