Skocz do zawartości

Element ślizgowy prowadnicy szyby.


Paelo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy ktoś z Was wymieniał ślizg prowadnicy szyby ?

Jeżeli tak to proszę o informacje jak się do tego zabrać. Zauważylem, że szyba kierowcy opuszcza się z hałasem. Slychać charakterystyczny dzwięk tarcia szkla o metal. Na allegro znalazlem coś takiego :

http://moto.allegro.pl/item530680509_bmw_spinka_slizg_szyby_e36_e92_e93_e34_e32_z3_z4.html

 

Czy wymiana tego elementu pomoże ?

Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak mialem .

 

Wiesz to nie sa te slizgi chyba . ja tak stwierdzilem . Wg mnie ten charakterystyczny dzwiek tarcia o metal dochodzi z pionowej prowadnicy - odchyl to gumowe "wykonczenie" przy szybie od strony klamki drzwi a tam zobaczysz taki spory slizg plastikowy chodzacy w szynie stalowej - ja go nasmarowalem smarem w spray (liten lt43) i szyba teraz przesuwa sie znacznie ciszej . nawet boczka nie trzeba zdejmowac - ale to tylko moje zdanie .

 

tzn ja zdejmowalem boczek ale stwierdzilem ze bez sensu bo wszystko pod boczkiem bylo ok, a ta duza pionowa prowadnica byla "sucha" - bez smaru .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Faktycznie pomogło, zamiast smaru zastosowalem silikon w sprayu. Szyby chodza cichutko. Mam jeszcze pytanie. Drzwi kierowcy lekko sprzypia. Skrzypienie pojawia sie w koncowej fazie otwierania. Probowalem smarowac zawiasy ale nie pomaga. Wiesz może jak sie tego pozbyc ??
Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w zetce nie skrzypialy ale ...

 

probowales smarowac (silikon spray ew. moze byc) te rolki ktore prowadza ten "wspornik drzwi" (nie wiem jak to nazwac - te element ktory jest na srodku wysokosc drzwi ? Zerknij w drzwi wlasnie w miejsce gdzie on wchodzi to zobaczysz tam takie waleczki (rolki) . Sprobuj je przesmarowac .

 

pozdr

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.