Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 691
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
tu jest łądny opis wymiany poduszek silnika,ja swoje mam wymienione i też z febi..chodziło mi o poduszki skrzyni.. :D
Opublikowano

Witam panowie również zmagałem sie z tym problemem! dałem rade i musze powiedziec ze z zadnej naprawy sie tak nie cieszyłem .

Gdyby ktos potrzebowal prawej poduszki pod śilnik to posiadam takową ponieważ kupiłe 2aokazalo sie ze tylko lewa padła.

poduszka LEMFORDERA pelen oryginał!!! zamienników nie radze zakładac szkoda podwójnej roboty.

cena za poduszkę to 150zł

tel.794-506-445 polecam

Opublikowano
hmm...to że nie masz zerwanej poduszki nie znaczy że jest ona dobra...nie ma się co łudzić że po tylu latach są one w pełni funkcjonalne...ponieważ się ubijają. To tak jakby zmienć tylko 1 amortyzator.
Opublikowano
Witam panowie również zmagałem sie z tym problemem! dałem rade i musze powiedziec ze z zadnej naprawy sie tak nie cieszyłem .

Gdyby ktos potrzebowal prawej poduszki pod śilnik to posiadam takową ponieważ kupiłe 2aokazalo sie ze tylko lewa padła.

poduszka LEMFORDERA pelen oryginał!!! zamienników nie radze zakładac szkoda podwójnej roboty.

cena za poduszkę to 150zł

tel.794-506-445 polecam

poczekaj parę dni ... :lol:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Witam panowie również zmagałem sie z tym problemem! dałem rade i musze powiedziec ze z zadnej naprawy sie tak nie cieszyłem .

Gdyby ktos potrzebowal prawej poduszki pod śilnik to posiadam takową ponieważ kupiłe 2aokazalo sie ze tylko lewa padła.

poduszka LEMFORDERA pelen oryginał!!! zamienników nie radze zakładac szkoda podwójnej roboty.

cena za poduszkę to 150zł

tel.794-506-445 polecam

 

Zmień sobie tą poduszke..ja miałem też lewą padnietą,ale wymieniłem obie..czytałem na angielskich forach,że wymienił pacjent jedną,a za jakiś czas wymieniał obydwie,bo ta nowa też była do wymiany!!Zdecydowanie ją sobie wymień..Pozdro

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
hmm...to że nie masz zerwanej poduszki nie znaczy że jest ona dobra...nie ma się co łudzić że po tylu latach są one w pełni funkcjonalne...ponieważ się ubijają. To tak jakby zmienć tylko 1 amortyzator.

Jezeli poduszka nie trzyma motor, jeszt sztywna to po co ma ja wymieniac, bez sensu szukaj innej przyczyny drgan np. kolo pasowe:) lub dwumas czego Ci nie życze.

 

Podchodzac do tematu po tylu latach napewno jest do wymiany to po kupnie auta, połowe gratów trzeba by było w nim wymienic :)

Logiczne ze sie zuzywa auto

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam wszystkich:)

 

Jestem nowy na tym forum i chciałbym sie podczepic pod temat ponieważ mam podobne problemy z moim BMW.

Przy gaszeniu silnika troszke zatrzęsie silnikiem i słycjać taki pisk spod maski.

 

 

Ale najbardziej mnie irytują te drgania które czuć w kabinie a najbardziej to buczenie, ciągle słychać tekie buuuuu aż przez uszy to niekiedy idzie;/

Przy ruszaniu słychać takie łupnięcie gdzieś tak jakby spod auta nie za głośne ale jak szybciej puszczę sprzęgło, albo cos z przody takie mocne grgania z piszczeniem przy ruszaniu. Bardziej to słychać w śodku przy zamkniętnych szybach niż przy otwartych.

 

 

Prosze pomóżcie, doradzcie co to może być, może jutro nagram ten dźwięk i spróbuje go wstawić, od czego powinienem zacząć sprawdzanie??

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam wszystkich:)

 

Jestem nowy na tym forum i chciałbym sie podczepic pod temat ponieważ mam podobne problemy z moim BMW.

Przy gaszeniu silnika troszke zatrzęsie silnikiem i słycjać taki pisk spod maski.

 

 

Ale najbardziej mnie irytują te drgania które czuć w kabinie a najbardziej to buczenie, ciągle słychać tekie buuuuu aż przez uszy to niekiedy idzie;/

Przy ruszaniu słychać takie łupnięcie gdzieś tak jakby spod auta nie za głośne ale jak szybciej puszczę sprzęgło, albo cos z przody takie mocne grgania z piszczeniem przy ruszaniu. Bardziej to słychać w śodku przy zamkniętnych szybach niż przy otwartych.

 

 

Prosze pomóżcie, doradzcie co to może być, może jutro nagram ten dźwięk i spróbuje go wstawić, od czego powinienem zacząć sprawdzanie??

