Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 691
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam forumowiczów, chciałbym potwierdzić wypowiedzi poprzednich kolegów co do montażu przepustnicy, mam e 46, 320 D po lifcie i silnik po montażu gaśnie lepiej jak benzyniak ojca :lol: , a wcześniej waliło po całym nadwoziu podczas gaszenia i nie mogłem tego słuchać więc zamówiłem zestaw od Trandolfa. Bardzo pomocny facet, który szczegółowo odpowiada na każde zadane pytanie tak jak i Roger bo z nim także miałem parę spotkań, dzięki takim osobą świat staje się lepszy za co Wam dziękuję, a Wam posiadacze Diesli polecam montaż takich urządzeń bo jazda staję się piękniejsza nie myśląc o wygaszeniu silnika :D

Pozdrawiam !!!

Opublikowano

Posiadam e46 Touring 320d M47N. Dzisiaj zainstalowałem przepustnicę z klapą gaszącą. Jestem zachwycony efektem :) silnik gaśnie jak nowy n47 :) [żadnych wstrząsów, telepania budą czy innych nieprzyjemnych dźwięków]

żałuję tylko, że dopiero teraz pomyślałem o tej modyfikacji.

 

wielkie dzięki dla Trandolfa za szybką dostawę, zrozumiałą instrukcję oraz za moduł i przepustnicę :) :cool2:

 

Pozdrowienia

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Ja mam akurat wersję od Rogera i też jest mega efekt. Tylko że ja usunałem całkowicie tą część z EGR. Także na długośc jest jak ori i nie musiałem skracać przewodu
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam

czytam tego posta i przedstawie moj przypadek bo nie wiedze podobnego.

Mianowicie mi w 3.0 d e83 przy gaszeniu słychać takie "tyrkotanie" pod maska

Buda ani drgnie, nie wiem nawet czy silnik sie trzesie bo sprawdzałem sam z otwartymi drzwiami tylko

ale odglos jest glosny i raczej dochodzacy od spodu silnika blizej kabiny. Mechanior stwierdził że to dwumas.

Podczas jazdy zero problemu tylko przy gaszeniu.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam forumowiczow. :) Mysle nad montazem tejze przepustnicy w mojej buni. Jest tylko problem jak to czesto bywa w naszych portfelach ..o pieniadze. Wiec chciałem zapytac kolege Trandolfa ile kosztuje cala kompletna przepustnica wraz z ta elektronika i instrukcja montazu. pozdr.
Opublikowano
  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Jeśli masz moduł z trzema przewodami idącymi do przepustnicy(wersja druga modułu), to wymieniasz samą przepustnicę na inną sprawną z młodszego rocznika i po problemie. Nie musisz nic więcej przerabiać w przepustnicy.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Panowie chciałbym zamówić taki zestaw od trandolfa, czy ktoś ma jakiś kontakt do niego bo na forum nie mogę go złapać,

 

Dzięki za pomoc :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dla potomnych...

 

W sobotę miałem czas, to stwierdziłem że się z tym zmierzę. Wstyd powiedzieć ile mi czasu to zajęło, ale:

- wszystko sprawdzałem po 2 razy, żeby nie popsuć

- najpierw sprawdziłem czy zestaw działa (bez lutowania), potem założyłem i jeszcze raz sprawdziłem, dopiero potem polutowałem całość.

Teraz wszystko bym ogarnął w jakieś 30 minut :P

 

Peszel z kablami od przepustnicy puściłem wolnym otworem obok oryginalnych wiązek, więc wygląda jak fabryka (poza brakiem wtyczki przepustnicy, ale jak znajdę takową to zamontuję). Do tego zrobiony otwór w pudle z komputerem, więc peszel wchodzi idealnie do środka.

 

Long story short - sporo pracy mnie to kosztowało (i ból pleców, bo auta nie podnosiłem, więc ciągłe schylanie się pod maską zrobiło swoje) ale efekt jest [bAD].

Auto gaśnie tak, że siedząc w środku niczego nie czuć. Serio - w porównaniu do tego co było to różnica jest kolosalna.

 

Więc jakby ktoś się zastanawiał - to polecam :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Polecam założenie tej przepustnicy z klapą gaszącą bo autko gaśnie jak powinno, delikatnie i bez zadnych zbędnych wibracji :)
Opublikowano

A co mi tam, pośmieją się niektórzy... ;)

Zacząłem grzebać ok. 11 to skończyłem o 16 :D

 

No ale jak już pisałem, robiłem to możliwie ostrożnie i sprawdzałem po kilka razy. No i z dobre 30 minut siłowałem się z jedną z kostek komputera. Nikt jej chyba od nowości nie odpinał i za cholerę nie chciała się dać wyciągnąć.

Teraz bym to ogarnął w 30 minut, może w godzinę niespecjalnie się spiesząc :mrgreen:

 

Poza tym - sobota była, nigdzie mi się nie spieszyło :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dużo taniej kupić używaną. Tu masz linka cenami i numerkami

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3869-agr-sterowany-podcisnieniowo/i47739#part05

 

Cena za piny z kabelkami jest ogromna 15zl za sztukę, a jest ich 4. Ewentualnie kupujesz piny do zarobienia za 3 zł. Ja kupiłem używkę.

Opublikowano
z tego co pamiętam to nie trzeba było odpinać żadnej kostki :)

Teoretycznie nie trzeba, ale dojście do kabla jest kiepskie. Ja wolałem odpiąć kostkę, zdjąć 5mm izolacji, skręcić i zalutować przewód, zaizolować, włożyć kostkę ;)

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.