Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ostatnio przepaliła mi się żarówka h1 od świateł mijania, więc z racji że mam troszkę kasy odłożonej wpadłem na pomysł żeby założyć sobie xenony, chodzi o taki zestaw który można kupić na allegro za jakieś 300-400zł. I tutaj się pojawia rozkmina, słyszałem że xenony powinny być w lampach soczewkowych bo tak mogę oślepiać innych kierowców, czy to prawda ? ja osobiście jestem zdania że jak coś robić to już dobrze, także prosiłbym o informacje na ten temat. I prosiłbym o podanie konkretnych lamp jakie miałbym kupić jeżeli takowe były potrzebne. Wogóle to jakie są żarówki w halogenach ? zastanawiam się czy tam też wsadzić xenony, jak już wsadzać to wszędzie :P

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nielegalne

Nie homologowane

Nie spełniają norm

Nie masz dostosowanego samochodu < przynajmniej spryskiwacze >

 

Temat często na forum poruszany.

 

A czy zakładać to pewnie wiesz sam jak jeździsz po naszych ulicach.

Pewnie się czasem zastanawiasz czemu jedne xenony oślepiają a inne nie?

Ja bym wstawił dobre markowe H1 z jakimś dodatkiem < np +50% >

 

Poszukaj na forum bo było o tym wiele.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
ja bym sie nie bawil z H1 ja u siebie zalozylem palniki za 200 zl cos kolo tego i pojechalem na diagnostyke i je ustawilem bez problemu i jeszcze mi nikt nie mrugnol swiatlani ze go oslepam a u kolegi zamontowalem w zwykle klosze bez soczewki ma H7 i tez z ustawianiem nie ma problemu z koleji u szwagra w golfie montowalem ksenony i rowniez nie mial problemow z przegladem wiec teorie o oslepiajacych ksenonach wsadzcie miedzy bajki jak je zakladacie to na diagnostyke jedzcie a swiatlo jest o niebo jepsze niz z najlepszej zarowki tradycyjnej pozdrawiam :cool2:
jedynakk
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No pewnie , że można zamontować.

A światło jest lepsze < szkoda , że tylko dla ciebie a nie dla innych >

 

Powiem tylko tyle , że kolejny raz nie chce mi się walczyć z wiatrakami.

 

Tyle razy temat był poruszany , że proponuję zamknąć.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
ja bym sie nie bawil z H1 ja u siebie zalozylem palniki za 200 zl cos kolo tego i pojechalem na diagnostyke i je ustawilem bez problemu i jeszcze mi nikt nie mrugnol swiatlani ze go oslepam a u kolegi zamontowalem w zwykle klosze bez soczewki ma H7 i tez z ustawianiem nie ma problemu z koleji u szwagra w golfie montowalem ksenony i rowniez nie mial problemow z przegladem wiec teorie o oslepiajacych ksenonach wsadzcie miedzy bajki jak je zakladacie to na diagnostyke jedzcie a swiatlo jest o niebo jepsze niz z najlepszej zarowki tradycyjnej pozdrawiam :cool2:

Wszyscy się cieszymy, że szwagry i ziomale mają z ciebie pociechę, życzymy gminie w której się lansujesz równie wielkiej pociechy z twoich funduszy jakimi zasilisz jej budżet (mandatami), a jak na mnie trafisz to ci na pewno pojadę długimi bo czy to ksenonowych czy zwykłych Władców Świateł nie znoszę :)

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=101179

Opublikowano
Nielegalne

Nie homologowane

Nie spełniają norm

Nie masz dostosowanego samochodu < przynajmniej spryskiwacze >

 

Temat często na forum poruszany.

 

A czy zakładać to pewnie wiesz sam jak jeździsz po naszych ulicach.

Pewnie się czasem zastanawiasz czemu jedne xenony oślepiają a inne nie?

Ja bym wstawił dobre markowe H1 z jakimś dodatkiem < np +50% >

 

Poszukaj na forum bo było o tym wiele.

