Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Niepotrzebnie wlałeś STP. Stacja paliw BP (przy WSHE) płaciła za naprawę trzech samochodów. Pisałeś, że masz tego cały zbiornik. Trzeba oddać do analizy i zaskarżyć stację.
  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Niepotrzebnie wlałeś STP. Stacja paliw BP (przy WSHE) płaciła za naprawę trzech samochodów. Pisałeś, że masz tego cały zbiornik. Trzeba oddać do analizy i zaskarżyć stację.

Taki przypadek pokazuje, żeby za każym razem brać paragon za paliwo (lub fakturę Vat).

Często jest tak, że gdy odpowiem, że nie potrzebuję faktury to nie dają NIC. :evil:

 

Współczuję Hunter :| Trzymam kciuki, żeby udało się to tanio naprawić.

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam akurat benzyne ale jak zaleje na BP przy Toruńskiej, obojętnie 95 czy 98, to jest straszny muł, zbiera się jak stara babcia, nie obrażając babci. W tej chwili tankuje Verwe Pb na Orlenie i jest oki. A Jaworski to ma tylko szyld BP, faktury wszystkie wystawia na swoją firme a nie tak jak normalnie czyli BP Polska.
Krzysztof
Opublikowano
szczerze mówiąc to mój najlepiej chodzi na zwyklym ON z neste bezosługowej - widać wyeliminowanie czynniku ludzkiego najbardziej pomaga - po tankowaniu verwy czy ultimate jakiś taki mniej zrywny jest :/ w najbliższym czasie na shela się przejadę
Opublikowano

O kurde..

 

Niezle mnie nastraszyliscie - od zawsze tankowalem na BP Ulitmate albo VPower'a Shella - obie stacje na Ursynowie w Wawie i chyba pora oczy otworzyc - co prawda, problemow nie mialem po nich, bo juz zanim tam tankowalem, charczal/chrobotal mi jeden wtryskiwacz, ale na dobra sprawe porownania do innych stacji nie mam, wiec nie wiem co trace/zyskuje...

 

Jakie znacie PEWNE stacje w Wawie? Obojetnie gdzie, chce sprawdzic, przekonac sie...

Opublikowano

u mnie 530d 99 rok i bog wie jaki prawdziwy przebieg

 

wtryski na inpie pokazuja -0,5 do max 1,8 - zazwyczaj staram sie dolewac STP do wtryskow przy tankowaniu

 

też tankuje na BP i myslalem ze to dobre stacje ale teraz to juz widze ze loteria ....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Idę do garażu wyciągać wtryski zacznę od trzeciegu tam są najgorsze korekcje, postaram się sam je wyczyścić i zamontować, dzisiaj miałem w ręku taki wtryskiwacz Boscha żadna filozofia jeśli chodzi o końcówkę, powinno pomóc. Jak zamontuję to sprawdze czy korekcje się poprawiły. Zobaczymy
Pozdrawiam
  • Moderatorzy
Opublikowano
Idę do garażu wyciągać wtryski zacznę od trzeciegu tam są najgorsze korekcje, postaram się sam je wyczyścić i zamontować, dzisiaj miałem w ręku taki wtryskiwacz Boscha żadna filozofia jeśli chodzi o końcówkę, powinno pomóc. Jak zamontuję to sprawdze czy korekcje się poprawiły. Zobaczymy

 

Jak już będziesz miał wyjęte to podjedź gdzieś do pompiarza niech sprawdzi ,to parę groszy a będziesz wiedział na czym stoisz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gdzie kupić podkładki miedziane pod wtrysk bo te stare przepuszczają ciśnienie?
Pozdrawiam
  • Moderatorzy
Opublikowano
Gdzie kupić podkładki miedziane pod wtrysk bo te stare przepuszczają ciśnienie?

Dobierzesz w prawie każdym motoryzacyjnym.Jak poszło?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pojechałem do znajomego jubilera na czyszczenie koncówki wtrysku wszystko zamontowałem ale niestety cisnienie sprężania mi ucieka przypuszczam ze przez podkladke

Jak jutro kupie i złoże to mam nadzieje że będzie poprawa i wszystko będzie szczelne :mad2:

dzisiaj posłuchałem takiego silnika jak mój tylko że korekcje miał max 0,8

jaka różnica w samym chodzeniu i kulturze pracy nie do porownania po prostu bajka , chybA kupię wszystkie wtryski tak mi sie spodobał ten dzwięk

Pozdrawiam
Opublikowano
A jakie normalnie powinien wyglądać kąt wtrysku - 2 ??

