Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ostatnio sprawdzalem na INPIE wtryski i wiekszosc z nich podaje wartosci w granichach od -0,50 do + 0,50 - dodam ze auto jest z 99 roku i 200 tys przebiegu

 

natomiast jeden wtrysk [3 cylinder] podaje 2,20 nz zimnym silniku i jego wartosci maleja wraz ze wzrostem temp silnika - przy rozgrzanym silniku jest ok 1,6 - nie wiem czy to normalne ? czy czasem moze ten wtrysk juz sie kwalifikuje do wymiany ?

 

dodam rowniez ze autko potrafi mi zgasnac na zimnym rano i wyskakuje blad swiec/przekaznika wiec to moze byc od tego...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten 3 wtrysk kolego zaczyna sie psuć albo już jest popsuty, kup używke z tymi samymi numerami od pewnego sprzedawcy i po kłopocie.

Dodam że przebieg nie ma nic wspólnego z psuciem, pamiętać należy że jedno złe tankowanie potrafi popsuć wtryski w nowym aucie z małym przebiegiem

Pozdrawiam
Opublikowano
Nagraj prace silnika i wstaw filmik. Jestem ciekaw.

 

Posłucham i Ci napiszę jak chodzi :)

 

 

Hunter- mamy zaległe testy, pamiętasz?

Opublikowano

U mnie sytuacja potoczyła się tak,że dorwałem wtrysk od E60 bo ktoś mi

powiedział że będzie pasował tylko wystarczy przełożyc górę wtrysku

bo różnią się wtyczkami

 

http://images37.fotosik.pl/62/bf06d8d489809ffbm.jpg

wtyczka E39 3.0d

 

 

http://images36.fotosik.pl/63/0e6a2e820ce2e332m.jpg

wtyczka E60 3.0d

 

 

http://images41.fotosik.pl/62/0e0473252b100dfem.jpg

http://images42.fotosik.pl/62/f741b57e7cb1aad2m.jpg

odkręciłem górę w jednym i drugim faktycznie

budowa jest bardzo podobna,ale jednak trzpień

ten w środku w E60 jest troche dłuższy i niestety

nie ma możliwości przełożenia góry...jak dla mnie

zrobili to specjalnie aby chyba nikt nie przekładał sobie tego sam :wink:

 

Sytuacja się skomplikowała bo nie miałem innego wtrysku

zadzwoniłem z braku laku do kolegi który miał wtryski od

E46 330d(184).Mimo tego poprosiłem aby przywiózł mi go

do warsztatu...będziemy eksperymentować :mrgreen:

 

Co się okazało kolega przywiózł wtrysk tan od e46 330d(184ps)

niby parametrami słaby,ale sprawny :8)

No i własnie okazało sie,że ten od e46 184ps nr servisowy

był identyczny jak mój czyli z koncówką 047

 

Zamontowałem ten wtrysk od 184ps i okazało sie,że po

skręceniu i odpaleniu auta to nie ten samochód :cool2:

Zapala pięknie,praca silnika ucichła...odrazu dostałem banana na usta :mrgreen:

Oki poskręcałem wszystko do kupy aby przejechac się i sprawdzic

dokładniej no wszystko chodzi jak należy...bardzo mnie to cieszy :8)

 

A tu pokaże Wam niżej zdjęcie mojego starego wtrysku

którego gdyby nie specjalne urządzenie nie było by szanas na

wymontowanie go z głowicy bo nagaru na nim było chyba z 5 mm

http://images44.fotosik.pl/67/7f8acb7bb804fdd0m.jpg

 

Zanim to wszystko przeprowadziłemto podzwoniłem po ludziach i firmach

popytałem czy mogę wsadzic wtryski od 184ps tylko jedna osoba mi

powiedziała,że tak bo to nie ma róznicy,a większość mi mówiła że

muszę kupic tylko od 194ps i do tego nr servisowy musi się zgadzac... :!:

 

Szkoda tylko,że przy tej całej akcji nie miałem innych wtrysków bo

chętnie bym przetestował jak to naprawdęz nimi jest :mrgreen:

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.