 

Hmm... Ja mam u siebie założone takie xenony w kolorze 6000K i jakos nie oslepiam nikogo (wiem bo sprawdzałem) a co do spryskiwaczy to sie z kolegą niestety nie zgodze. Bo obowiązek systemu intensywnie mysjącego przy xenonnie obowiązuje od 2000 któregos tam roku aczkolwiek auta były w taki system wyposażane juz troche wczesniej. W takim razie powiedz mi kolego taką rzecz, to jak powinna wyglądac sprawa z autami które miąły fabrycznie montowany xenon w tamtych latach a nie miały spryskiwaczy (np Mercedes S W140)??? Takze ten przepis akurat obowiązuje auta wyprodukowane po jego wprowadzeniu.

Pozdrawiam :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

WALKA Z WIATRAKAMI. !!!!!!

 

We wspomnianym mercedesie nie montowano chińskich świecidełek z allegro.

A co do braku w nim spryskiwaczy to powiem tylko , ze do perfekcji dochodzi się latami. < ciekawe jakie palniki w nim stosowano bo nie 6000K

 

Autor ma niedostosowane lampy oraz brak homologacji na palniki .

 

A , że ktoś twierdzi , że jego super światła od chińczyka są najlepsze to i mandaty tego nie zmienią.

< ciekawe swoją drogą jak kolega sprawdził , że nie oślepia innych? Zapewne na " Bolka oko". Zapominając o świetle odbitym od mokrej nawierzchni itp.>

A to , że nie migają ci co jadą z przeciwka może oznaczać , że są zbyt zajęci wpatrywaniem się w drogę bo niczego nie widzą.

Ja też nie zawsze migam.

 

Miłego oślepiania. :cool2:

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano (edytowane)
Nielegalne

Nie homologowane

Nie spełniają norm

Nie masz dostosowanego samochodu < przynajmniej spryskiwacze >

 

Temat często na forum poruszany.

 

A czy zakładać to pewnie wiesz sam jak jeździsz po naszych ulicach.

Pewnie się czasem zastanawiasz czemu jedne xenony oślepiają a inne nie?

Ja bym wstawił dobre markowe H1 z jakimś dodatkiem < np +50% >

 

Poszukaj na forum bo było o tym wiele.

 

Hmm... Ja mam u siebie założone takie xenony w kolorze 6000K i jakos nie oslepiam nikogo (wiem bo sprawdzałem) a co do spryskiwaczy to sie z kolegą niestety nie zgodze. Bo obowiązek systemu intensywnie mysjącego przy xenonnie obowiązuje od 2000 któregos tam roku aczkolwiek auta były w taki system wyposażane juz troche wczesniej. W takim razie powiedz mi kolego taką rzecz, to jak powinna wyglądac sprawa z autami które miąły fabrycznie montowany xenon w tamtych latach a nie miały spryskiwaczy (np Mercedes S W140)??? Takze ten przepis akurat obowiązuje auta wyprodukowane po jego wprowadzeniu.

Pozdrawiam :cool2:

no to dziwne bo kumpel miał W140 z xenonami i były spryskiwacze razem z wycieraczkami na reflektory.Więc pewnie te bez spryskiwaczy to jak E36 z xenonami.

Edytowane przez green71
A little piece of heaven in my hands
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hmm... Ja mam u siebie założone takie xenony w kolorze 6000K i jakos nie oslepiam nikogo (wiem bo sprawdzałem)

Czym je poziomujesz gdy masz z tyłu pasażerów i jakiś większy bagaż ?

 

A po co ma poziomować?

Przecież sprawdzał , że nie oślepia.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Dyskusja jak kazda inna o HIDach,

 

Zaden uzytkownik zestawu HID nie przyzna sie ze oslepia, kazdy to sprawdzil osobiscie 10 razy ( a nawet jezdzi czesto na zderzaku z przodu zeby poziomowac i na bierzaco sprawdzac czy nie oslepia ) i nie ma zadnych szans ze akurat on oslepia, poprostu jakis niedouczony profesor z jakiegos dziwnego instytutu stwierdzil ze oslepiaja i te masy uzytkownikow na drogach, nieopisywalnie mocno oslepianych przez HID to sa chyba jakies kpiny i paranoja, ze wogle tacy istnieja :).

 

A ile jest tu szwagorow, wujkow, ciotek, dziadkow, wszyscy maja HIDy zamontowane cudownymi rekami, przez co oto wlasnie one nie maja zadnych szans zeby podpasc pod tzw "oslepianie".

