Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
...

Wlacza sie ASC i ABS samoczynnie auto niema mocy, jak dotknie sie hamulca to czuc jak drzy pedal tak jak w czasie dzialania ABS-u. Po ruszeniu trwa to chwile dopuki nie zaswieca sie zolte kontroli ASC i ABS, gdy swieca auto jedzie normalnie. Na obecna chwile rozlaczylem ten czujnik. Teraz moje pytanie co moze byc przyczyna:

-wada czujnika?

-czy dlatego ze to zamiennik?

-a moze go zle zamontowalem (czy jest wogole taka mozliwosc?)

-a moze zabrudzona koronka??

...

 

No więc jeśli chodzi o odbijanie ABSu to na pewno wadliwy czujnik - ja też tak miałem jak wsadziłem tani szajs, wymieniłem na czujnik FEBI i ustało.

Z tym że u mnie to było na prawym tylnym.

 

Mam jednak nadal taki sam problem jak ty wcześniej i to również na przednim prawym. Mianowicie Zapalają się obie kontrolki gdy wpadnę w dziurę.

Komputer wyrzuca za każdym razem błąd prawego przedniego czujnika.

Zrobiłem test w czasie jazdy na podłączonym komputerze. Czujnik cały czas podaje właściwą prędkość, nawet gdy wjadę w dziurę i zapalą się kontrolki, to nic się nie dzieje ze wskazaniem, prędkość nie spada nawet na moment.

Jest to bardzo dziwne. Podejrzewam, że może myć coś na przewodach lub wtyczce. Jakieś krótkie, milisekundowe przerwanie obwodu które nie objawia się na komputerze? Zawsze wtedy pojawia się błąd tegoż czujnika.

Planuję wymianę, ale może wystarczy sprawdzić przewody i przeczyścić wtyczkę.

 

Co o tym myślicie koledzy?

 

Pozdrawiam.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam nie zgladalem tu dlugo. Opisalem te same obiawy co ty, i po wymianie czujnika na nowy wszystko ustapilo, moge jezdzic po nierownosciach i kontroli sie juz nie zapalaja :) A i jeszcze wyczyscilem koronke przed wlozeniem nowego czujnika. Pozdrawiam
Opublikowano

U mnie to był moduł, dało się naprawić za niewielkie pieniądze.

Nie ma co kombinować koledzy z wymianą czujników itp przed diagnozą na kompie. Może się okazać że to były zbędne koszty. Najpierw diagnoza potem rzeźba.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam

Mam problem z ABS i ASC świecą się kontrolki, komp pokazuje błąd 55 - zawór ssący 1 układu ASC błędny, diagnoza przy pomocy KTS co jest do wymiany dodam że jak odpalam auto z wciśniętym hamulcem to kontrolki gasną ale gdy tylko zdejmę nogę z hamulca to się zapalają i świecą cały czas ABS i ASC nie działa. Komunikacja kompa z autem bez żadnego problemu więc sterownik chyba ok pompa o nr 001 auto E39 3.0d 99r.

Dodam że czasami jak silnik złapie temp. to przestaje działać licznik i ekonomizer na kompie tylko w/w błąd.

Opublikowano
Witam

Mam problem z ABS i ASC świecą się kontrolki, komp pokazuje błąd 55 - zawór ssący 1 układu ASC błędny, diagnoza przy pomocy KTS co jest do wymiany dodam że jak odpalam auto z wciśniętym hamulcem to kontrolki gasną ale gdy tylko zdejmę nogę z hamulca to się zapalają i świecą cały czas ABS i ASC nie działa. Komunikacja kompa z autem bez żadnego problemu więc sterownik chyba ok pompa o nr 001 auto E39 3.0d 99r.

Dodam że czasami jak silnik złapie temp. to przestaje działać licznik i ekonomizer na kompie tylko w/w błąd.

 

Musisz znaleźć speca, który zobaczy moduł ABS. Miałem takie objawy, z tym że licznik i ekonomizer nie działały wcale.

Mogę Ci polecić gościa z Oświęcimia... ale to masz 200km:/

Naprawił moduł za 400 zeta i wszystko wróciło do normy. Ponoć to znana usterka - któraś ścieżka się przepala.

Opublikowano
wielkie dzięki za info a co do modułu to chodzi ci o sterownik abs który jest przy pompie ?

 

Tak, dokładnie o to chodzi.

Dodam, że po wymontowaniu auto jeździ z niedziałającymi układami o których mowa wcześniej. Na czas naprawy auta nie musiałem zostawiać.

Nie twierdzę , że to na pewno to ale objawy pasują.

Opublikowano

Witam

Moge sie dolaczyc bo nikt na moje pytanie niechce odpowiedziec

chodzi mi o sterownik abs

czy pasowalby sterownik tego samego producenta i o tych samych numerach seryjnych od innej marki samochodu

Opublikowano
Witam

Moge sie dolaczyc bo nikt na moje pytanie niechce odpowiedziec

chodzi mi o sterownik abs

czy pasowalby sterownik tego samego producenta i o tych samych numerach seryjnych od innej marki samochodu

 

Jeśli jest zgodność numerów to tak.

Opublikowano
Witam

Moge sie dolaczyc bo nikt na moje pytanie niechce odpowiedziec

chodzi mi o sterownik abs

czy pasowalby sterownik tego samego producenta i o tych samych numerach seryjnych od innej marki samochodu

 

Jeśli jest zgodność numerów to tak.

 

 

Dzieki za odpowiedz

jeszcze poszukam innych opcji i bede probowal

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Sprawa owego błędu ( zawór ssący 1 układu ASC błędny) ma się następująco:

Dzwoniąc do wielu magików od regeneracji 9/10 powiadziało bez zastanowienia i owijania w bawełnę że sterownik można wywalić do śmieci bo, przy tym błędzie nie ma szans regeneracji tylko jeden magik z rumi powiedział że może spróbować go wskrzesić lecz postanowiłem kupić nowy i po wymianie wszystko wróciło do normy :D oczywiście trzeba było dokonać adaptacji stera bo ASC nie działało.

Ster kupiłem na allegro koleś godny polecenia:

STEROWNIK POMPA ABS ABSu ASC BMW E39 0 265 900 001 (1851538237)

7 dni (nie 30 paź 2011 22:45:54 CET)

Sprzedający: WELMOT (3018)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.