Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zapytaj na ty forum. Jest kilku gości którzy naprawdę się na tym znają :cool2: http://www.lpg.info.pl/
Gdy się urodziłem płakałem a wszyscy się śmiali, umierając ja będę się śmiać a wszyscy będą płakać.
Opublikowano
Hej. Czy ktoś z uzytkowników gazował ten silnik? Jesli tak to prosze o opinie z eksploatacji. Jaka instalacje polecacie,a jakich sie wystrzegać.Jaki jest koszt instalki gazowej oraz spalanie? :hand:

masz taki fajny samochód i chcesz go gazować ????? :naughty:

 

 

ModEdit: prosze powstrzymaj sie od takich komentarzy. Nastepny bedzie kosztowal ostrzezenie :twisted:

Opublikowano (edytowane)

Napisz do tego kolesia

 

GG: 2586233 Nikoś

 

On jest adminem forum do którego link dostałeś wyżej. Sam jeździ bmw i na pewno Ci dobrze doradzi jaką instalację założyć.

 

Jeśli chcesz to na pewno mógłby Ci zamontować i jestem pewien że będziesz bardziej zadowolony niż gdybyś zakładał w "renomowanym" warsztacie pana "kazia" . Jeśli jesteś z okolic Warszawy to podjedź do niego.

 

 

ModEdit: Ostrzezenie za przeklinanie.

Dopiero na tym forum do którego dostałeś link koledzy mi pomogli.

 

Zapewne powiedzą Ci żebyś założył gas sekwencyjny na centralce "STAG 300" z reduktorem "eg200kw" i wtryskiwaczami "matrix" lub "magic jet"

 

Odziwo w/w sprzęt nie jest najdroższy (tańszy od przereklamowanego BRC) a sprawuje się super.

 

Mój silnik 3.0 V8 na trasie wciąga około 12-14l gazu

na mieście przy ostrym butowaniu potrafi wciągnąć nawet 18l gazu

 

ale podejrzewam że mam źle wyregulowany gaz i czekam na interfejs żeby go wyregulować

 

--------------

Jakie przeklinanie?

Edytowane przez Mipel

BMW


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano

Progressowy, ja myslalem, ze chcesz sprzedac ten samochod - a teraz chcesz go zagazowac?

A do rzeczy: ten silnik jest podobno b. chetnie gazowany - i bardzo dobrze to znosi (zreszta podobnie jak wszystke BMW) - przynajmniej tak mowia na znanych mi forach o BMW :)

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

kolego tomekpez przestan pisac bzdury, jak sie nie znasz to nie udzielaj sie w temacie

 

ja rowniez polecam forum z linka powyzej i kolege Nikosia

Opublikowano

o jakim silniku tu jest mowa?

bo M52 w e60 nie występuje

albo M54 albo N52 kolega posiada?

po za tym chyba nie ten dział,

a co do samych instalacji,

musi byc dobrana i dobrze założona, jest paru ludzi w Polsce któzy wiedzą o co w tym chodzi,

a nie tylko jeden jedyny młodziak

Opublikowano
Nie kupuj BRC !!! szkoda kasy. Jest dobry ale drogi . Pogadaj z Nikosiem on sam ma bmw i jakoś nie jeździ na brc tylko na tańszej centralce a tak samo dobrej.

BMW


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano
kolego tomekpez przestan pisac bzdury, jak sie nie znasz to nie udzielaj sie w temacie

 

ja rowniez polecam forum z linka powyzej i kolege Nikosia

 

co według Ciebie jest bzdurą ? miałes kiedys inst brc?

http://img.userbars.pl/98/19415.gif


Sprzedam lampa kombi e39 prawy tył , poduszki pow.dzrzwi przednich- pytania na pw lub gg

Opublikowano
Progressowy, ja myslalem, ze chcesz sprzedac ten samochod - a teraz chcesz go zagazowac?

A do rzeczy: ten silnik jest podobno b. chetnie gazowany - i bardzo dobrze to znosi (zreszta podobnie jak wszystke BMW) - przynajmniej tak mowia na znanych mi forach o BMW :)

Tak chce sprzedac autko. Ale przy takich cenach co proponuja to chyba dozywotnio bede nim jezdzil. Zatem mysle przyszlosciowo z ta instalka.

