Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam zatankowałem lepszego diesla na BP do 330d i korekcje na wtryskach sie rozjechały i auto troszke nie równo chodzi.

Zanim zatankowalem chodzil idelalnie, czemu tak sie dzieje?

Pozdrawiam
  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moze czegos domieszali na poprzednim zbiorniku zero problemow po zalaniu teraz mam klopot
Pozdrawiam
  • Moderatorzy
Opublikowano
witam zatankowałem lepszego diesla na BP do 330d i korekcje na wtryskach sie rozjechały i auto troszke nie równo chodzi.

Zanim zatankowalem chodzil idelalnie, czemu tak sie dzieje?

 

A na ile korekcje Ci się rozjechały?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

normalnie mialem w normie a teraz jeden jest na 6,8 a drugi na 6,6

wczesniej do 2 a jeden do 3 dochodzil

fakt ze ostatnio tylko na zimnym sie turlam po miescie moze jakas trasa mu pomoze bo nie wierze ze wtryski sie popsuly licze ze zmiana stacji benzynowej pomoze :?

Pozdrawiam
Opublikowano
Kolega tankował BP Ultimate i 5 z 6 wtrysków do wymiany. Okazało sie że opał fajne te stacje BP :P

Nie rozumiem tej odpowiedzi ale mniejsza o to , nie powinno chyba być róznicy tak mi się wydaje , lałem zwykły ON , potem Ultimate ON jak mam okazje i równiez v-power ON a ostatnio tankuje na Orlenie to lepsze chyba verva ale przez ostatnie miesiące ponad 50% jazdy to miasto

Opublikowano

ja tankuje wyłacznie na BP ultimate , firmówce leje zwykła

 

wiec mnie troche postraszyliście , nigdy mi się nie zdazyło żebym miał kiedykolwiek problem z jakością paliwa , ale stacja stacji niestety nierówna a kontrole jakości paliwa w przypadku dużych korporacji to totalna fikcja

 

zauważcie że ostatnio jak przeprowadzili kontrole to nie było ani 1 korporacyjnej stacji w spisie niesolidnych stacji - dla mnie to jest niemożliwe i podważa całą tą kontrole - raczej to jest wykaszanie konkurencji , bardziej wierze w kontrole wewnętrzne bo często jest tak że to nie jest winien producent tylko konkretna stacja i właściciel który dorabia sobie chrzszczeniem paliwa

 

znam parwie wszyskie stacje BP w warszawie i jest różnica miedzy paliwem między nimi , auto potrafi nawet do 1 l mniej spalić na 100 km , dostaje powera , silnik jakoś inaczej chodzi

 

może się własnie wyjaśniło twoje duże spalanie

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nigdy nie bylo problemu z korekcja zawsze byla w normie pojechalem troche pojezdzic 50km w trasie i wszystko wrocilo do normy ale i tak wiecej na te stacje nie pojade zaczne chyba tankowac na orlenie

Mam nadzieje ze szybko wyjezdze ten zbiornik i o wszystkim zapomne bo troche strachu sie wczoraj najadlem, teraz juz rowno i ladnie chodzi ale uraz pozostaje pewnie gdybym nie podlaczyl kompa nic bym nawet nie wiedzial ale coz jak zatankuje na orlenie to dam znac czy sie powtorzylo to cus

dodam ze w inpie blad to rough idle speed controller a w dis smouth cos tam i przeniosl mnie do korekcji wlasnie bledy skasowalem

dodam ze juz wczesniej mialem taki blad i tez na tej stacji zatankowalem ale nie potrafilem bledu zinterpretowac nie mialem disa teraz juz sie wyjasnilo

Pozdrawiam

Pozdrawiam
Opublikowano
ja tankuje wyłacznie na BP ultimate , firmówce leje zwykła

 

wiec mnie troche postraszyliście , nigdy mi się nie zdazyło żebym miał kiedykolwiek problem z jakością paliwa , ale stacja stacji niestety nierówna a kontrole jakości paliwa w przypadku dużych korporacji to totalna fikcja

 

zauważcie że ostatnio jak przeprowadzili kontrole to nie było ani 1 korporacyjnej stacji w spisie niesolidnych stacji - dla mnie to jest niemożliwe i podważa całą tą kontrole - raczej to jest wykaszanie konkurencji , bardziej wierze w kontrole wewnętrzne bo często jest tak że to nie jest winien producent tylko konkretna stacja i właściciel który dorabia sobie chrzszczeniem paliwa

