Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pewnie że sam tam nie ma co zrobić źle tak mi się wydaje. :lol:

Już wczoraj rozebrałem to ustrojstwo dziś zamówiłem końcówke jedną na próbę na wtrysk co mam korekcje koło 6

Końcówka wchodzi skręca się i już po filozofii zobaczymy..

Ciśnienie reguluje elektronika i cała góra wtrysku końcówki są na końcu podkładek nie zauważyłem :nienie:

Pozdrawiam
  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Może i tak ale jutro podjadę do firmy gdzie to robią i zapytam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Będe zobowiązany.

Niestety od mojego miasta do dobrego serwisu boscha to 100km. Rozmawiałem z wieloma mechanikami, tez muszę być pewny w tym co robie, rozmawiałem tel. z serwisantem boscha z Bydgoszczy i też mi powiedział że jeśli auto dobrze zapala i nie dymi to końcówki wymienić i wsio, dodam że po zdięciu wygłuszeń słychać cykanie. Wczoraj rozkręciłem wtrysk, jubiler wyczyścił końcówkę dzisiaj złożyłem wszystko do kupy i pojeździłem na początku kopcił jak diabli. Po kilometrze się ustabilizowało wszysyko, korekcja z 6 spadła na 4 teraz widzę światełko w tunelu jutro rano będe miał nową końcówkę wtrysku. :D

Pozdrawiam
Opublikowano
Będe zobowiązany.

Niestety od mojego miasta do dobrego serwisu boscha to 100km. Rozmawiałem z wieloma mechanikami, tez muszę być pewny w tym co robie, rozmawiałem tel. z serwisantem boscha z Bydgoszczy i też mi powiedział że jeśli auto dobrze zapala i nie dymi to końcówki wymienić i wsio, dodam że po zdięciu wygłuszeń słychać cykanie. Wczoraj rozkręciłem wtrysk, jubiler wyczyścił końcówkę dzisiaj złożyłem wszystko do kupy i pojeździłem na początku kopcił jak diabli. Po kilometrze się ustabilizowało wszysyko, korekcja z 6 spadła na 4 teraz widzę światełko w tunelu jutro rano będe miał nową końcówkę wtrysku. :D

 

Oj, ale ty detalista jesteś, wiekszy jak ja :D U mnie też cyka lekko, ale bez przesady, to przecież diesel. Poza tym wiele zależy od paliwa, jak widzisz. Czekamy na efekty twojej pracy. Szkoda ze tak daleko mamy do siebie bo posłuchałbym twojego.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie zgadniecie co wyczytałem w disie

Krótko mówiąc mam pozamieniać miejscami wtryski tam gdzie korekcja jest na -6 mam dać wtryskiwacz gdzie korekcja była na +6 itd

Aż mi się wierzyć nie chce że to by załatwiło sprawę

Pozdrawiam
Opublikowano
Trzymam kciuki, bo z tego co pisze koleś na forum Mastersa, to same końcówki nie załatwią sprawy :roll:
E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano

Przede wszystkim uzytkując nowoczesnego diesla nalezy tankować tylko i wylacznie paliwa typu Ultimate, Verva, V-Power.

Taka przynajmniej dostałem rade od jednego z wiekszych fachowcow od BMW w Poznaniu.

 

Aczkolwiek rada ta tyczyla sie wszystkich nowoczesnych diesli.

 

Takze panowie z dala od lewych i niepewnych stacji, gdzie chrzczą paliwo!

Bo wina na nbank nie był ultimate, tylko lewa ropa na tej stacji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

koncówka i tak zamowiona zobaczymy, teraz walcze jak sprawdzić czy wtryski są wkodowane w dde ewentualnie jak to disem zrobić??

Jeśli są wkodowane to zamieniam je miejscami :twisted:

Pozdrawiam
  • Moderatorzy
Opublikowano

Byłem u pompiarzy i mówią że nie reguluje się ciśnienia jak kiedyś ale że sama wymiana końcówki to nie wszystko ale wiadomo chcą zarobić to może i koloryzują...

W inpie spotkałem się z czym w rodzaju kodowania wtrysków.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wymiana końcówki nie pomogła :mad2:

Ale czyszczenie przez jubilera tamtej końcówki pomogło korekcja na wtrysku który męczyłem spadła z -6 na -1,5 jest to jakiś efekt .

Temat końcówek uwarzam za roztrzygnięty na własnym doświadczeniu :cool2:

Teraz muszę załatwić dobre wtryski i po problemie mam nadzieje że reszta wyjdzie tak jak ten pierwszy.