Gdy wszystko jest ok?

 

Kąt wtrysku powinien sie zawierać w granicach -2 do 2, jesli nie miesci sie , wtryski do wymiany

 

Jedni mówią -2 +2 inni że -3 +3 więc co kraj to obyczaj w DIS jest -4 +5 albo na odwrót już nie pamiętam, także tródno się ustosunkować do tych wypowiedzi

Np. mój znajomy zmienił wtryski jak auto na ciepłym przestało dobrze zapalać koledzy z forum piszą że błąd wyskakuje który wtrysk do wymiany

Mi jak narazie dobrze zapala na ciepłym i na zimnym nie dymi korekcje są różne w różne dni i też zależą od jakości paliwa!!!!!

Co to jest ten kąt wtrysku? Czy to ma coś wspólnego z takim wykresem? http://ks.mylha.com/inpa/live2.pdf

Opublikowano

podkladki sa jednorazowego uzytku :mrgreen:

najlepiej kupic w serwisie koszt podejrzewam to z 1 zl za szt.

przy zakladaniu trzeba wiedziec, ktora strona do dolu - jest to wazne.

musisz dobrze wyczyscic dziure na wtrysk i dziure na srube mocujaca. srube przykrecic odpowiednim momentem.

do tego posmaruj wtrysk specjalna pasta - duzo pomaga jak zrobi sie syf z nieszczelnosci.

 

co do wtryskow to nie chce cie straszyc, ale najrozsadniejszym/najtanszym wyjsciem jest kupno i zalozenie w serwisie. nigdzie nie kupisz dobrych a i gwarancja ci sie przyda jak okaże się, że pada pompa i caly syf rzuci znowu na wtryski.

no chyba, ze chcesz sie pozbyc auta, wtedy rób najtaniej a problem odziedziczy po tobie nastepny wlasciel :cry2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
podkladki sa jednorazowego uzytku :mrgreen:

najlepiej kupic w serwisie koszt podejrzewam to z 1 zl za szt.

przy zakladaniu trzeba wiedziec, ktora strona do dolu - jest to wazne.

musisz dobrze wyczyscic dziure na wtrysk i dziure na srube mocujaca. srube przykrecic odpowiednim momentem.

do tego posmaruj wtrysk specjalna pasta - duzo pomaga jak zrobi sie syf z nieszczelnosci.

 

co do wtryskow to nie chce cie straszyc, ale najrozsadniejszym/najtanszym wyjsciem jest kupno i zalozenie w serwisie. nigdzie nie kupisz dobrych a i gwarancja ci sie przyda jak okaże się, że pada pompa i caly syf rzuci znowu na wtryski.

no chyba, ze chcesz sie pozbyc auta, wtedy rób najtaniej a problem odziedziczy po tobie nastepny wlasciel :cry2:

 

W serwisie?? kolega wie jakie chcą pieniądze za taki zabieg?? :jawdrop:

 

Nowy wtryskiwacz można kupić w bosch ze zniżkami za około 800zł

a jak masz szczęście to i taniej sie gdzieś uda mówie o nowych

Serwis to podejrzewam chce za jeden 1500 z robocizną - wersja optymistyczna

Nie uważam żeby w serwisie mi to zrobili lepiej niż sam się postaram.

Gwarancja - nie wierzę w ich gwarancję , zawsze wymówke znajdą i coś zapłacić każą

Pozdrawiam
Opublikowano

ja mialem zle doswiadczenia w CDI -zalalem bioestra przez pomyłkę -

 

wtedy jeden wtrysk to 1500zł -boscha w serwisie - wszystko co mozna bylo kupic za 700-900zl - byly chinskie podrobki- (dół był chiński, srodek orginalny i góra chinska) skonczyło się na orginale - na orginale zrobisz od 300 tys do miliona lejac dobre paliwo (pierwszy padl po 300 tys km) przy 600 tys wlalem zle paliwo i wywalilo mi pompe i kolejny wtrysk.

