Skocz do zawartości

<t>Co wybrać?</t>  

18 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

 

Zastanawiam się nad zakupem trójki E46 (sedan, manual) z ostatnich lat produkcji i mam dylemat czy kupić RWD czy AWD.

 

Mam kilka pytań

1. Jak spisuje się Xdrive?

2. Czy jest awaryjny?

3. Ile więcej pali?

4. Jaka jest różnica w wadze?

5. Jak wygląda sprawa przyspieszeń w porównaniu do auta z napędem na tył, bo z tego co się orientuje to w przedziale 0-100km/h traci sekundę. :shock:

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
jak 4x4 to quattro z niemieckich , BMW E46 na pewno bym nie kupił w wersji xd xhociaż kiedyś jechałem po takie ale okazało się walone

Przyznam się szczerze, że myślałem o A4 3.0TDI Q, ale te roczniki które mnie interesują borykają się z chorobami wieku dziecięcego, więc pomysł umarł.

 

Avesis D4-D D-cat i Accord i-CTDi też są fajne (jak na FWD), ale BMW kusi ~520NM i +260KM po zwykłym programie.

Opublikowano
nie grzeszy ilością miejsca z tyłu ale wszystko inne ma lepiej dopracowane , szukał bym 3.0 bez 'x' w Audi 3.0TDi jest dobry ale te pompowtryski oraz wymiany rozrządu , nie , jak już z Audi to 3.0 , 4,2 ale diesla bym nie chciał, jedyna opcja diesla to właśnie BMW
Opublikowano

Musi być diesel, bo z roku na rok robię coraz większe przebiegi i ta tendencja raczej się utrzyma.

 

Przez najbliższe kilka lat nie będe potrzebował dużej ilości miejsca z tyłu, niestety 5 drzwi musi być. Mówię to z ciężkim sercem, bo coupe w tej budzie jest piękne.

 

Ile orientacyjnie kosztuje zadbane 330D, sedan z Mpakietem, z sensownym przebiegiem. Rocznik 2004.

 

Pytam, bo patrząc na otomoto i autoscout to trudno się zorientować - duże widełki.

Opublikowano
Zdecydowanie RWD super zabawa ,a Xd zmulona bardzo. A co do ceny to zgadza się jak dobra to trzeba dać 15 Euro
Opublikowano
Zdecydowanie RWD super zabawa ,a Xd zmulona bardzo. A co do ceny to zgadza się jak dobra to trzeba dać 15 Euro

Ale nie dość że zmienili zasady naliczania akcyzy to i Euro podskoczyło o prawie 1zł od lipca , do lipca 2008 to była okazja w zakupie poza PL , Euro 3,28 / teraz 4,17 / no i akcyza jak z umowy , wogóle nie opłaca się teraz zakup w DE ostatecznie do 2 litrów ale zaś to Euro poszybowało :duh:

Opublikowano

ja kupiłem za 12 tys euro dokładnie w połowie czerwca 2008

 

z pełną historią przebiegu , 1 właściciel , prywtana osoba , stan idealny nie mam do dzisiaj się do czego doczepić może tylko to że to była osoba paląca z dziećmi wiec wnętrze było brudne , od razu dałem samochód do czyszczenia i prania :) wiec to mały detal

 

ale trzeba poszukać wiec da się , szukałem 330d ale trafiła się 330xd :) jestem zadowolony jak najbardziej

 

no i tak jak kolega napisał wczesniej mi się ufarciło bo kurs euro był niski i jeszcze miałem liczone na starych korzystnych zasadach , w umowie miałem 3 tys euro wpisane i od tego mi naliczyli cło :)

 

co do exploatcji to licz się że częsci do napędu 330xd są bardzo drogie i bazują w zasadzie wyłacznie na orginałach , zamienniki prawie nie występują

 

wiec jak dużo jeździsz to wybierz 330d

 

dla mnie to 2 samochód dlatego wole 330xd

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano (edytowane)
Zdecydowanie RWD super zabawa ,a Xd zmulona bardzo. A co do ceny to zgadza się jak dobra to trzeba dać 15 Euro

 

Serge wszysko zależy od warunków , na suchym oczywiście 330d bedzie lepiej się zbierało ale różnica miedzy 330xd jest bardzo mała

 

na mokrej nawierzchi za to jest kolosalna roźnica , naprawde daje ci niezłą frajde kiedy wystrzeliwujesz spod świateł , ostanio ruszałem i zgadnijcie kto mi dotrzymał pola - Audi quatro :), 2 sprawa na zakrętach też nie dasz rady x-wi , tylko na prostej i na suchej nawierzchi 330d bedzie lepsze ale różnice nie są duże