Kolego wrzuć filmik z twoim problemem to się coś pomyśli.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Tak :D ale ostatnio krucho u mnie z czasem i mało przebywam na forum ale od czasu do czasu zaglądam, poza tym moja buńka ma po modach przejechane ponad 30 tys. km i nic się na razie nie sypie, więc nie ma potrzeby zaglądania ale postaram się poprawić i częściej zaglądać, pozdrawiam a tak na marginesie co tam u ciebie słychać kolego TC?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, dziś przesledziłem caly watek od poczatku, znajomy ma problem dotyczący "telepania" silnika podczas gaszenia ( silnik 320d 150 km z 2004 roku), wymienil juz koło pasowe oraz poduszki silnika i przedstawia sie to w następujący sposób

 

 

(odpalanie i gaszenie na wciśniętym sprzęgle) prosiłbym o jakąś porade, czy to rzeczywiście może byc ten napinacz paska ? dzis odpalalismy silnik bez paskow i bylo praktycznie to samo ...

Opublikowano

Koledzy moim zdaniem nie ma co szukać w całym, tak po prostu będą gasić się nasze silniki bo nie posiadają klap gaszących silnik tzn. odcinających dopływ powietrza do silnika w momencie gaszenia i to jest przyczyną główną telepania przy gaszeniu, dopiero w modelach E90 zastosowano w silnikach diesla owe klapy gaszące, powiem tak w swoim starym Isuzu Trooper 2,8 Turbo diesel intercooler z roku 1990 mam klapę gaszącą która ma za zadanie łagodnie wygaszać silnik i ostatnio tę klape gaszącą wyłączyłem poprzez odpięcie wężyka z podciśnieniem i co?

Silnik po takim zabiegu gasił się podobnie jak nasze silniki BMW a jak podpiąłem klapę gaszącą to silniczek gasł bardzo kulturalnie. Zastanawia mnie tylko dlaczego BMW nigdy nie stosowało takiego rozwiązania tylko od modelu E90 zastosowano takie rozwiązanie, poza tym gaszenie silników diesla BMW zawsze bedzie telepać tylko z tą róznicą że jak masz nowy samochód to te telepanie jest prawie niezauwazalne poniewaz wszystkie części współpracujące nie posiadają zadnych luzów i w miarę eksplatacji silnika i samochodu to te telepanie staje sie bardziej drastyczne i wyczuwalne, aby wyeliminować te telepanie nie ma takiej mozliwości mozna jedynie je zmniejszyć w zależności na ile was stać by wymieniac po kolei części które maja na to wpływ. Szczerze powiedziawszy to mozna z tym żyć i nie przejmować się. Jesli ktoś ma inne zdanie i znalazł rozwiązanie tego to proszę o poprawienie mnie.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano (edytowane)

Panowie, chyba po 30 stronach tego wątku udało mi się rozwiązać ten problem. Tak jak pisze kolega czerwony330d w tych silnikach raczej nie ma możliwości łagodnego gaszenia, ponieważ nie posiadają one przepustnicy gaszącej. O tym, że nowsze BMW już ja posiadają przeczytałem kiedyś na forum i to był początek pomysłu, aby zamontować taką przepustnice w 320d. Na początku z kolegą zrobiliśmy taki test, na znak on gasił silnik, a ja przytykałem ręką zawór EGR. Efekt był taki, że silnik gasł łagodnie, miękko bez niepotrzebnych dźwięków. Po tym teście byłem już przekonany do zakupu przepustnicy z e90 w komplecie z EGR. Zawór ten pasuje idealnie na otwory w kolektorze dolotowym, jego działanie także nie odbiega od działania oryginalnego elementu z tego modelu. Przepustnica ta nie jest jednak sterowana bezpośrednio sygnałem PWM, tylko sygnał o jej aktualnej pozycji zostaje przesłany z ECU do przepustnicy CAN-em. Więc trzeba ją delikatnie przerobić, aby można było nią sterować bez CAN-a. Po tej przeróbce można by dorobić przycisk do środka kabiny i wciskać go w momencie gaszenia silnika :wink: Takie rozwiązanie jednak nie dałoby mi zadowolenia, więc skleciłem moduł sterujący tą przepustnicą. Jego zadaniem jest zamykanie przepustnicy na 2 sek (gaszenie silnika), a po tym czasie ma się otworzyć. A poniżej filmik przedstawiający "kulturę" gaszenia 320D + towarzyszące temu dźwięki wszystkim już znane:

 

 

 

Na filmie widać zamontowaną już przepustnicę, ale została odpięta, aby dać porównanie jaka jest różnica z nią i bez niej. Poniżej filmik z działającym urządzeniem:

 

 

 

