Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej to nie wina lacznika(gdy lacznik jest rozwalony to auto szarpie,musialby byc calkowicie rozkrecony i napewno bys to czul).Wjedz na kanal i sprawdz krzyzak 12,mocowanie 10,i wejscie walu do mostu 17.Auto na luz i poszarp troche walem.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Kolego Pasjonat :) chodziło Ci o takie głuche stuki podczas wrzucania biegu ?? A podczas jazdy autko Ci nie szarpało czasem w niektorych momentach lub nic nie buczało podczas przeciążeń w moemencie gdy jechales dosc niewielka prdkoscia na wysokim biegu?? Pytam bo u siebie mam podobnie w E-39 i jak to Ci zdiagnozowano??
Opublikowano
Kolego Pasjonat :) chodziło Ci o takie głuche stuki podczas wrzucania biegu ?? A podczas jazdy autko Ci nie szarpało czasem w niektorych momentach lub nic nie buczało podczas przeciążeń w moemencie gdy jechales dosc niewielka prdkoscia na wysokim biegu?? Pytam bo u siebie mam podobnie w E-39 i jak to Ci zdiagnozowano??

 

Witaj

 

jedynie to co było słyszalne to przy zmianie biegów i szybszym puszczeniu sprzęgła było słychać metaliczny stukot . Ruszając z miejsca i gwałtownym puszczeniu sprzęgła był ten sam odgłos . Diagnoza polegała na tym że samochód na podnośniku z tylnymi kołami w powietrzu , ruszali rękoma gwałtownie w jedna i drugą stronę to było widać jak wał przesuwa się na śrubach na tym łączniku .

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Hej. Wymienili ten łącznik? Czy poprostu wystarczyło dokrecić? Jaki koszt tego łacznika? Pytam poniewaz wyczówam podobne objawy u siebie.

 

Witaj

 

Oczywiście łącznik do wymiany koszt w BMW to ponad 400 zł , nie da się dokręcić ponieważ był cały wybity .

Opublikowano
Jaki masz przebieg?

 

To nie zależy od przebiegu , wszystko zależy od tego jak ktoś jeździ samochodem . Mi padło przy 150.000 km .

 

 

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam

podlacze sie do tematu, mam podobne objawy i znalazlem w interneice zamienniki ktore w internecie kosztuja ok 200 zl warto? moze ktos wymienial?

 

pzdr

Opublikowano

hej

 

u mnie ten sam problem - przy puszczaniu sprzegla stuk i ta sama diagnoza

 

mechanik mi doradzil lemfordera lub febiego na allegro do mojej ok 250 pln

 

pozdr

Opublikowano
U mnie wymieniony przy 156k km czyli niedawno :) koszt z wymianą to 800zł. Część oczywiście oryginalna. Nie ryzykowałbym z zamiennikiem bo działają na to dosyć duże przeciążenia.

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano

chodzi ci o lozysko podpierające (nr.10)? jesli nie huczy nie ma luzow to szkoda kasy.

Łacznik Spokojnie możesz kupywac febi (stara sprawdzona niemiecka firma)

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam. Chciałem się dowiedzieć czy przy uszkodzonym łączniku elastycznym wału występowały jakieś wibracje podczas jazdy, oraz jak wgląda sprawny łącznik. W moim przypadku stuki słychać czasami gdy zmieniam bieg z jedynki na wsteczny i odwrotnie. niepokoją mnie bardziej wibracje całego auta który występują od 80 do 120 km/h. byłem u znajomego mechanika który wykręcił jedną ze śrub z łącznika i w miejscach gdzie są właśnie te śruby znajdują się takie metalowe lulejki które u mnie lataja sobie jak chcą, sądze że tak być nie powinno ale wple się upewnić dlatego pytam jak wygląda sprawna część.

Pozdrawiam.

  • 1 rok później...
Opublikowano

witam,mam ten sam problem i przy tym samym przebiegu 155 tys jak zmieniam biegi to cos stuka albo jak szybko puszcze sprzeglo.Mam pytanie czy latwo jest to samemu wymienic,chodzi prawdo podobie o lacznik walu.

 

pzdr

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam, podpinam się pod temat.

Mój problem polega na zmianie kierunku jazdy z D na R i odwrotnie, podczas redukcji oraz czasem gdy puszczę gaz to słyszę stuk, jakby ktoś uderzył widelcem o tależ.

Diagnota stwierdził że przegub "Tarcza przegubowa, dwustopniowa" ma duzy luz na elemęcie gumowym. Nie wiem czy to napewno to a koszt ori to ponad 400 zł.

Samochód również cierpi na wibracje przy prędkościach od 60-120 powyżej 130 km/h wibracje zanikają. Jednak nie jestem pewien czy to nie wina opon, gdyż na zimowych problem nie wystepował. Dodam że kierownica lekko drzy (jest to również widoczne) zamiana kół przód na tył nic nie dała. Tarcze nówki ori.

Jeśli ktoś pomoże będę wdziećzy za pomoc w diagnozie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.