 

Nie mowiac o uzytkownkach cudownych soczewek, ktorych to tworcy prawie 20 lat temu, tak blyskotliwie przewidzieli ze ktos wsadzi chinski szmelc za 150 zlotych, ktory ma rozjechana konstrukcje, ale oto magiczna soczewka z inteligenta ogniskowa sama sie dopasuje do koślawego żernika, ktory jest rozjechany na wszystkie strony a "dokładność" widzial tylko w zachodnich ksiazkach zakazanych w CHRL.

 

 

..... tak tak dalej to tak tlumaczcie, na niektorych szkoda czasu, mam nadzieje ze wkoncu drogowka zauwazy skargi ludzi ( ktore pojawiaja sie nawet w dziale listy w gazetach motor.. autoswiat itp !!! ) i zrobi z tym raz na zawsze porzadek. Jak ktos mieszka w centrum miasta gdzie ciagle sa latarnie to nie dostrzega problemu. Jak ktos musi jechac w nocy czesto przez nieoswietlone przelotowki to pewnie juz go trzesie z nerwow jak widzi HIDa. Takze liczne na to ze skoro jestesmy w "Europie " juz niby pzez duze E to bedzie tak jak w reszcie Europy przez duze E.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

Hmm... Ja mam u siebie założone takie xenony w kolorze 6000K i jakos nie oslepiam nikogo (wiem bo sprawdzałem)

Czym je poziomujesz gdy masz z tyłu pasażerów i jakiś większy bagaż ?

 

A po co ma poziomować?

Przecież sprawdzał , że nie oślepia.

 

Nie wiem czy wiecei ale jest po lewej stronie kolumny kierowniczej takie pokrętło którym sie swiatła ustawia i dla waszej wiadomosci to właśnie jak jade pod obciązeniem to nim "opuszczam" swiatła. Ale Wy pewnie nie wiecie ze jest takie cos w samochodzie i lepiej odrazu pisac jakies bezsensowne uwagi... :mad2:

 

Co do tej S klasy W140 To moze zaczeli montowac ten system po liftingu... Bo u nas gosciu jezdził takim s420 z początku lat produkcji a to było juz pare lat temu jak te HIDy nie były takie popularne albi i wcale ich nie było na naszym rynku i miał własnie xenony bez sprysków. Hmm dziwne...

Opublikowano

Hmm... Ja mam u siebie założone takie xenony w kolorze 6000K i jakos nie oslepiam nikogo (wiem bo sprawdzałem)

Czym je poziomujesz gdy masz z tyłu pasażerów i jakiś większy bagaż ?

 

A po co ma poziomować?

Przecież sprawdzał , że nie oślepia.

 

Nie wiem czy wiecei ale jest po lewej stronie kolumny kierowniczej takie pokrętło którym sie swiatła ustawia i dla waszej wiadomosci to właśnie jak jade pod obciązeniem to nim "opuszczam" swiatła. Ale Wy pewnie nie wiecie ze jest takie cos w samochodzie i lepiej odrazu pisac jakies bezsensowne uwagi... :mad2:

 

Co do tej S klasy W140 To moze zaczeli montowac ten system po liftingu... Bo u nas gosciu jezdził takim s420 z początku lat produkcji a to było juz pare lat temu jak te HIDy nie były takie popularne albi i wcale ich nie było na naszym rynku i miał własnie xenony bez sprysków. Hmm dziwne...

 

 

Sory ale po co sie zaslaniasz jakims tam pokretlem ?

To jak by zlodziej samochodow zaslaniam sie nie wiem... guzikiem ? zupelnie bez zwiazku !.

 

Przeczytaj test z motoru ktory wrzucilem na forum i zrozumiesz ze to nie chodzi o jakies pokretlo tylko o cos zupelnie innego, a jesli nie potrafisz tego wyczytac, napisz, pomoge i wyjasnie o co chodzi dokladnie, jak najprosciej bede potrafil.

 

A co do spryskiwaczy, wedlug prawa maja byc, powodzenia w klotni z prawem, obywatelu....

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

Hmm... Ja mam u siebie założone takie xenony w kolorze 6000K i jakos nie oslepiam nikogo (wiem bo sprawdzałem)

Czym je poziomujesz gdy masz z tyłu pasażerów i jakiś większy bagaż ?

 

A po co ma poziomować?

Przecież sprawdzał , że nie oślepia.