 

znam parwie wszyskie stacje BP w warszawie i jest różnica miedzy paliwem między nimi , auto potrafi nawet do 1 l mniej spalić na 100 km , dostaje powera , silnik jakoś inaczej chodzi

 

może się własnie wyjaśniło twoje duże spalanie

 

Ja nie wiem czy odczuwam różnice , może t subiektywne odczucie tak jak po umyciu autka wydaje się wszystko takie lekkie , ciszej i lepiej pracuje i wogóle a to tylko mycie :mrgreen:

Opublikowano
nigdy nie bylo problemu z korekcja zawsze byla w normie pojechalem troche pojezdzic 50km w trasie i wszystko wrocilo do normy ale i tak wiecej na te stacje nie pojade zaczne chyba tankowac na orlenie

Mam nadzieje ze szybko wyjezdze ten zbiornik i o wszystkim zapomne bo troche strachu sie wczoraj najadlem, teraz juz rowno i ladnie chodzi ale uraz pozostaje pewnie gdybym nie podlaczyl kompa nic bym nawet nie wiedzial ale coz jak zatankuje na orlenie to dam znac czy sie powtorzylo to cus

dodam ze w inpie blad to rough idle speed controller a w dis smouth cos tam i przeniosl mnie do korekcji wlasnie bledy skasowalem

dodam ze juz wczesniej mialem taki blad i tez na tej stacji zatankowalem ale nie potrafilem bledu zinterpretowac nie mialem disa teraz juz sie wyjasnilo

Pozdrawiam

 

 

Która to była stacja?

  • Moderatorzy
Opublikowano
normalnie mialem w normie a teraz jeden jest na 6,8 a drugi na 6,6

wczesniej do 2 a jeden do 3 dochodzil

fakt ze ostatnio tylko na zimnym sie turlam po miescie moze jakas trasa mu pomoze bo nie wierze ze wtryski sie popsuly licze ze zmiana stacji benzynowej pomoze :?

 

A ciśnienie w normie?Jak miałem 2,8 na jednym wtrysku to silnikiem rzucało jak padliną.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nigdy nie bylo problemu z korekcja zawsze byla w normie pojechalem troche pojezdzic 50km w trasie i wszystko wrocilo do normy ale i tak wiecej na te stacje nie pojade zaczne chyba tankowac na orlenie

Mam nadzieje ze szybko wyjezdze ten zbiornik i o wszystkim zapomne bo troche strachu sie wczoraj najadlem, teraz juz rowno i ladnie chodzi ale uraz pozostaje pewnie gdybym nie podlaczyl kompa nic bym nawet nie wiedzial ale coz jak zatankuje na orlenie to dam znac czy sie powtorzylo to cus

dodam ze w inpie blad to rough idle speed controller a w dis smouth cos tam i przeniosl mnie do korekcji wlasnie bledy skasowalem

dodam ze juz wczesniej mialem taki blad i tez na tej stacji zatankowalem ale nie potrafilem bledu zinterpretowac nie mialem disa teraz juz sie wyjasnilo

Pozdrawiam

 

 

Która to była stacja?

 

przy multikinie, a zalalem do pełna :cry2:

jak wyjeżdże wszystko to zaleje na orlenie i zobacze czy bład się powtórzy

kak nie to będzie jasność całkowita

 

Ciśnienie 4 bary

Pozdrawiam
Opublikowano
BP rozdaje swoje szyldy na lewo i prawo. Np u mnie w Szpetalu Górnym stację BP ma rodzina Jaworskich, zbudowaną na bazie swojej własnej stacji Poprzednia stacja miała najgorszą opinię w okolicy. Nie bardzo wierzę w zmianę mentalności.
Opublikowano
A jakie normalnie powinien wyglądać kąt wtrysku - 2 ??

Gdy wszystko jest ok?

 

Kąt wtrysku powinien sie zawierać w granicach -2 do 2, jesli nie miesci sie , wtryski do wymiany

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jakie normalnie powinien wyglądać kąt wtrysku - 2 ??

Gdy wszystko jest ok?