Dajcie jak możecie namiar na dobre tanie i sprawdzone źródło wrtysków.

Pozdrawiam
Opublikowano

hunter, korekcje mozesz miec wzorcowa, a wtrysk będzie lał.

 

kup:

nowy - nie używany (z fakturą)

używany z dobrego źródła - ryzyko wiesz jakie

 

regenerowanych ci nie polecam kasa wyrzucona w bloto - jezeli pochodzi to góra 5 tys km.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
hunter, korekcje mozesz miec wzorcowa, a wtrysk będzie lał.

 

kup:

nowy - nie używany (z fakturą)

używany z dobrego źródła - ryzyko wiesz jakie

 

regenerowanych ci nie polecam kasa wyrzucona w bloto - jezeli pochodzi to góra 5 tys km.

Witam,

Wtrysk jako taki sam nie pada. Padaja natomiast cewki na wtryskach i koncówki. Ciekawi mnie czy ktos ich nie robi jako zamienniki.

Regeneracja w Bosch-u polega na wymianie koncówe i cewek reszta zostaje bo tam nic sie nie psuje. Koszt całej wymiany 500pln od sztuki

 

Hunter czytam twoje zmagania i taka moja refleksja. Nie szukaj na siłe bo znajdziesz koszty. ( 6 wtrsykow x 850pln = 5100pln komplet wtrysków ) czy aby napewo sie opłaca??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kupiłem wtryski używane z pewnego źródła sprawdzane były na inpie i kts i miały korekcje 0,3 czyli jak nowe, wyjąłem u siebie wtrysk na pierwszym cylindrze i wsadziłem ten dobry i lipa korekcja na nim tak jak na moim 6, ręce opadają ktoś pomoże? czy trzeba wszystkie wymienić i wtredy będzie efekt? jak np popsuty jet 3 to reszta korekcjami go nadrabia??
Pozdrawiam
Opublikowano
Ja po wymianie 2 wtryskow wyleczylem sie z tych paliwek typu v power ultimate czy verwa. Moj mechanik ktory na tym sie zna bo robi bmki ktorych nie potrafia ogarnac w ASO polecil mi tankowac zwykla ON a nawet od czasu do czasu dolac do baku troszke mixolu. Paliwo typu verwa itp sa zbyt suche, wyplukuja wszelkie osady co jest bardzo niekorzystne dla wtryskow....
Przeciwnik SERII.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Problem rozwiązany!!!!!!!!!!!! Wymieniłem wszystkie wtryski i korekcje są super oczywiście skasowałem adaptacje korekcje

0

0

0,3

0

-0,8

-0,3

Swoje wtryski daje na sprawdzenie na stół probierczy i te co będą ok sprzedam i tyle

Pozdrawiam wszystkich, autko teraz chodzi rowniutko jak zegarek!!

Pozdrawiam
Opublikowano
Będe zobowiązany.

Niestety od mojego miasta do dobrego serwisu boscha to 100km. Rozmawiałem z wieloma mechanikami, tez muszę być pewny w tym co robie, rozmawiałem tel. z serwisantem boscha z Bydgoszczy i też mi powiedział że jeśli auto dobrze zapala i nie dymi to końcówki wymienić i wsio, dodam że po zdięciu wygłuszeń słychać cykanie. Wczoraj rozkręciłem wtrysk, jubiler wyczyścił końcówkę dzisiaj złożyłem wszystko do kupy i pojeździłem na początku kopcił jak diabli. Po kilometrze się ustabilizowało wszysyko, korekcja z 6 spadła na 4 teraz widzę światełko w tunelu jutro rano będe miał nową końcówkę wtrysku. :D

 

No własnie jeżeli dobrze zapala i nie kopci,a jak żle zapala i kopci to co wtedy??

 

 

hunter, korekcje mozesz miec wzorcowa, a wtrysk będzie lał.

 

kup:

nowy - nie używany (z fakturą)

używany z dobrego źródła - ryzyko wiesz jakie

 

regenerowanych ci nie polecam kasa wyrzucona w bloto - jezeli pochodzi to góra 5 tys km.

 

 

Czemu mówisz,że regeneracja nie opłaca się?

Znalazłem firmę co za regenerowany wtrysk bierze 300zł daje

2lata gwarancji lub 80tys km wszystko odbywa się na nowoczesnym

orginalnym sprzęcie boscha...

