Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 691
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Możliwy błąd w pamięci SHADOW: "boost pressure sensor", ale przy 327obr/min - czyli już praktycznie przy wyłączonym silniku. Krzysztof z Nysy fajnie to opisał w innym wątku. Nie skutkuje to niczym w działaniu silnika.
Opublikowano
Tak jak piszę yoshimura01 pojawia się błąd czujnika ciśnienia doładowania, znalazłem go także u siebie ostatnio, to tylko dlatego, że sterownik silnika nie spodziewa się podciśnienia w kolektorze ssącym jakie wytwarza przepustnica podczas gaszenia. Niestety ECU z e46 nie został jeszcze zaprogramowany pod przepustnicę, więc dane z czujnika wskazujące na podciśnienie traktuje jako jego uszkodzenie, bo normalnie w momencie gaszenia, oczekuje ciśnienia równego atmosferycznemu. Parametry błędu w 100% wskazują na to, że pojawia się on podczas gaszenia, czyli obroty silnika wynoszą zazwyczaj poniżej 500obr/min. Dlatego właśnie po ponownym uruchomieniu błąd ląduje w "shadow" jako mało istotny.
Opublikowano

Witam wszystkich!!

Zz góry uprzedzam, że jestem tu nowy..

Kupilem wczoraj BMW e46 2.0d. Jak gaszę silnik powstaje mocne szarpnięcie silnikiem na boki tak że aż całą kabiną trzęsie..

Powiedzcie koledzy jak można temu zapobiec?? Co jest tego przyczyną? Czy mieliście podobne rzeczy w swoich bmkach??

Bardzo irytująca sprawa!! ;/

Opublikowano

Jestem kolejnym zadowolonym klientem :) Kupujcie i montujcie rewelacyjna róznica z tym co bylo a jest.

Naprawde warto, jedyny mankament to przeróbka środkowej obudowy w motorze m47, ale w schludny sposób i to idzie ogarnac okrągły otwó wyciac korona ladnie uszczeleczke wkleić i schludnie bedzie wygladać.

 

POLECAM !! RAZ JESZCZE

Opublikowano
troche sie z tym zejdzie bo w niedziele mialem lekka stluczke i najbier blachy musze ogarnąc, ale spoko jak coś ogarne w tym temacie to pepwnie ze zaprezentuje
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

przede wszystkim Trandolfa z podziekowaniem za pomysl....

tych co nie wiedza przepraszam za ortografie czeska...

 

Mam juz nowa przepustnice i efekt jest fajny..gasnie delikatnie i mam nadzieje ze autku tez sie podoba :D

Troche sie pomeczylismy bo wydrukowalem instruktaz Trandolfa i obrazki byly troche male to przegapilismy strzalke ,ktora pokazywala gdzie kabel sygnalowy podepnac...-wszystko gotowe wedlug opisu, probuje odpalic i lipa...panika.......smutek...

Przyjechalem do domu, pytajac sam siebie ,dlaczego Trandolf nie powiedzial ,ktory z kabli bialozielonych jest ten poprawny, jak sa 3...

 

Patrze na duzy obrazek w komputerze i ----tu tylko 1 kabel bialozielony....ojoj....nie ta wtyczka...

 

Dziszaj jadac do mechanika z rozwjazaniem i blogoslawieniem Trandolfa -ze to jest to.....lutujemy na nowo...i moment prawdy...

odpalilem i wszystko faaajnie...gaszenie delikatne...lagodne...niema powalajaco ciche jak w benzynie :D ale warto..

 

Polecam wszystkim...tylko dla tych , co nie orientuja sie bardzo...drukujcie sobie duuze obrazki z instrukcji :D

 

Dzieki Trandolf za pomysl

 

David..

http://daduleztesina.rajce.idnes.cz/BMW_318d_2#DSC_0014.jpg
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Przeróbka przepustnicy w przypadku tego silnika wymaga także zeszlifowania kołnierza z przepustnicy, który jest potrzebny w autach e60 i e90 do założenia węża bez użycia opaski zaciskowej jak w przypadku E46. Kołnierz ten jest całkowicie niepotrzebny, więc zeszlifowanie jego powoduje tylko, że wąż gumowy ma możliwość głębszego wsunięcia na przepustnicę.

Dodam od siebie, że w E46 silnik M57N 204KM mocowanie węża na przepustnicy jest takie samo jak w E60 i E90 więc kołnierz przepustnicy musi zostać.

Opublikowano
witam wszytskich. egr działa poprsotu wyśmienicie. autko gaśnie jak benzynka. silnik nawet nie drgie przy gaszeniu. jestem super szczęścliwy i naprawde polecam to wszystkim którzy jeszcze tego nie mają.
Opublikowano
Z tego filmiku widac ze dalej trzepie silnikiem tylko troche mniej.Pomysł dobry z ta przepustnicą,ale dobrze by bylo jakby ktos sie w koncu dowiedział dlaczego te silniki tak telepia przy gaszeniu,bo nikt mi nie powie że ten typ tak ma.
Opublikowano
bo są gaszone odcięciem paliwa a nie odcięciem powietrza. Co jeszcze chcesz wiedzieć ? po to jest ta przepustnica żeby silnik gasł poprzez odcięcie powietrza i wtedy jest łagodnie.
szukam
Opublikowano

Ten silnik tak ma bez przepustnicy projektu trandolfa. Bez przepustnicy zawsze każdy egzemplarz gasł tak samo telepało tak że aż bolało.

Sprawdziłem ok. 15 egzemplarzy (na giełdach, u sprzedawców i znajomych)

Po zainstalowaniu przepustnicy gaszenie silnika to bajka :P

POLECAM jeszcze raz !!!!

BMW e46 Touring TC Witamin
Opublikowano
Polecam wszystkim właśnie to zamontowałem - pół godziny siedziałem w aucie odpalałem i gasiłem, zaj..sta sprawa, nie moge się nadziwić iż jest taka różnica.
Opublikowano

Witam

 

Tez mogę powiedzieć że gaszenie tego diesla z przepustnicą od e90 bądź e60 wygląda tak jak powinno wyglądać od momentu opuszczenia fabryki.

Ja w moim rozwiązaniu stosuje sposób sterowania nie ingerujący w elektronikę przepustnicy, działa jak w serii w e90 bądź e60.

 

Kolego Trandolf dobry żart z tym naturalnym smarowaniem :) :oops:

.
Opublikowano
Panowie pytanko i proszę o szybką odpowiedź czy zawór egr i przepustnica z 320d 163km z e90 będzie pasował do mojego silniczka 330d M57N, mam okazję tanio kupić i nie wiem czy kupować.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
bedzie pasować. czy 2l czy 3l to bez różnicy egr pasuje.

Dzięki za odpowiedź a czy podłączenie tego ustrojstwa nie będzie kłopotem bo z tego co czytam to wszyscy w 2.0d montowali a w 3.0d jeszcze chyba nikt nie montował czy będzie to tak samo podłaczane czy jak w 2.0d czy trzeba kombinować.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.