 

jak mozesz kupic orginalny wtrysk z faktura, że jest orginalny i nowy to brałbym te za 800zeta, spisz korekcje wszytkich wtryskow - zrob probe przelewowe (wywal padniete) i ja na twoim miejscu wymontowalbym pompe i dał do sprawdzenia/regeneracji.

czesto sie zdarza, że wtryski maja dobra korekcje nie przekraczają 2 a i tak leją - mozna jedynie sprawdzić je próba przelewową albo metodą prób i błędów (zamontowac je po sztuce w dobrym silniku i sprawdzić czy kopci itd).

 

załóżmy, że wymienisz 6 wtrysków po 800zet daje nam to 4200zeta, po kilku tysiacach okaże sie że pompa pada i rzuca opiłki na wtryski jestes wtedy w plecy te 4200zeta.

 

wtryski wymienisz sam, kup klucz dynamometryczny, podkladki i paste i zrobisz to lepiej niż mechanik w serwisie -to ci gwarantuje.

 

z wymontowaniem pompy nie wiem czy trzeba sciagac chłodnice z wiskozą - bedzie gorzej - w mesiu tak trzeba bylo zrobic.

pzdr

Opublikowano
Pojechałem do znajomego jubilera na czyszczenie koncówki wtrysku wszystko zamontowałem ale niestety cisnienie sprężania mi ucieka przypuszczam ze przez podkladke

Jak jutro kupie i złoże to mam nadzieje że będzie poprawa i wszystko będzie szczelne :mad2:

dzisiaj posłuchałem takiego silnika jak mój tylko że korekcje miał max 0,8

jaka różnica w samym chodzeniu i kulturze pracy nie do porownania po prostu bajka , chybA kupię wszystkie wtryski tak mi sie spodobał ten dzwięk

 

Opisz różnicę, twardo, miekko, klepie ?

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeśli chodzi o porównanie pracy to moja chodzi w tej chwili twardo - kolegów bardzo miękko tak aksamitnie, nie słychać tak spalania wogóle prawie nie słychać silnika i
Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy ktoś mi jest w stanie odpowiedzieć czy zużyte końcówki wtryskiwacza mają wpływ na korekcję i na spalanie ??

 

ps. zamówiłem dziś nową końcówkę boscha do common raila, cena 180 ze zniżką 130 więc tragedii nie mam, jutro założę to napisze co wyniknęło,

Pozdrawiam
Opublikowano

Hunter twoje opisy chyba wcale nie wskazuja na wtryski. Maim zdaniem cała wina jest w cewkach.

Napisz czy przy gwałtownym dodaniu gazu silnik puszcza ci "baka czarnego" z rury ?? Jak reagują wtryski pod obciązeniam ?? Jakie jest ciśnienie na listwie?? Jak reaguje zawór wysokiego ciśnienia??

 

Ja u siebie sprawdzałem wtryski w serwisie i powiedzieli że jeszcze przelataja 500k km Silnik twardo tracuje. Z tego co powiedziął moj dobry mechanik z serwisu to po przebiegu ponad 200k km nie będzie silnik pracował cichutko jak przy 1000 km. Na prace składa sie dużo innych rzeczy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bąka nie puszcza ciśnienie w normie 4 bary przy pełnym dodaniu gazu 3,9 korekcje pod obciążeniem zero

Badałem BMW 330d z przebiegiem 250tyś pracowała mięciutko na jałowym zero stukania podczas spalania może lapsze wyciszenie ma 5er nie wiem

ale korekcje miała super 0.2 0.3 na forum tdi wyczytałem że może czujnik położenia wałka rozrządu lekko niedomaga sam nie wiem

Ale wiadomo jak nowe końcówki to super rozpylenie jest i cichsza praca silnika.

Pamiętajmy że części mechaniczne w dieslach są takie same jak 20 lat temu, końcówki wtrysków są jak w "zetorze" doszła tylko super elektronika która tym wszystkim steruje. zobaczymy jak założe nową końcówkę co będzie.

Ponawiam . czy zepsute końcówki mają wpływ na korekcje ?

Pozdrawiam
  • Moderatorzy
Opublikowano

Pewnie że końcówki maja wpływ na korekcję gdy są przypchane korekcja idzie na + gdy leja na -.Końcówki chcesz wymieniać sam?!

Bo w kiedyś to trzeba było wyregulować ciśnienie wtrysku podkładkami....

i sprawdzić na przyrządzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.