 

Napisali tak w opisie

"Cena 299zł dotyczy KOMPLETNEJ NAPRAWY wtryskiwacza, niezależnie

jaka część została uszkodzona (KOŃCÓWKA, ELEKTRODA, ZAWOREK), a

nie jak u innych tylko częściowej naprawy (samej usługi, bez wymiany części zamiennych)"

 

Ciekawe czy warto u nich to zregenerować??

 

 

Problem rozwiązany!!!!!!!!!!!! Wymieniłem wszystkie wtryski i korekcje są super oczywiście skasowałem adaptacje korekcje

0

0

0,3

0

-0,8

-0,3

Swoje wtryski daje na sprawdzenie na stół probierczy i te co będą ok sprzedam i tyle

Pozdrawiam wszystkich, autko teraz chodzi rowniutko jak zegarek!!

 

 

A powiedz mi czy praca silnika ucichła?

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego praca ucichła i to mocno chodzi równiutko bez szarpnięć - tak jak oczekiwałem.

Co do regeneracji to pewnie chodzi Tobie o frmę moto Maximus czy jakoś tak - hm daj sobie spokój, czytałem o nich wiele i wiem że jeśli chodzi o gwarancje to zwalają zawsze winę na paliwo, piszą też że na regenerowanych wtryskach pojeździsz max 20tyś ale tego nie wiem

Informacje te są na innym forum http://www.automotoserwis.pl/ POCZYTAJ

Co do zapalania i kopcenia to pewnie wtryski - mogą puszczać na uszczelnieniach dlatego ciężko zapala. Ja zaryzykowałem i kupiłem używki z rozbitego zapewniał mnie że są ok i trafiłem.

Pozdrawiam
Opublikowano

hunter napisal:

Co do regeneracji to pewnie chodzi Tobie o frmę moto Maximus czy jakoś tak - hm daj sobie spokój, czytałem o nich wiele i wiem że jeśli chodzi o gwarancje to zwalają zawsze winę na paliwo, piszą też że na regenerowanych wtryskach pojeździsz max 20tyś ale tego nie wiem

 

dokładnie, firma ta to wielki przekręt. banda złodziei, którzy reagują tylko na słowo "prokurator" po tym grzecznie oddają pieniążki.

Opublikowano

Dobre paliwo to podstawa. Przekonalem sie ostatnio bedac w Austrii na nartach, z przyzwyczajenia zatankowalem shel vpower diesel. Silnik tak rowno pracowal ze na postojach nie czuc bylo prawie zadnych drgan. Naprawde musialem sciszyc radio i macac kolanem dzrzwi zeby poczuc delikatne drgania - normalnie jak w NIE dieslu. Czy zimny czy cieply rowniej pracowal. A do tej pory jezdzilem tylko benzynami wiec naprawde jestem wyczulony na wszelakie odglosy i drgania. Mam 320d tak wiec 4 cylindry.

Niestety po powrocie po zatankowaniu na polskim shelu delikatne drgania na dzrwiach i nieraz bardzo bardzo minimalne na kierownicy sa znowu wyczuwalne.

Opublikowano

co do jakosci paliw na zachodzie, a w polsce nawet v-power diesel to fakt.

 

nawet najtansza ropa w niemczech jest lepsza od v-power diesel. w moim poprzednim cdi - różnica byla w dymieniu, przy dogazowaniu. na dobrej ropie np. z luxemburga (paliwo w luxsie jest tansze niz w polsce :twisted: ) nawet malej chmurki nie puszczał. co do pracy silnika to różnicy nie widziałem, chyba dlatego, że mercedes robi najlepsze silniki diesla na swiecie - bmw jeszcze daleko do poziomu mesia.

 

a tak na marginesie to na ropie z niemiec robie srednio 5-10% wieksze przebiegi - zastanawiam sie jak to wytłumaczyć (jazda A4 - mierzone) albo w polsce kantują przy dystrybutorach) albo cos z ropa jest nie tak - komputer tez pokazuje o 0,5 do 1 litra wieksze zuzycie i to w róznych markach aut.

Opublikowano

Wiekszosc wiatrow w PL to wiatry zachodnie, tak wiec jak sie jedzie na zachod to najczesciej wiecej spali :).

A tak na powaznie to komp pokazywal tyle samo a roznica byla przy dystrybutorze czy komp takze mniej pokazywal?

Opublikowano

róznica na kompie co najmniej o 0,5 litra i przy dystrybutorze.

 

co do wiatru to chyba predzej jest roznica w samolocie :mrgreen:

jakos dziwnie ten wiatr wieje od chwili zatankowania na polskie stacji :mrgreen:

zaznaczam, ze to samo bylo w mesiu i hondzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.