Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ale po co robisz ten swap :?: Z nudów :?:

Bo z opisu tak to wygląda :mrgreen:

 

nie z nudów...lecz z czystej ciekawości, ponieważ chciałbym zachować "budę", która jest w idealnym stanie a przydałby się mocniejszy / bądz ekonomiczniejszy silnik....dlatego też pytam, czy TDS wchodzi w gre....

 

Tylko prosze darowac sobie docinki, ze mocniejszy to nie idzie w parze z ekonomicznym itp....

 

zwyczajnie chciuałbym sie dowiedziec, jakie mam możliwiosci zastosowania w tym aucie :D

 

pozdrawiam :)

Z racji tego, że spadł śnieg, przypominam, że piłowanie GOLFA na ręcznym, to nie DRIFT!!!!

***

Nie dyskutuj z idiotą , na początku sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

***

http://picasaweb.google.co.uk/kieltj/BMW - moje BMW

Opublikowano

Dokładnie z R6 jest za duzo roboty. Na 1,8 a nawet i na IS`a. Ja tak planuje zrobić w przyszłości.

 

A teraz takie pytanie dla SWAPO maniaków. Jak ktoś już przełoży z R4 na R6 i wymieni wszystko wraz z układem hamulcowym to jest wszystko? A czy pompka paliwa nie podlega wymianie? Nie będzie ona generowała za małego ciśnienia na 6 garów?

 

To takie tylko pytanie

Opublikowano
Jak mocniejszy to 1.8 M43. R6 się nie opłaca wsadzac.

Takie moje zdanie.

 

a jak bym wsadził tam IS ?? dużo modyfikacji ?

Z racji tego, że spadł śnieg, przypominam, że piłowanie GOLFA na ręcznym, to nie DRIFT!!!!

***

Nie dyskutuj z idiotą , na początku sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

***

http://picasaweb.google.co.uk/kieltj/BMW - moje BMW

Opublikowano

A teraz takie pytanie dla SWAPO maniaków. Jak ktoś już przełoży z R4 na R6 i wymieni wszystko wraz z układem hamulcowym to jest wszystko? A czy pompka paliwa nie podlega wymianie? Nie będzie ona generowała za małego ciśnienia na 6 garów?

 

To takie tylko pytanie

 

Jak daje za małe ciśnienie i silnik nie rozwija mocy to się ją wymienia na mocniejszą, ale np. u mnie M54B30 jeździ na pompie Boscha dedykowanej do M40B18 (nowej).

Pozdrawiam
Opublikowano

:mad2: No niestety ale od swapa ciężko jest odwieść jak ktoś się napali. Ale jak to u polaka, mądry po szkodzie. Mam prośbę - zacznij zapisywać ile wydasz na ten swap od samego początku. Teraz zrób sobie wycenę ile byś wziął, za swoją "budę w stanie idealnym". A jak już będziesz po wszystkich przeróbkach to zastanów czy na prawdę się opłacało. Przydałoby się takie wyliczenie ku przestrodze potencjalnych amatorów swapowania. Mi się nie opłaciło. Pamiętaj, że jak zmieniasz silnik to dopiero początek wydatków. I o ekonomii to w ogóle zapomnij. Sprzedaj auto, dołóż trochę gotówki i kup ciecia na ropę. Gwarantuję, że będziesz bardziej zadowolony.

 

Pozdr

Opublikowano
Ja mam m40 1,6 i wlasnie jestem w trakcie ogranizowania SWAPU na 1,8 ale IS w zyciu bym nie robil swapu na zwykle 1,8. Nie wiem jak to jest z m43 (moze m44 is) ale w przypadku m40 1,6 swap na IS 1,8 w opcji m42 jest bardzo prosty i jedyna rzeźba moze byc z odcinkiem kolektor - przedni tłumik. Cała reszta pasuje. Oczywiście sterownik, wiązka z m42. Wiec moze dowiedz sie jak jest z IS pod m43 (tym m44)
Opublikowano
dodam, ze hamulce mam juz zmienione takze mi to odpada... tobie polecalbym jednak zrobic tez hamulce jak chcesz cos mocniejszego

 

A powiedz koleszko co dokładnie wymieniałeś w hamulcach? Pewnie przednie wentylowane a tylnie zwykłe tarcze. Ale przewody zostają te same? Przeba terz wymieniac piastę tylną?

Opublikowano
Przód mam fabryczny i wydaje mi się, że wyhamuje to IS`a a wentylowane nie będą tu niezbędne (bez przesady ;) aczkolwiek jak ktoś lubi to czemu nie) Natomiast z tyłu mam tarcze i caly uklad od 2.0 robil to poprzedni wlasciciel- szwab, jeszcze zanim auto zostało sprowadzone, więc nie wiem dokładnie co i jak zostało zrobione, natomiast byłem z tym u mechanika, który opiekuje się moim autkiem i będzie robił ten SWAP i stwierdził, że robota porządna więc więcej nie wnikałem. Moim zdaniem bezpieczeństwo to podstawa i jak przybywa Ci paredziesąt KM to przydałoby się też pomyśleć o hamulcach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.