Opublikowano
ja też mam BRC-ka, seguent 56 i jestem w 100% zadowolony. Zbytniej wiedzy o instalkach niemam, ale znam jednego magika z pod Poznania u którego zakładało gaz juz połowa miasta i z tego co mi mówił to jedyna wada BRC to bardzo małe pole do popisu pod wzgledem ustawień. Mi polecał na przyszłość tak jak kolega Mipel pisał, instalkę na centralce "STAG 300" + tam jakieś wtryski i reduktor ze względu na szerokie pole do popisu pod względem ustawień i regulacji oraz mniejszą cene :D A chłop ma pojęcie, gazowali już chyba u niego wszystko co możliwe, multum BM-ek i to z pozytywnym skutkiem :cool2:

B-okiem M-ożna W-chodzić


Moja bawarka:

http://polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/41749

Opublikowano

ja mam M54B30 + sequent56 reduktor Max,

zrobione 14 tys km,

oprócz 2 wizyt na regulację,

nic większego się nie stało,

czy +30 czy -20st. wszystko chodzi,

spalanie w manualu śdrednie 14-15 litrów gazowni,

 

założyłem BRC bo u mnie w mieście nikt nic innego nie chciał założyć,

ponoć faktycznie można lepiej dobrać Stag300 +EG200 lub Skorpiona,

ale ja nie mam ochoty jeździć 300 km do gazownika,

bo oni zawsze przed założeniem mówią ze bedzie cacy,

a potem i tak trzeba regulować,

 

co do pracy samej instalacji,

silnik się wkręca, wielkiej róznicy nie odczuwam, choć mam w planach smignąc na hamownie i zorbić pomiary dla pb i lpg,

szarpania przerywania nie ma, przełączanie na gaz w zasadzie nieodczuwalne, wlew pod klapką, zbiornik w kole, przełącznik schowany,

to tyle z mojej strony...

 

moje kolejne auto na tą chwilę to bedzie e60 kombi z silnikiem benzynowym i raczej tylko 3.0i + lpg, chyba ze ceny na stacjach będa niekorzystne dla LPG,

do diesli mam niestety pecha,

Opublikowano

Nie mówię że BRC jest złe tylko że za dużo mniejszą kasę będzie miał równie dobry i niezawodny sterownik.

 

Po co kolega ma przepłacać skoro może założyć coś co działa tak samo jak brc i jest sprawdzone przez wielu ?

 

Nie wszyscy mają drukarnię pieniędzy .

 

Sęk nie w tym aby kupić dobrą instalację za kosmiczne pieniądze tylko żeby kupić dobrą instalację za rozsądne pieniądze....

 

.... A skoro nie widać różnicy - TO PO CO PRZEPŁACAĆ :P

 

A jak znasz jakiś powód po co kolega ma przepłacić to powiedz.

BMW


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano
Nie mówię że BRC jest złe tylko że za dużo mniejszą kasę będzie miał równie dobry i niezawodny sterownik.

 

Po co kolega ma przepłacać skoro może założyć coś co działa tak samo jak brc i jest sprawdzone przez wielu ?

 

Nie wszyscy mają drukarnię pieniędzy .

 

Sęk nie w tym aby kupić dobrą instalację za kosmiczne pieniądze tylko żeby kupić dobrą instalację za rozsądne pieniądze....

 

.... A skoro nie widać różnicy - TO PO CO PRZEPŁACAĆ :P

 

A jak znasz jakiś powód po co kolega ma przepłacić to powiedz.

 

kosmiczne pieniądze?

hehe

czytanie ze zrozumieniem tekstu to chyba nie bardzo,

przeciez ja nikomu nic nie narzucam, piszę co kupiłem, i chyba napisałem ze jeżeli ktoś w okolicy był pewniakiem i założyłby mi STAG to bym założył ale nie znalazłem takiego zakładu/

ile kosztowałoby założenie STAG300 tylko nie na Valdkach i jakimś goldzie :)

zna ktoś bieżące ceny?

Opublikowano (edytowane)

Tak zna ktoś ceny :P centralka stag 300 jedna z najdroższych wersji ( do silnika v8) z instalacją 980zł

 

Reduktor EG200Kw 285zł

 

wtryskiwacz Magicjet 60zł/ sztuka

 

Stag 300 do silnika 6cyl. 800zł z wiązkami kabli

 

Czyli jak kolega ma 6cyl to wychodzi 1445 zł

 

+ butla (nie znam kosztu)

Edytowane przez Mipel

BMW


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano

hehe,

ceny z montażem, a nie ciepłym garażem i instrukcją,

po za tym chyba jeszcze występuje coś takiego jak zbiornik?

i pare elementów,

czy to taki STAG "sam zakładam" KIT? :lol: :lol: :lol:

Opublikowano (edytowane)
Hej. Kontaktowałem sie z Nikosiem,ktorego polecaliście. Otóz Stag 300 nie jest az tak super (cena 3200). Przy landi renzo mówił,ze jest zero problemów,ze instalka jest bezobsługowa.(5200zł). Prz stag 300 spalanie jest za wysokie oraz raz na jakiś czas komp w aucie wywala checka. Przy landi niby tych problemów nie ma. No i max do 19% wiecej pali wachy od benzyny. Cóz różnica w cenie olbrzymia. Teraz kwestia wyboru. No i oczywiście bym wolał to załozyc gdzies blizej. No bo jak by coś wyskoczyło to jedz do wawy! Edytowane przez progressowy
Opublikowano

Nikoś jak chorągiewka widzę. Raz chwali raz mówi że syf faktycznie za 3200 to stag nie pojedzie.