 

Nie wiem czy wiecei ale jest po lewej stronie kolumny kierowniczej takie pokrętło którym sie swiatła ustawia i dla waszej wiadomosci to właśnie jak jade pod obciązeniem to nim "opuszczam" swiatła. Ale Wy pewnie nie wiecie ze jest takie cos w samochodzie i lepiej odrazu pisac jakies bezsensowne uwagi... :mad2:

 

Co do tej S klasy W140 To moze zaczeli montowac ten system po liftingu... Bo u nas gosciu jezdził takim s420 z początku lat produkcji a to było juz pare lat temu jak te HIDy nie były takie popularne albi i wcale ich nie było na naszym rynku i miał własnie xenony bez sprysków. Hmm dziwne...

 

 

Sory ale po co sie zaslaniasz jakims tam pokretlem ?

To jak by zlodziej samochodow zaslaniam sie nie wiem... guzikiem ? zupelnie bez zwiazku !.

 

Przeczytaj test z motoru ktory wrzucilem na forum i zrozumiesz ze to nie chodzi o jakies pokretlo tylko o cos zupelnie innego, a jesli nie potrafisz tego wyczytac, napisz, pomoge i wyjasnie o co chodzi dokladnie, jak najprosciej bede potrafil.

 

A co do spryskiwaczy, wedlug prawa maja byc, powodzenia w klotni z prawem, obywatelu....

 

Wiem ze auta które maja xenon montowany seryjnie maja takie cos jak samopoziomowanie i jak zapakujesz bagaznik albo wieziesz komplet osób to lampy ustawiaja sie nizej zeby nie walic nikomu po oczach, w autach bez xenonu tego nie ma i zeby ustawic lampy nizej zeby nie wliły innym po oczach to własnie po to jest to pokrętło. Zauwaz ile jezdzi samochodów z normalnymi lampami bez zadnych HIDów i maja zle ustawione lampy i jak one wala po oczach. Do nich sie nikt na forum nie czepia tylko do tych którzy maja HIDy. Mi osobiscie NIKT jeszcze nie mrugał ze go oslepiam. A poza tym to moja sprawa co ja mam na aucie zamontowane, a te xenony założyłem dla własnego komfortu i poprawy widocznosci na drodze. A jezeli mnie policja zatrzyma (co robili juz nie raz i jakos do lamp sie nie czepiali) to ja sie bede tłumaczył a nie Ty.

Pozdrawiam :cool2:

Opublikowano
Hmmm w takim razie sobie daruje. ale teraz przynajmniej wiem co i jak :) także wielkie dzięki za pomoc :)
Opublikowano

Hmm... Ja mam u siebie założone takie xenony w kolorze 6000K i jakos nie oslepiam nikogo (wiem bo sprawdzałem)

Czym je poziomujesz gdy masz z tyłu pasażerów i jakiś większy bagaż ?

 

A po co ma poziomować?

Przecież sprawdzał , że nie oślepia.

 

Nie wiem czy wiecei ale jest po lewej stronie kolumny kierowniczej takie pokrętło którym sie swiatła ustawia i dla waszej wiadomosci to właśnie jak jade pod obciązeniem to nim "opuszczam" swiatła. Ale Wy pewnie nie wiecie ze jest takie cos w samochodzie i lepiej odrazu pisac jakies bezsensowne uwagi... :mad2:

 

Co do tej S klasy W140 To moze zaczeli montowac ten system po liftingu... Bo u nas gosciu jezdził takim s420 z początku lat produkcji a to było juz pare lat temu jak te HIDy nie były takie popularne albi i wcale ich nie było na naszym rynku i miał własnie xenony bez sprysków. Hmm dziwne...

 

 

Sory ale po co sie zaslaniasz jakims tam pokretlem ?

To jak by zlodziej samochodow zaslaniam sie nie wiem... guzikiem ? zupelnie bez zwiazku !.

 

Przeczytaj test z motoru ktory wrzucilem na forum i zrozumiesz ze to nie chodzi o jakies pokretlo tylko o cos zupelnie innego, a jesli nie potrafisz tego wyczytac, napisz, pomoge i wyjasnie o co chodzi dokladnie, jak najprosciej bede potrafil.

 

A co do spryskiwaczy, wedlug prawa maja byc, powodzenia w klotni z prawem, obywatelu....

