Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Piszczenie srednio pochodzi z magla, chyba że kanały w głowie magla są juz powyrabiane, odnośnie skrzypienia bardzo czesto skrzypi na przejsciu kolumny kieroniczej przez grodz karoserii, trzeba zdjac osłone przy pedałach i nasmarowac gume, oblac wd40 i pokrecic kierownica albo kupic strzykawke z igła i wstrzyknąc olej, dokładnie chodzi o gume w kształcie stozka w ktorej pracuje druga w postaci walca rysunek ponizej, sam dlugo szukalem u kolegi i to bylo to https://www.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesci/32_1601/Cw73437/0/0/0/0/0/kol-kier-mech-regulelementy-dod-321601 przejscie przez grodz jest identyczne zarówno dla kolumny z regulacja mechaniczna jak i elektryczna
  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czyli widze ze w e60 to norma piszczenie kierownicy i tych cholernych uszczelek w drzwiach swoa droga auto za troche kasy nie powinno miec takich dziwnych problemow mialem e36,e46 i tak nie bylo a przy e60 widze ze nie tylko u mnie jest taki problem,u mnie piszczalo jeszcze sprzeglo ale odrecilismy cala obudowe nasmarowalismy smarem i smarem w sprayu i na chwile obecna jest ok i nawet sprzeglo chodzi lze ale na jak dlugo sie okaze,a co do tych uszzcelek w drwiach to moze tez jakis srodek by byl dobry by tak sie nie robilo,bo kierownica to chyba bedzie trzeba sie przyzwyczaic to tego..
Opublikowano
Czyli widze ze w e60 to norma piszczenie kierownicy i tych cholernych uszczelek w drzwiach swoa droga auto za troche kasy nie powinno miec takich dziwnych problemow mialem e36,e46 i tak nie bylo a przy e60 widze ze nie tylko u mnie jest taki problem,u mnie piszczalo jeszcze sprzeglo ale odrecilismy cala obudowe nasmarowalismy smarem i smarem w sprayu i na chwile obecna jest ok i nawet sprzeglo chodzi lze ale na jak dlugo sie okaze,a co do tych uszzcelek w drwiach to moze tez jakis srodek by byl dobry by tak sie nie robilo,bo kierownica to chyba bedzie trzeba sie przyzwyczaic to tego..

Odnośnie trzeszczenia drzwi kupujesz np http://allegro.pl/sztyft-do-uszczelek-sonax-wazelina-i3701996435.html i smarujesz gumę pomiędzy panelami przednich i tylnych drzwi, dokładnie uszczelka na panelu nr 5 https://www.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesci/51_5032/cw73437/0/0/0/0/0/zewnetrzne-osony--drzwi-tylne-515032, odnośnie uszczelek to każda guma z czasem parcieje i traci własności kwestia, żeby ją konserwować :-)

Opublikowano
Czyli ta uszczelka na panelu nr 5 jest winowajca tak

U mnie pomogło, 11 zł to nie majątek i na każdej stacji kupisz i powinno pomóc, bo trzeszczeć może też coś innego :-)

Opublikowano
zaraz skocze kupic powiedz mi tylko czy te uszczelki trzeba wyciagac czy przesmarowac je jak sa normalnie zalozone
Opublikowano
zaraz skocze kupic powiedz mi tylko czy te uszczelki trzeba wyciagac czy przesmarowac je jak sa normalnie zalozone

Smarujesz na aucie nic nie demontujesz, zwykły zabieg kosmetyczny jak np smarowanie zawiasów, dodatkowo przesmaruj uszczelki w drzwiach wszystkie na styku z lakierem i powinno być znacznie ciszej,

Opublikowano
Ze skrzypieniem z kierownicy też polecam banalny zabieg jak opisałem wcześniej, a pisanie o przypadłościach i standardzie skrzypienia między bajki włożyć.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Potwierdzam działanie specyfiku Lubrizol, zastosowałem go 3 dni temu w moim e90 zgodnie z powyższą instrukcją i jest cisza, zero skrzypienia-trzeszczenia. Pozdrawiam :D
Opublikowano

Kupić można w każdym serwisie BMW pod numerem 83290434684 koszt to około 34 zł, a jeśli chodzi o zastosowanie to zrób to według wskazówek z tego biuletynu

http://www.xoutpost....ib-32-07-08.pdf

Najlepiej przed zastosowaniem lubrizolu, upewnij się że skrzypienie nie pochodzi z gumy w grodzi pod nogami kierowcy, jak pisali koledzy powyżej.

Opublikowano
Dziękuję koledze Glead za poprawienie linka. Lubrizol kupiłem wysyłkowo w bmwstore. A płyn wspomagania przy temperaturze silnika 90 stopni( po normalnej jeździe) miał zdaje się coś koło 40-45 stopni
  • 1 rok później...
Opublikowano
miałem podobny problem. "Piski" przy odpalonym silniku i gorącym płynie wspomagania. Pomógł Lubrizol zastosowany zgodnie z procedurą BMW
http://img30.imageshack.us/img30/5268/minie61.jpg
Opublikowano

Miałem to w poprzedniej E60 i ile mi to nerwów napsuło to brak słów,

ale po długich poszukiwaniach rozwiązaniach na licznych forach w końcu znalazłem rozwiązanie piszczenia.

Kupiłem LUBRIZOL 6178 BMW nr 83290434684

dokładnie tutaj http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/0434684-dodatek-lubrizol-6178 (mają sprzedaż wysyłkową)

i od tego momentu nastała cisza.