 

Kąt wtrysku powinien sie zawierać w granicach -2 do 2, jesli nie miesci sie , wtryski do wymiany

 

Jedni mówią -2 +2 inni że -3 +3 więc co kraj to obyczaj w DIS jest -4 +5 albo na odwrót już nie pamiętam, także tródno się ustosunkować do tych wypowiedzi

Np. mój znajomy zmienił wtryski jak auto na ciepłym przestało dobrze zapalać koledzy z forum piszą że błąd wyskakuje który wtrysk do wymiany

Mi jak narazie dobrze zapala na ciepłym i na zimnym nie dymi korekcje są różne w różne dni i też zależą od jakości paliwa!!!!!

Pozdrawiam
Opublikowano
Polecam paliwko Arctic Diesel ze Statoil. Nie zamarza, silnik lepiej pracuje i mniej pali. Dzis trasa 350km spokojnym tempem 90-120km/h i na kompie 5.0L :)
Opublikowano

Ja nie wiem czy odczuwam różnice , może t subiektywne odczucie tak jak po umyciu autka wydaje się wszystko takie lekkie , ciszej i lepiej pracuje i wogóle a to tylko mycie :mrgreen:

 

??? nie za bardzo cię rozumiem , moja aktualnie jest bardzo brudna :) nigdy nie pucuje samochodu , np czernić opony :mad2: a zanam takie przypadki , teraz wiem po co to robią

 

mam często bardzo powtarzalne trasy które dodatkowo jeżdze w nocy wiec o znikomym natężeniu , jade też podobnie z podobną prędkościa

 

i na jednym zbiorniku zrobie wiecej km na 2 mniej , jak sporo jeździsz to wyczujesz różnice , a może po prostu stwierdzisz że miałem wiatr w plecy

 

ciężko dyskutowac z takimi argumentami , ja mam wypróbowaną 1 stacie w wawie i często nadkładam aby tam zatankować, poleciłem tą stacje znajomym i to samo stwierdzili ale może im zasugerowałem

 

a np paliwo te najsłabsze z niemiec jest lepsze od verw , ultimate itp

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
A jakie normalnie powinien wyglądać kąt wtrysku - 2 ??

Gdy wszystko jest ok?

 

Kąt wtrysku powinien sie zawierać w granicach -2 do 2, jesli nie miesci sie , wtryski do wymiany

 

Jedni mówią -2 +2 inni że -3 +3 więc co kraj to obyczaj w DIS jest -4 +5 albo na odwrót już nie pamiętam, także tródno się ustosunkować do tych wypowiedzi

Np. mój znajomy zmienił wtryski jak auto na ciepłym przestało dobrze zapalać koledzy z forum piszą że błąd wyskakuje który wtrysk do wymiany

Mi jak narazie dobrze zapala na ciepłym i na zimnym nie dymi korekcje są różne w różne dni i też zależą od jakości paliwa!!!!!

 

A gdzie w INPIE albo na DIS'ie można to sprawdzić - LIVE DATA??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

inpA dde 4.0 > status > i chyba pod F5 jest

W DIS specjal funkcjon > dde4.0 balance test

Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Korekcje coraz gorsze obawiam się żę stało się najgorsze. 3 wtryski do wymiany auto telepie na wolnych obrotach po dodaniu gazu też.

Martwie się żeby pompa nie siadła ma 4bary jak nowa

Nalałem STP zobaczymy czy pomoże

Proszę o pomoc w zidentyfikowaniu numeru moich wtrysków

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EP71&mospid=47674&btnr=13_0802&hg=13&fg=15

 

13 to wtrysk i numer BMW, jak dowiedzieć się jaki to numer boscha??

Pozdrawiam
Opublikowano

No i główna bolączka 3.0 d się odezwała...i teraz będziesz bezahlen...nie martw się-ja w swojej poprzedniej e46, tylko że 2.0 d 136PS też wtryski wymieniałem-i to od razu 4 szt. i również domyslam się, że winą było trefne paliwo. No niestety w naszym pieknym kraju chyba nigdy paliwo nie będzie takiej jakości jak u naszych sąsiadów...a wystarczyłoby tylko powołac jakieś towarzystwo, które jeździłoby po Polsce i jakośc paliwa badała z zaskoczenia-coś jak CBŚ tylko od paliwa i nakładac np. 100 tys kary albo i więcej, albo cofac pozwolenia na sprzedaż paliwa na czas określony i nieokreslony-niby niewiele a myśle, że nam ciężko pracującym aby nasze E46, głownie w diesel'u chodziło jak powinno bardzo by pomogło...

Pozdrawiam

sex, drugs and BMW...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.