Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak sprawdzic Z3 po VIN?? widzialem gdzies o tym post ale nie moge znalezc. Moze ktos z uzytkownikow mi pomoze?? mam na oku Z3 z takim nr VIN WBACJ310X0LD42208. Chcialbym jechac je obejzec ale mam kawalek drogi (ponad 300km w jedna strone) Na zdjeciach auto wyglada ladnie, wlasciciel rowniez zapewnia ze wszystko jest Ok poza tym cena jest dosc wysoka (2,8 z 1997 r za nieco ponad 30 tys) Wiec wszystko wskazuje na to ze moze to byc ciekawa oferta. Niepokoi mnie tylko jedna rzecz. Licznik jest wyskalowany w milach i chcialbym sprawdzic czy czasem kiedys to auto nie mialo kierownicy po prawej stronie... Z gory dziekuje za wszelkie informacje
Opublikowano

to ta czerwona ? Pewnie z USA ;) .

 

Ten przemily czlowiek rozkoduje Ci VIN za drobna oplata (napewno mniej jak w ASO) : http://www.bmw-sport.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=385&sid=84c6074a648a05be480d4624ade34e2b.

 

W ASO ta usluga podobno stala sie platna - kosztuje 99 zl z tego co slyszalem :duh: .

 

pozdr

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Jeśli kupujesz regularnie w aso rozkodowują za darmo....

Przez telefon na maila nikomu :lol:

Tak jest przynajmniej we Wro :8)

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano
Ja w kwietniu bez problemu jeszcze rozkodowalem w jakims ASO w bydgoszczy za darmo przez maila (to byl pierwszy mail jaki do nich napisalem) . A teraz podobno sie to zmienilo we wszystkich aso.
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
tak to ta czerwona. Wlasnie ze nie jest z USA tylko z UK. Wlasciciel mowi ze zdarzaja sie tam auta z kierownica po lewej stronie i to wlasnie takie bylo. Gosc jest konkretny, wyslal mi mostwo fotek, odpowiada na kazde pytanie, bez problemu podal VIN, proponuje sprawdzenie auta w dowolnej stacji obslugi pojazdow, SKP czy gdziekolwiek sobie zazycze. No i mowi ze najlepiej przyjechac i samemu zobaczyc i ocenic czy jest warte tej ceny czy nie. Ja oczywiscie mysle tak samo ale problem w tym ze mam do niego kawalek drogi i nie mam zamiaru jechac pol Polski zeby zobaczyc peta albo przerobionego anglika (a z wlasnego doswiadczenia wiem ze czesto gesto tak wlasnie jest o czym przekonalem sie kolejny raz tydzien temu w Toruniu) Poza tym w gre wchodzi tylko niedziela poniewaz w tygodniu pracuje a nie wyobrazam sobie ogladac samochodu gdy jest ciemno.
Opublikowano

Pewnie jest tak jak mowi ze kiera byla z lewej orginalnie - raczej napewno bo Emek na dodatek lekko rozszyfrowal VIN i wychodzi ze z lewej wiec nie masz sie o co o to obawiac .

 

Z 2 lata temu znajomy pracujacy w Anglii tez jezdzil po polsce Z3 1.9 na angielskich numerach, i miala kierownice z lewej , mowil ze to orginal, zreszta po co by mial przekladac skoro i tak mial ja zarejestrowana w Uk ;).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Chcialbym jechac je obejzec ale mam kawalek drogi (ponad 300km w jedna strone)

 

Ja po swoją jechałem z Warszawy, nad morze. Bez oglądania zdjęć, sam opis + rozmowa.

Na szczęście na miejscu się nie rozczarowałem, wręcz przeciwnie i wracałem już Zetką. W nocy. Ogólnie bardzo miło wspominam ten dzień.

No ale gdybym jej nie kupił, to w kwestii tej wycieczki był jeszcze PLAN B: nawdychać się morskiego powietrza i do domu:).

