Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 691
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie w 3.0 jak przekręcacie kluczyk gasząc auto to silnik gaśnie od razu czy chwile jeszcze pracuje? Bo u mnie po zamontowaniu klapy jeszcze pracuje ok 2 sek. W 2.0d nie było tego problemu i gasło od razu
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie prośbę mam. Czy moze ktoś nagrać filmik z M57n jak gasnie mu silnik z klapą (tak żeby było widać zamknięcie klapy) U mnie jest jak na filmie. Wydaje mi się że trochę za długo gaśnie po zamknięciu klapy. Z tego co pisał trandolf moduł do 3.0 rożni się tym że wcześniej zamyka klapę. A u mnie mimo że klapa zamknięta to jeszcze silnik pracuje chwilę. W 2.0d tego nie było

https://drive.google.com/file/d/1BvH6BiiPZr0BzS5E1FCBx9GuSWOoHTm4Qg/view

Opublikowano
Witam. Właśnie jestem po montażu klapy wraz ze sterownikiem od Trandolfa. Wrażenia są super. Jak dla mnie żadne filmiki tego nie oddają. Silnik wygasza się bez żadnego drgnienia. W kabinie cichutko. Efekt naprawdę rewelacja. Jedyny problem jaki napotkałem to zsufawjaca sie rura turbo przychodząca do klapy. Jadąc spokojnie nic się nie dzieje ale zdążą się ze przy mocnym wciśnięciu gazu przy wyprzedzaniu rura pod ciśnieniem zeskoczy z przepustnicy. Przepustnica ma coś w rodzaju szybkozłącza. Chyba najlepiej będzie dokupić taka rurę z e60. Czy ktoś może ma inne pomysły?
Opublikowano

Siemka mam pytanko ktoś z was robi z tą pzepustnica żeby mi to zrobił np ? bo tez mi szarpie autem przy gaszeniu masakrycznie :) albo samemu da sie to zrobic czy abrdzo trudne ? doradzil by ktos

 

 

i jak bym mógł prosic czy zwkły mechanik to zrobi macie do tego instrukcje ? jaki jest łączny koszt części , trzeba wgrywać jakies nowe oproagramowanie albo cos ? jestem świeżak jesli chodzi o ten temat a tez mam dlugi czas problem z moim BMW e46 136km 1999rok

 

 

wiem ze może gdzies to było poruszane ale prosze kogos by mi napisal najlepiej ktoś kto sie tym zajmuje i to przerabiał :) np trandolf :)

Opublikowano
taa bo ja mam czas czytac 44 strony chłopie człowiek robi po 12h w robocie i ma czas chcialem zeby ktos w skrócie napisal co i jak albo wkeil bo chcialem pokazac to mechanikowi bo moze by to zrobil
Opublikowano

a częsci pasują bez przerabiania ? egr i przepustnica ? procz przerobki oslony trzeba przerabiac egr czy tam przepustnice ??

i czytalem też cos o przeróbce kabli a z tym cienko u mnie

 

i jeszcze jedno pytanko czy trzeba wgrywać coś do silnika jakaś adaptacje czy cos?

Opublikowano

czyli trzeba trzeba kupić EGR tak ? do tego przepustnice tak i modół tak? jak pisali

 

 

tzn jaką klape sorry ale dziś ciezko mysle o jaką klape chodzi??

Opublikowano
ehh pisz do trandolfa. On ci wytlumaczy i sprzeda klape gaszaca z modulem. A egr musisz sam dokupic zeby klape zamontowac
Opublikowano

macie do niego jakis kontakt poza forum? bo nie wiem czy teraz siedzi na forum ogólnie .

 

Kunio też możesz jakos po częsci napisac o co kaman jeśli nie byl by to problem dla ciebie

Opublikowano
trandolf wieczorami na forum siedzi. Innego kontaktu nie ma. Kupujesz od niego klape wraz z modulem do niej. do tego dokupujesz egr ktory pokazalem. Montujesz to w miejsce tego co masz i podlaczasz 3 kabelki do kompa pod maska. Trandolf wysle Ci instrukcje jak ppdlaczyc kable
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jako że to pierwszy post witam wszystkich.

Dzięki dla Trandolfa!!!!, to po pierwsze i najważniejsze.

Do wszystkich którzy się zastanawiają czy warto. Bez dwóch zdań. Najlepiej wdane pieniądze i najlepsza modyfikacja jaką można zrobić. Nie widzę żadnych minusów same plusy. Wymieniać nie trzeba ile elementów ma łatwiejsze życie. Montaż wzasadzie banalny. Przepustnica z egr-em cztery śrubki a do modułu jest taka instrukcja ze tylko pierdoła nie da rady. Trochę gimnastyki wymaga jedynie rura dolotu ale to do ogarnięcia no i sama przepustnica. W mojej była kryza do szybkozłączki, którą zeszlifowalen. Montowałem w 2.0 150KM po lift. Efekt..... mi kopara opadła :D :D :D. Co do kosztów będą ruchome. Zależy ile wyda sie na przepustnice. Ja kupiłem za stówę na aledrogo. Koszt modułu, nie jestem upoważniony ustala Trandolf.

I to tyle. Pozdrawiam posiadaczy tego patentu, a niezdecydowanych zachęcam do montażu.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

trandolf szacunek, Twój moduł robi robotę.

Silnik gasi się teraz bardzo łagodnie, zero szarpania karoserią, zero nieprzyjemnych dla ucha dźwięków.

Każdemu niezdecydowanemu z całego serca polecam, pozdro.

Opublikowano
Bardzo ciekawie to brzmi. Zastanawiam się czy samemu dałbym radę to założyć bo nie mam dużego doświadczenia z dłubaniem przy aucie. Potrzebna jest lutownica albo inne narzędzia oprócz kluczy i śrubokręta?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.