 

Tylko UWAGA patent z LUBRIZOLEM stosujemy tylko i wyłącznie przy braku Active Steering w aucie :D

 

Know How poniżej :D

 

"...rozgrzac olej w ukladzie wspomagania do temperatury 60 stopni ( mierzac temperature w zbiorniczku oleju) obracajac kierownice full od lewa do prawa az do

wymaganej tempeartury "trzymajac " silnik na obrotach 2000-3000 obr/min

po rozgrzaniu do w/w temperatury odssysamy ze zbiorniczka olej w ilosci 50ml i dodajemy LUBRIZOL 6178 . PO dodaniu lubrizolu rozgrzewany olej to temperatury

100-105 stopni krecac kierownica jak wyzej .

po rozgrzaniu oleju do wymaganej temperatury gasimy silnik ..." GOTOWE :D

 

potrzebne narzędzia:

 

termomert do zakresu ok 110 stopni

strzykawka lub inny przyrzad do odssysania i najlepiej ktoś do pomocy przy pomiarze temperatury..."

 

Miłej i udanej dolewki :D

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam mam podobny problem z piszczeniem z tym ze maglownice regenerowalem byl juz spory luz a kierownica skrzypi tylkk gdy jest zimno jak silnik sie nagrzeje jest juz pk problemie czasem jeszcze zapiszczy przy parkowaniu przy duzych skretach. W zimge gdy spsikalem wd 40 gumy od mcpersona trosze przestalo obstawiam ze to te gumy lub lozysko bo to taki gumowy odglos
  • 1 miesiąc temu...
  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Sciagajac obudowe pod kierownica mam maly problem, poodkrecalem wszystkie srubki ladnie zastrzaski odchodza tylko z prawej strony cos trzyma, ze nie moge ja calkowicie sciagnac. Mial tak ktos ? To tak wyglada jakby byla polaczona z inna obudowa tutaj juz na wysokosci drazka biegow. Chcialem nasmarowac ta gume o ktorej byla mowa odnosnie piszeczenia ;-)
Opublikowano

Zsunąć musisz ten taki ozdobny panel już na kolumnie środkowej na dole - pod nim jest jeszcze śrubka, (o ten z "futerkiem" chodzi, przesuwasz go po prostu w jedną stronę, on jest na wsuwki).

Cyknę fotkę później jakby co.

 

BTW

U mnie piszczeć na rozgrzanym też zaczał i to po tym jak w regulacji kiery maxymalnie przysunąłem kierownicę do siebie. Dałem wczoraj lekko do tyłu i piski o 70% mniejsze, ale i tak lubrizol zamówiłem. Podejrzewam, że wymiana płynu atf w grudniu też mogła być tu elementem który spowodował piski, na starym było ok, może już był zalubrizolowany ;)

 

A zalanie gum na grodziach smarowaniem nic nie dało. Jeśli nie piszczy na zimnym to tylko lubrizol z tego co ludzie piszą. W tygodniu się przekonam.

Opublikowano

Dzięki za pomoc popatrze z tym wysuwanym elementem jak go sciagnac i potem sprobuje jeszcze raz odkrecic oslone po kierownicą.

Nie wiem czym roznią się piski ktorym pomoze Lubrizola ktorym smarowanie. Kupic i tak kupie ten Lubrizol bo nie zaszkodzi choc u mnie moim zdaniem cos tu blisko kierownicy piszczy.

 

Odnośnie trzeszących uszczelek w e60 o których w tym poście też była mowa, mi tez cos trzeszczy ale mysle ze cos w zawieszeniu zaczelo z tylu i musze sprawdzic.

Na 4 str ktoś pisał zeby kupic sztywt do uszczelek sontax i pisali ze pomoglo, kupilem okej, ale teraz pytanie o ktora uszczelke chodzi to maja trzeszczec te włochate?? widzialem ze chodzi o ta na slupku miedzy drzwiami przednimi a tylnymi.

Opublikowano
Sciagajac obudowe pod kierownica mam maly problem, poodkrecalem wszystkie srubki ladnie zastrzaski odchodza tylko z prawej strony cos trzyma, ze nie moge ja calkowicie sciagnac. Mial tak ktos ? To tak wyglada jakby byla polaczona z inna obudowa tutaj juz na wysokosci drazka biegow. Chcialem nasmarowac ta gume o ktorej byla mowa odnosnie piszeczenia ;-)

Ja ostatnio wymieniałem gniazdo pilota i zdejmowałem osłony z kierownicy, sugeruje poświęcić z 15 min czasu i zdjąć kiere będziesz miał dobry dostęp i przy składaniu jest łatwiej :D

852c2d3fdc685c61m.png
Opublikowano

Uff, wyszorowałem swoją Beatę więc i foty mam:

 

Uszczelka na panelu co niby piszczy jest tu: https://drive.google.com/file/d/0B9vFx6ig4_3tVVZUTG1McE83LUk/view?usp=sharing

Z tego co zrozumiałem z opisów to ta uszczelka, innej między panelami nie ma. Sam też nasmarowałem porządnie ;)

 

A to "futerko" tu: https://drive.google.com/file/d/0B9vFx6ig4_3tM0F0Vk9temREbEE/view?usp=sharing

Wysuwasz je do tyłu i widać śrubę która trzyma jeszcze osłonę.

 

 

U mnie piski też dobiegają z bliska, jakby właśnie z gum z grodzi. Ale to nie to, jestem pewien że lubrizol załatwi sprawę. Dźwięki się niosą niestety dość mocno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.