Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Mam bmw 316 e36 z 1993roku. Otóż dziś od tak sobie autek zaczął mi chodzić na jednym garze. Sprawdzałem świece i przewody. Są ok. podczas dodawania gazu dziwnie chodzi i strasznie przerywa a do tego nim buja. Co robić? Co to może być? POMOCY!!!
Opublikowano

Witam

Ja ostatnio przerabialem podobny problem tyle tylko ze mi nie palil na jednym garze. okazalo sie ze pekla sprezyna zaworowa :duh: Na twoim miejscu zaczolbym od sprawdzenia kompresji na cylindrach. U mnie jej wlasnie nie bylo. A potem zaczelo sie szukanie poczawszy od teori ze sie wypalil zawor, wypalilo ganiazdo zworowe, cylinder a skonczylo sie wlasnie na owej sprezynie zaworowej. Spradzilbym jeszcze dokladnie swiecze czy jest iskra, czy wogole wtryski podaja paliwo. Mam nadzieje ze cos pomoglem. :)

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chodzi na jednym garze????????

Na jednym sprawnym cylindrze ciężko by miał wogóle zapalić.

To jest praktycznie nie możliwe.

 

Raczej na jednym nie chodzi?

 

A o jaki silnik chodzi?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Jest to motor 1,6. Odpala za pierwszym razem ale chodzi tak że z początku pomyślałem że mam tłumik do wymiany. Strasznie przerywa i napewno chodzi na jednym garze. Z początku myślałem że to tłumik jest do wymiany ale nie ma tak dobrze:(

Znajomi podejrzewają zawór albo że pasek rozrządu przeskoczył o jedno oczko. Niewiem co robić:(

Opublikowano
Jest to motor 1,6. Odpala za pierwszym razem ale chodzi tak że z początku pomyślałem że mam tłumik do wymiany. Strasznie przerywa i napewno chodzi na jednym garze. Z początku myślałem że to tłumik jest do wymiany ale nie ma tak dobrze:(

Znajomi podejrzewają zawór albo że pasek rozrządu przeskoczył o jedno oczko. Niewiem co robić:(

 

Na jednym cylindrze to tak, jak ktoś tutaj zauważył - ciężko byłoby jej odpalić. Jeden sprawny cylinder nie pociągnie wszystkich suwów na niedziałających cylindrach.

 

Skoro podejrzewają zawór - to zrzuć osłonę rozrządu i zobacz co się tam dzieje.

A pasek - sprawdź czy jest prawidłowo założony - i będziesz miał pewność.

 

Pzdr,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1,6 ale jaki?

m40 czy m43?

 

napisz czy już coś do tej pory zdjagnozowałeś?

 

Sprawdzałeś czy ma iskrę?

Czy dostaje paliwo < wtryskiwacze > ?

czy mierzyłeś ciśnenie sprężania?

Czy był podłączony do kompa?

Czy coś ostatnio było w nim naprawiane?

Czy masz w nim gaz a jeśli tak to jakiego typu?

 

przyczyn może być wiele niestety.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Jak się okazało nie sprawdziłem dokładnie przewodów i iskra uciekała dlatemu nie chodził na wszystkich garach. Ucieszyłem się bardzo że to nic poważnego. Tak czy tak dziękuję wam wszystkim za pomoc :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.