Opublikowano

ja po swoja jechalem 550km, agrumentow za jak i przeciw bylo sporo (przeciez to 10 letnie auto - cudow nie ma!) ale glownym ktory mnie przekonal byl taki:

albo ta biore albo pozostaje mi dacia logan z salonu :mrgreen:

 

czy zaluje? pewnie ze nie! napewno eMki nie sprzedam a jak by byla nowka z salonu to na co bym wydawal pieniadze z radoscia, na benzyne? :P

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
decyzja zapadla. W niedziele rano jade ogladac. Zobaczymy co z tego wyniknie. Mam nadzieje ze juz niedlugo dolacze do szczesciwych posiadaczy BMW Z3 z silnikem 2,8. Ja rowniez nie chce kupic tego auta z rozsadku. Do jazdy na codzien mam 2 inne samochody a zetke chce kupic dla wlasnej przyjemnosci. Kocham samochody i czerpie ogromna przyjemnosc z jazdy samochodem. Mam nadzieje ze jazda zetka ta przyjemnosc zwielokrotni. Cos w stylu wielokrotnych orgazmow ale co my faceci mozemy o tym wiedziec hahahah
Opublikowano
Bylem, widzialem, przejechalem sie i po krotce opowiem co i jak: samochod jest w stanie dobrym jesli nie powiedziec bardzo dobrym oczywiscie jak na swoje 11-12 lat. Stan blacharski bez zarzutu (podluznice cale, kielichy rowniez, szpary rowne podloga bagaznika ok, nie widac nigdzie szpachli czy innych tego typu rzeczy) natomiast do drobnych poprawek lakierniczych. Na pewno kilka elementow bylo jakis czas temu malowanych (jesli nie cale auto). W kazdym razie na pewno tylna klapa, blotnik, zderzaki byc moze maska (niestety nie wiem z jakiego powodu- moze gradobicie albo jakies powierzchowne otarcia, rysy czy cos w tym stylu poniewaz blacharsko naprawde wyglada dobrze). Dach auta wg mnie jest w stanie idealnym, kolor jest czarny a nie szary czy jakis wyblakly (bez jakichkolwiek przetarc, szyba nie jest matowa ani nie widac charakterystycznego paska powstajacego na skutek skladania dachu). W bagazniku auta sa slady wilgoci (samochod stoi na dworze) woda skrapla sie na wewnetrznej czesci blotnikow, wykladzina jest wilgotna ale nie widac rdzy czy powiedzmy jakiejs stojacej wody czy czegos takiego(wg mnie moga byc jakies drobne przecieki lub woda skrapla sie w bagarzniku i splywa na podloge). Wnetrze auta okreslam jako stan bardzo dobry. Kierownica jest troche wytarta, fotele nie sa powycierane i popekane (wiadomo ze nie jest to nowe auto ale jak na te lata sa naprawde przyzwoite), wykladzina czysta, nie bylo palone deska nie jest jakos tam specjalnie porysowana ot takie normalne slady uzytkowania czyli wg mnie niezle. Mieszek biegow caly. Samochod jest wyposazony w predkosciomierz wyskalowany w milach i w kilometrach i tu mam kilka pytan: jaki jest koszt zakupu zegarow z wersji europejskiej (predkosciomierz w kilometrach)?? sadze ze z wymiana nie powinno byc wiekszych problemow oraz czy przebieg samochodu jest zapisany w sterowniku silnika czy w liczniku (chodzi o to jaki przebieg bedzie wskazywal licznik po ewentualnej wymianie) Pytanie drugie: czy mozna ustawic zegary tak aby drogomierz wskazywal przebieg w kilometrach?? Gdyby tak bylo to wymiana zegarow nie bylaby konieczna. Mam tez pytanie co do schowkow wewnatrz auta miedzy siedzeniami: jak to bylo z tymi schowkami?? poniewaz w tym aucie z tylu pomiedzy fotelami zamontowany jest subwoofer i wyglada to na konstrukcje fabryczna. Z wyposazenia samochod posiada: skory, klime (dziala) podgrzewane fotele z elektryczna regulacja (wszystko dziala bez zarzutu tylko fotel pasazera buja sie), radio CD BMW (wyswietlacz nie dziala), elektryczne szyby, abs , asr, swiatla przeciwmgielne. Silnik pracuje wg mnie bez zarzutu, nie kopci pali bez problemu, nie trzesie sie, z korka i z bagnetu nie wypluwa oleju. Skrzynia tez chodzi ladnie (w najblizszym czasie moze byc do wymiany sprzeglo poniewaz pedal dosc wysoko stoi), w zawieszeniu ani w napedzie nie slychac specjalnie zadnych stukow ani innych chalasow. Auto jedzie prosto, nie sciaga. Klocki hamulcowe sa wymienione na obu osiach. Przednie opony w kiepskim stanie. Raczej w niedlugim czasie do wymiany. Samochod ladnie przyspiesza chociaz powiem szczerze: dupy nie urywa choc moze to byc spowodowane tym ze jezdzilem juz dosc mocnymi autami i ciezko mnie czyms jakos specjalnie zaskoczyc oraz tym ze ciezko mowic o przyspieszaniu na krotkim niezbyt rownym sliskim odcinku drogi na letnich oponach w samym srodku zimy. Bez problemu staje bokiem. Do wyminay sa rowniez przdnie lampy poniewaz zamontowane sa lampy w wersji UK choc auto posiada akutualny przeglad techniczny (dziwne ze diagnosta tego nie zauwazyl...) i tu jest pytanie: jaki jest orientacyjny koszt wymiany przdnich lamp na wersje kontynentalna oraz czy jest mozliwosc przerobienia lamp na taka wersje. Auto nie posiada palakow oraz windshota (czy mozna go dokupic i zamontwac??). Podsumowanie: jaki jest stan auta opisalem powyzej i teraz pytanie: czy sadzicie ze to auto jest warte ceny nielale 30 tys zl?? czy lepiej poszukac czegos innego?? Ogolny stan samochodu jest dobry ale nadal nie wiem czy cena jest adekwatna do stanu. Najgorsze jest to ze nie mam sie do czego odniesc poniewaz w Polsce na rynku wtornym Z3 z silnikiem 2,8 jest dosc malo. Zastanawiam sie czy warto zawracac sobie glowe tym egzemplazem czy moze poszukac czegos innego?? Prosze o wszelkie opinie i komentarze. Z gory dziekuje i pozdrawiam
Opublikowano