 

Wiem ze auta które maja xenon montowany seryjnie maja takie cos jak samopoziomowanie i jak zapakujesz bagaznik albo wieziesz komplet osób to lampy ustawiaja sie nizej zeby nie walic nikomu po oczach, w autach bez xenonu tego nie ma i zeby ustawic lampy nizej zeby nie wliły innym po oczach to własnie po to jest to pokrętło. Zauwaz ile jezdzi samochodów z normalnymi lampami bez zadnych HIDów i maja zle ustawione lampy i jak one wala po oczach. Do nich sie nikt na forum nie czepia tylko do tych którzy maja HIDy. Mi osobiscie NIKT jeszcze nie mrugał ze go oslepiam. A poza tym to moja sprawa co ja mam na aucie zamontowane, a te xenony założyłem dla własnego komfortu i poprawy widocznosci na drodze. A jezeli mnie policja zatrzyma (co robili juz nie raz i jakos do lamp sie nie czepiali) to ja sie bede tłumaczył a nie Ty.

Pozdrawiam :cool2:

 

 

Nie bulwersuj sie, tylko winni sie tlumacza, jesli to twoja prawa co masz a samochodzie i inni maja guzik do tego to po co wogle sie wypowiadasz.... myslalem ze skoro sie wypowiadasz to nie po to zeby za chwile "oznaczac swoje terytorium" spokojnie nikt ci ich nie chce na forum wymontowac, co najwyzej ktos mi moze lampy wytluc jak sie bardzo zdenerwuje na twojej dzielnicy :).

 

 

Pozatym dalej nie rozumisz o co mi chodzi.

Juz pomijam samopoziomowanie, gdybys przeczytal ze zrozumieniem akrtykul ktory wrzucilem na forum, to bys wyczytal ze glownym problmem jest niedokladne oraz niedopasowane wykonanie zarnika ksenonowego, mowic prosto, nie sa to odpowiednie palniki do zadnych lamp. Przez co linia swiatla i cienia nie jest dokladna... mysle ze dalej potrafisz sam rozwinac tok rozumowania.

 

A co do innych swiatel zle ustawionych, oczywiscie ze raza, ale nie ma sie co oszukiwac, nawet orginalny ksenon bardziej oslepia niz zwykla lampa, natmoast HID jest totalna porazka i wybacz ale nie rozumie, jak ktos moze wogle z tym dyskutowac. Nie wiem czego niektorzy potrzebuja, zeby im palcem jak dziecku pokazac ?? po to wrzucilem wyniki testu, przeprowadzonego w instytucie a nie w garazu, zeby pokazac o co chodzi, a tu nagle masa krzyczy ze ONI NIE OSLEPIAJA ... troche zalosne, dlatego ktos dobrze napisal, to jest walka z wiatrakami.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A poza tym to moja sprawa co ja mam na aucie zamontowane, a te xenony założyłem dla własnego komfortu i poprawy widocznosci na drodze.

 

To tłumaczy wszystko. :mad2:

 

Moż i to tylko TWOJA sprawa. Zwłaszcza , że jak ktoś się przez twoje światełka owinie na drzewie to ma małe szanse na to , że spisze twoje numery rejestracyjne.

 

Chyba , że cię dorwie i powie , że to jest jego sprawa komu łamie nogi.

 

Dodatkowo wspomnę , że propagując takie oświetlenie zachęcasz do łamania przepisów co narusza punkt 7-y regulaminu niniejszego forum.

 

Proponowałem zamknąć ten temat zaraz na początku bo jego przebieg był łatwy do przewidzenia.

Bo zawsze jest taki sam przebieg.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

zamiast sie wymadrzac i szerzyc poglady wystarczy.. telefon na policje.. zapytac co mowia przepisy.

Przepisy mowia ze:

Lampa pod xenon musi miec spryskiwacze i wycieraczki, szklo musi byc gladkie, potrzebne jest rowniez samopoziomowanie.

Zarowka pod xenon ma wersje d2s i d2r.

Jedne pod soczewke jedne pod normalny odblask.

I to mowi przepis....

Tylko ze przepis nie mowi nic o tym co robic gdy ktos nie ma.. ktorejs z podanych f-cji.

Dlatego tez jesli macie podbity przeglad... policjant NIE MA PRAWA zabrac dowod.

Chyba ze dacie sie wrobic.