 

mankament x-ów jest eksploatacja , jak ci poleci coś w napędzie trzeba się liczyć ze sporymi wydatkami , jest bardziej skomplikowane i to normalne jest

Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
No i XD raczej bym nie chipował jak autor pisze o 'wyciśnięciu' 330d już ze względu na sam napęd 4x4 mimo wszystko jest ryzyko

 

dokładnie dlatego tego nie robie :) , za to 330d można spokojnie chipować i wtedy masz pocisk (na suchym :) )

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

Dzięki Panowie za informacje.

 

Chyba jednak zdecyduję się na RWD. U Niemców nie będe kupował, bo jak byłem w październiku to zauważyłem że komisy opanowali Turcy i Ruscy, a w salonach drogo.

 

Jeśli będe szukał poza PL to raczej Belgia, Holandia lub Szwajcaria, ale raczej wolałbym kupić już sprowadzone. Mam czym jeździć, więc nie spieszy mi się.

 

Jak uważacie, czy w najbliższych dwóch miesiącach właściciele zdadzą sobie sprawę z tego że auta są już rocznikowo starsze i samochody potanieją, czy ceny pozostaną bez zmian?

Opublikowano
"]Dzięki Panowie za informacje.

Jak uważacie, czy w najbliższych dwóch miesiącach właściciele zdadzą sobie sprawę z tego że auta są już rocznikowo starsze i samochody potanieją, czy ceny pozostaną bez zmian?

 

Chyba raczej nie , od Szwajcara było by najpewniejsze auto no ale u nich diesli jak na lekarstwo bo ON droższy od Pb i stać ich na utrzymanie mocnej benzyny , unikaj aut z Włoch , Francji mają złą opinię

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
"]Dzięki Panowie za informacje.

Jak uważacie, czy w najbliższych dwóch miesiącach właściciele zdadzą sobie sprawę z tego że auta są już rocznikowo starsze i samochody potanieją, czy ceny pozostaną bez zmian?

 

Chyba raczej nie , od Szwajcara było by najpewniejsze auto no ale u nich diesli jak na lekarstwo bo ON droższy od Pb i stać ich na utrzymanie mocnej benzyny , unikaj aut z Włoch , Francji mają złą opinię

 

Kolego nie powinieneś pisać takich rzeczy na publicznym forum.

Jestem święcie przekonany że kolaga w chwili kupowania dokładnie zapozna się ze stanem technicznym i na tym trzeba bazować, a nie skąd jest auto!!!!

Miałem 525d z Francji, nakręciłem 80000 i palcem nie dotknąłem.

Teraz mam 330xd z Itali, od lipca nakręcone 39000 smiga i tez palcem nie tknalem "odpukać"

Kolego [Lost_Soul] dokładnie obejrzyj auto, silnik ma równo mruczeć, zresztąsam wiesz

Powodzenia w zakupach

Pozdrawiam
Opublikowano

Ja bym unikał aut z komisów , najlepiej wychaczyć od prywatnego właściela , ja kupiłem z Austrii i samochód był tuż po przeglądzie (1000 km przejechane po )

 

ich stać na autoryzowany serwis , po za tym jakość ich serwisów jest zupełnie inna od naszych , tak samo to dotyczy jakości paliwa i dróg po jakich jeżdżą te samochody

 

oni mają coś co my nie mamy - autostrady - wiele osób mówi że samochody mają duże przebiegi - co z tego skoro oni większośc tego przebiegu tłuczą na autostradach a zużywanie się samochodu na autostradzie jest znikome

 

kupcie samochód jeżdżony na polskich drogach z przebiegiem 200 tys - to szroty w większości .

 

jakość naszych dróg na szczęście się poprawia ale daleko nam jeszcze do średniej UE

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Dodatkową zaletą auta z Włoch jest to, że pod spodem wygląda jak nowe. Oczywiście po umyciu.
Opublikowano
Dodatkową zaletą auta z Włoch jest to, że pod spodem wygląda jak nowe. Oczywiście po umyciu.

 

Kuzyn dość szybko sprzedał BMW 330Ci z 2002r czarne coupe z Włoch za 44tyś zł i jeszcze zarobił na tym , ale to była wiosna 2008 , teraz widzę zaś coś sprowadził ale już silniki poniżej 2 litrów , jakiś VW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.