Ja ze swojej strony staga300 polecić mogę jak najbardziej ale nie z valtekiem i nie z reduktorami KME a to wszyscy chcą pod maskę ładować.

Konfiguracja jak dla mnie

stag

magic jet

reduktor hmm eg280 chociaż i tu nie mam pewności te reduktory to nie jest górna półka ale dają radę Na pewno gold nie da rady chociaż pewnie stu gazowników ci powie że na goldzi poleci. Nie poleci moje 192 km ledwo lecą na goldzie termicznie się nie wyrabia niestety na dodatek kolanka plastikowe które lubią pękać. Ja bym tam widział Scorpion GT jak ktoś ci sprowadzi albo eg280 bo 200 to tego moim zdaniem nie pociągnie tak jak trzeba i z zapasem.

 

Co do spalania mój na benzynie po mieście pali 12,5L i 15 na gazie więc

źle nie jest.

 

Jedno jest pewne potrzebny ci fachowiec który założy ci gaz zdejmując kolektor i wiercąc go blisko wtrysków wszystkie jednakowo .Jak spojrzysz na silnik to zauważysz ze nie ma tam miejsca na nawiercanie prawidłowe bez jego zdjęcia. Niewielu na to jest chętnych bo czas to pieniądz a troszke czasu to zajmuje.

 

drugie rurka miedziana do reduktora 8mm koniecznie

 

ogólnie temat rzeka aż strach podejmować :) Masz szczecie że masz silnik m54jak ja na n52 i kolejnych generacjach masz juz wtrysk bezpośredni a tam junkers się nie odnajduje pojechać pojedzie ale wtryski benzynowe dlugiej kariery nie będą miały :D

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

tak czytam i czytam i nie wierze...

 

piszecie ze BRC sequent jest do dupy, bo jest za drogi... Jednak placi sie za jakosc !!! Tak samo wszyscy gadaja zle na PRINSA - ktory jest jeszcze drozszy.. ale prawda jest taka, ze te instalacje jezdza bezproblemowo.

 

Oczywiscie nie neguje STAGA, bo poprawny montaz to 90% sukcesu.

 

Piszecie ze BRC jest drogie, mi wyszlo razem z butla 70L w kole, montazem i czesciami BRC, wlewem pod klapka 3200z. Zrobilem na tym ok 10 tys km, i bylem na 1 regulacji, zeby przelaczal sie przy wyzszej temperaturze bo przy nizszej temperaturze lekko poszarpywal po przelaczeniu.

 

Moje auto to e39 m54b25 wiec troszke slabszy niz 3.0, ale komponenty uzyte mam takie same, czyli reduktor MAX, pomaranczowe wtryski BRC.

 

A tak to problemow zero. Niedlugo wymiana filtrow wiec znow podjade na regulacje. Bo o lpg trzeba dbac tak jak o samochod.

 

 

Spalanie mam 14-15 litrow gazu w miescie ok 11 na trasie.

 

 

Wolalem dolozyc do BRC, jak bym mial wiecej kasy to zalozyl bym PRINSA zeby miec mniej awaryjna instalacje, niz zakladac staga, kabinowac z wtryskami, konfiguracjami itp.

Opublikowano

Dymek442 - kolego myslisz sie, n52 to nie wtrysk bezposredni !!!

 

jest to pierwszy silnik aluminiowo-magnezowy, gdzie dzieki tym komponentom zredukowano mase i polepszono chlodzenie.

 

 

akurat mialem stycznosc z takim autem z tym silnikiem. auto to e60 silnik n52.

 

 

Jedyny problem z lpg w tym silniku to to ze instalacja musi byc cisnieniowa, najlepiej wyzszego cisnienia, czyli BRC lub PRINS lub podobne, gdzie wtryski dzialaja na wyzszym cisnieniu. Brc 1,6 Prins 2,1-2,4

 

jako dowod wklejam ci fotke takiego silnika z zamontowanym LPG:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//rheine-autogas.de/ag24/wp-content/uploads/2008/01/k800_jan2008-4.JPG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.