Byly wersje z systemem audio z subem w miejscu schowka miedzy siedzeniami - to orginal .

 

Ty chyba nie wiesz jak sie robi przeglady aut w tym kraju :cry2: .

 

Co do ceny i stanu o jakim piszesz : sam nie wiem co ja bym robil w takiej sytuacji . Ja kupujac zetke nie natrudzilem sie zbyt (a takze szukalem tylko 2.8 i w gore) - raz pojechalem do DE i to byl zlom (ale w sumie to troche sie tego spodziewalem), druga zetka ktora ogladalem to ta ktora kupilem i jestem zadowolony (i z tego co piszesz to moja chyba byla w lepszym stanie technicznym i z lepszym wyposazeniem , choc oczywiscie tez nie byla idealem - obecnie coraz blizej jest do tego nieosiagalnego idealu :roll2: ) . Ale jak ja tu czytam ze ludzie ogladaja po 5 szt. zetek 2.8 zanim cos kupia to widze ze nie jest tak rozowo.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Ja miałem podobnie jak piotres - oglądnąłem jednego złoma w Krakowie, a później wypatrzyłem swój egzemplarz na jednej ze stron aukcyjnych. Pojechałem i jak sie okazało autko było w bardzo dobrym stanie.

 

Cena - 35.000 (Luty 2008)

Opublikowano
No tez tak wlasnie mysle ze gosc troszke z ta cena przesadzil. Powiem tak: zmaltretuje jeszcze go aby zastanowil sie nad ta cena i pomyslal nad jakims rabatem poniewaz wydaje mi sie ze jak za taka cene to auto powinno byc w lepszym stanie. Jesli nie bedzie chcial nic opuscic to po prostu dam sobie z nim spokoj i poszukam czegos innego. Mam nadzieje ze w najblizszym czasie trafi sie cos inngo w podobnym badz lepszym stanie za lepsze pieniadze. Nie pali mi sie z zakupem bo pospiech to zly doradca ale nie chcialbym tez czekac w nieskonczonosc. W polowie kwietnia chcialbym miec juz Z3 w garazu aby moc cieszyc sie wiosenna pogoda i jazda bez dachu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.