Znawcom tematu nie trzeba doszukiwać się chyba różnicy :D Całość działa u mnie w aucie od końca stycznia z tego co pamiętam, i do tej pory nie mam z tym żadnego problemu. Uśmiech na twarzy nie schodził mi przez tydzień przy każdym gaszeniu :D Oczywiście osłony przy silniku nie są przystosowane do pomieszczenia tego elementu pod maską, więc nie obeszło się bez małych modyfikacji. Potrzebne było wycięcie otworu prostokątnego na silnik z przepustnicy, oraz podszlifowanie osłony w miejscu, gdzie stykała się z przewodem gumowym, który zakładamy na przepustnicę. Całość wygląda tak:

 

http://imageshack.us/scaled/large/11/pv6t.jpg

 

 

A od środka kabiny gaszenie wygląda tak:

 

 

 

Nie wiem na ile podczas gaszenia odpoczywają poduszki silnika, dwumas, wydech, ale moja psychika na pewno :) Już nawet nie wciskam sprzęgła podczas gaszenia, bo nie ma takiej potrzeby :)

 

A TUTAJ więcej informacji dla silnika M47N (poliftowe 320d).

 

Poniżej filmik pokazujący jak pracuje druga wersja modułu w silniku M57N w aucie 330D:

Edytowane przez trandolf
Opublikowano (edytowane)

Witam,

no nareszcie Trandolf!!! :D Nie mogłem się doczekać kiedy oświadczysz całemu światu tę wspaniałą nowinę! Jestem chyba pierwszym testerem tego urządzenia. Panowie! To co wykombinował Kolega Trandolf przebija wszystko co do tej pory zrobiłem w aucie w kwestiach mechanicznych. Wygaszanie silnika jest REWELACYJNE!!! :D Nie sądziłem, że taki będzie efekt jego działania. Silnik stoi równo do ostatniego obrotu a o telepaniu budą i nerwówką z tym związaną można NARESZCIE śmiało zapomnieć :D Kupujcie przepustnice z EGR od nowszych diesli i wysyłajcie zamówienia do Trandolfa. Będziecie tak samo przeszczęsliwi jak ja!!! :D :D :D DZIĘKI TRANDOLF!!! :cool2:

Edytowane przez yoshimura01
Opublikowano

Panowie, dla ścisłości, w e90 w 2.0D występowały same zawory EGR bez przepustnicy wyglądały tak:

 

http://img39.imageshack.us/img39/100/egrzly.jpg

 

Więc jeżeli bez przepustnicy to nici z cichego gaszenia, musi być taki komplet, EGR+przepustnica:

 

http://img707.imageshack.us/img707/232/egrdobry.jpg

 

Więc jeśli zdecydujecie się na takie modyfikacje to upewnijcie się czy sprzedający na pewno sprzedaje komplet, bo zdarzają się tacy co te dwie części rozkręcają i wysyłają osobno, mimo, że na zdjęciu był pokazany komplet, a tłumaczą się tym, że aukcja dotyczyła przepustnicy, czy zaworu EGR - to zależy.

Opublikowano

Kolego Trandolf moje gratulacje, nie chcę się przechwalać ale nad tym patentem rozmyślałem od ponad roku i nawet miałem zamiar kupić wszystkie potrzebne części ale niestety nie wiedziałem jak to opanować by to działało w jakiś sensowny sposób, ale teraz gdy wiem że ogarniasz ten temat to szukam części i zgłaszam się do ciebie na montaż tego ustrojstwa, jeszcze pytanko czy będzie pasować ten elektrozawór z przepustnicą gaszącą z modelu 2,0d z E90 czy do siebie muszę szukać z 3,0d z E90?

Mam nadzieję że pomożesz kolego Trandolf?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Więc, wnioskując z tego co właśnie napisałeś, to powinno się dać usunąć tą niedogodność innym sposobem niż wyżej ktoś napisał.
Opublikowano
Kolego Trandolf moje gratulacje, nie chcę się przechwalać ale nad tym patentem rozmyślałem od ponad roku i nawet miałem zamiar kupić wszystkie potrzebne części ale niestety nie wiedziałem jak to opanować by to działało w jakiś sensowny sposób, ale teraz gdy wiem że ogarniasz ten temat to szukam części i zgłaszam się do ciebie na montaż tego ustrojstwa, jeszcze pytanko czy będzie pasować ten elektrozawór z przepustnicą gaszącą z modelu 2,0d z E90 czy do siebie muszę szukać z 3,0d z E90?

Mam nadzieję że pomożesz kolego Trandolf?

 

Wg. TEJ strony, to nie ma różnicy czy przepustnica pochodzi z 2.0D czy 3.0D. czerwony330d nie pamiętam, ale ktoś na forum właśnie podsunął pomysł z przepustnicą od e90, może czytałem Twojego posta właśnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.