A aby nie dac sie wrobic nalezy zapytac... jaki przepis mowi o tego typu karze.

Opublikowano
zamiast sie wymadrzac i szerzyc poglady wystarczy.. telefon na policje.. zapytac co mowia przepisy.

Przepisy mowia ze:

Lampa pod xenon musi miec spryskiwacze i wycieraczki, szklo musi byc gladkie, potrzebne jest rowniez samopoziomowanie.

Zarowka pod xenon ma wersje d2s i d2r.

Jedne pod soczewke jedne pod normalny odblask.

I to mowi przepis....

Tylko ze przepis nie mowi nic o tym co robic gdy ktos nie ma.. ktorejs z podanych f-cji.

Dlatego tez jesli macie podbity przeglad... policjant NIE MA PRAWA zabrac dowod.

Chyba ze dacie sie wrobic.

A aby nie dac sie wrobic nalezy zapytac... jaki przepis mowi o tego typu karze.

 

A to nie jest tak ze jesli auto nie spelnia okreslonych w przepisach norm, wymagan, co znaczy ze nie jest sprawne technicznie, to policjant moze zabrac dowod ??

 

Kiedys toczyla sie pdoobna dyskusja z radarami, ze policjant musi miec uprawnienia do uzywania go, ze zrodlo zasialnia musi byc certyfikowane itd itp... ale jakos wielu odwaznych ktorzy sie na to powolali nie bylo hehe.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

osd

nie jest tak. W wypadku np szyb ciemnych jest przepis (jakis % od przeswitu, glosnosc tlumika jakis % glosnosci) ale w wypadku xenona przpeisu NIE MA i NIE BYLO

Policjant moze sie madrzyc ale zgodnie z prawem przy zabieraniu dowodu MUSI podac przepis na podstawie ktorego ten dowod zabiera.. jesli przepisu nie ma to moze zabrac ze soba wstyd.

Opublikowano (edytowane)

A aby nie dac sie wrobic nalezy zapytac... jaki przepis mowi o tego typu karze.

cytat z forum prawnego.

"Każdy reflektor otrzymuje homologację wraz ze źródłem światła (halogenowym lub ksenonowym), dzięki któremu wytwarza światło. Jeśli źródło światła zostanie zastąpione innym, nie posiadającym homologacji lub nieprzewidzianym dla homologacji danej lampy, cała homologacja reflektora traci ważność, a tym samym również dopuszczenie samochodu do ruchu drogowego.

Ogólnie taka przeróbka jest w naszym kraju zakazana, według kodeksu o ruchu drogowym, który mówi: Zabrania się: stosowania w pojeździe przedmiotów wyposażenia i części nieodpowiadających warunkom określonym w przepisach szczegółowych."

Czyli jezeli na szkle reflektora(najczęściej) wybite jest H4,H1 itp, a w środku palnik xenon to tracisz homologację razem z dowodem.

Edytowane przez green71
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

co do radarow to sprawa dotyczy glownie homologacji na nasze suszarki.

okolo 50% policjantyow z suszarka nie ma pojecia czy dany sprzed ma homologacje. Jelsi w trakcie zatrzymania nie bedzie mial homologacji oznacza to ze jego pomiar przekroczonej predkosci jest NIE WAZNY!

I moze sobie szuszarke schowac

Opublikowano

green wiem ze jestes super genialny ale nadal nie rozumiesz co napisalem (sam przeciez napisame ze jest to nie dozwolone)

NIE MA PRZEPISU!!!! ktory zabrania posiadania zarowki z gazem xenonowym- tzn nie ma na to kary ani mozliwosci odebrania dowodu.

Opublikowano (edytowane)
green wiem ze jestes super genialny ale nadal nie rozumiesz co napisalem (sam przeciez napisame ze jest to nie dozwolone)

NIE MA PRZEPISU!!!! ktory zabrania posiadania zarowki z gazem xenonowym

a ty chyba nie rozumiesz co to jest homologacja i że za jej brak też można stacić dowód.Wcale nie musi w przepisach stać"zabrania sie stosowania paliników do zwykłych kloszy".Wystarczy brak homologacji.

Edytowane przez green71
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

W takim razie ciekawe czy masz homologacje na radio w samochodzie,

zamiast czytac pierdoly polecam zadzownic na komisariat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.