Skocz do zawartości

[ Exx ] e39 530d ostatni wypust czy pierwsze e60 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jasne że jak kogoś stać na e60 to nie ma co się oglądać za można powiedzieć przestarzałym e39. Z sentymentu, to moze jako drugie auto np 4.4b do szaleństw, ale moim zdaniem i tak większość kiedyś będzie skazana na e60 :lol: - ja już bym chciał.

Ze sprzedażą jak już ktoś wspomniał też będzie większy kłopot z e39 jeżeli za troszkę więcej mozna kupić e60.

 

 

U mnie w miejscie jezdzi wiecej E60 niz np. E39 po lifcie .

 

Nie wyobrazam sobie ile ich bedzie za rok czy dwa :wink:

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

z oczywistych powodów na drogach będzie coraz więcej e 60, e 39 już powoli odchodzi do lamusa, pierwsze egzemplarze e39 maja już kilkanaście lat!! czas szybko leci niestety.

jak niedługo wejdzie nowa piątka to e39 stanie się tym, czym teraz jest e34...

Opublikowano
i tak jak mi srodki na to pozwola kupie znowu bmw e39 tylko zastanawiam sie nad najmocniejsza odmiana albo 540 dla mnie e39 ma w sobie ten smaczek o jakim bmw zapomina w nowych samochodach sami zobaczycie ze E60 po tylu latach eksplatacji co niejedno e39 i po illosci km sie rozpadnie albo z 2 razy cała elektronike wymienia

e90 330i manual :D http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=180705

///M - The most powerful letter in the world!

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Moim zdaniem, aktualnie bmw ze swoimi nowymi modelami wchodzi w fazę, z której obecnie wychodzi mercedes. Merc został mocno skrytykowany za C-klasse w203 i E-klasse w210 oraz w211, modele bardzo naszpikowane elektronicznymi gadżetami, które po prostu się psuły (o korozji nie wspomnę). Z tego powodu, sztandarowy model MB jakim jest E-klasse, spadła za bmw 5er i Audi A6 jeśli chodzi o wyniki sprzedażowe, to spowodowało wymierne koszty finansowe dla firmy, nie wspomnę już o utracie prestiżu. Obecne modele C-klasse w204 oraz zapowiadany E-klasse w212, mają być powrotem do czasów w124 :wink:

Najlepiej się uczyć na cudzych błędach, oby BMW AG wyciągnęło wnioski z tamtej porażki konkurencji ze Stuttgartu, bo e60 przed liftem ze swoją awaryjnością coś za bardzo zaczyna mi okulara przypominać... Wiem, zaraz odezwą się głosy tych którzy mają e60 i problemów zero, ale statystycznie awaryjność e60 jest na dużo większym poziomie niż e39 czy e34. Wiadomo, że każdy stara się ciąć koszty związane z produkcją, ale nie wylewa się dziecka z kąpielą!

Opublikowano

Przykro mi to mówić, ale ja nie zdecydowałbym się na E60. Jesli stać mnie bedzie na kolejne BMW, to kupię raczej coś z E90, ale coraz częściej wzrok mój kieruje sie w strone a4/a6 3.0 TDi. Tam, z roku na rok widac poprawe jakości , wytrzymałości, nie wspominam o niebo lepszych materiałach w A4 vs. E90.

Uważam ze Monachium coś przespało. Jakiś moment w którym podwykonawcy obcieli koszty. A to ciagnie za sobą lawinę drobnych, upierdliwych awarii, poczawszy od ostatnich E46 z M57.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

złotówka tak spada na łeb, że chyba niedługo temat się rozstrzygnie sam (niestety bo sam mam ten dylemat) co do wyboru między e39 a e60...

coś czuję, ze chyba przespałem najlepszy okres na zmianę samochodu jakim był lipiec/sierpień 2008 , przypomnę: euro po około 3,25, oraz akcyza naliczana z umowy kupna sprzedaży....żyjemy niestety w dziwnych czasach

Opublikowano

Mam krotki staz tylko 18kkm od nowosci wiec nie jestem reprezentatywny. Zero probelmow odpukac. Ale bardzo chcilbym zobaczyc te statystyki nowe e39 vs nowe e60.

 

A juz pisanie o Audi 3.0 disel ze jest to lepszy wybor....Po 100 tysiacach padaja lancuszki. Tam zeby zmienic lancuch rozrzadu trzeba wyjac silnik i osprzet bo jest od strony deski rozdzielczej. Koszt? 5000 tysiecy. Poczytaj forum Audi to Ci sie odechce przesiadki.

Opublikowano

jest bmw i mercedes a audi mocno ciągnie w górę od pewnego czasu,reszta daleko z tyłu.Ale audi zawsze będzie dla mnie trzecie w kolejce.

Każda marka jest jakoś skierowana do odpowiedniego klienta i nie ma co porownywać co lepsze,gorsze.

Kupuje się to co kręci.

hej

Opublikowano
Mam krotki staz tylko 18kkm od nowosci wiec nie jestem reprezentatywny. Zero probelmow odpukac. Ale bardzo chcilbym zobaczyc te statystyki nowe e39 vs nowe e60.

 

A juz pisanie o Audi 3.0 disel ze jest to lepszy wybor....Po 100 tysiacach padaja lancuszki. Tam zeby zmienic lancuch rozrzadu trzeba wyjac silnik i osprzet bo jest od strony deski rozdzielczej. Koszt? 5000 tysiecy. Poczytaj forum Audi to Ci sie odechce przesiadki.

 

Bład jest w napinaczu, który w pierwszej fazie rozruchu nie ma odpowiedniego cisnienia i powoduje klekotanie jak przy zimnych popychaczach. Usterka uciązliwa słuchowo, nie technologicznie. Zresztą problem został usunięty po 1 lifcie.

Nie trzeba tego naprawiać.

 

Jeżdżę co drugi dzień A6, bo mój przyjaciel ma.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
Ostatnio na Forach Audi też można zauważyć coraz więcej pozytywnych słów w stronę Bawarek. Pamiętam, że jeszcze 4-5 lat temu każdy był zakochany w swojej marce, a od czasu kiedy Beemkami przestały jeździc tylko dresy, a nowe modele stały się przede wszystkim synonimem luksusu, a Audi z "solidnych samochodów" urosły do prestiżowych limuzyn ciężko, wg mnie, identyfikować się z konkretną marką wybierając kilkuletnie BMW czy Audi, bo obie oferują bardzo wiele na zbliżonym poziomie.
Opublikowano
BMW jest jak dobry garnitur szyty na miarę (lub dres zależy jaka grupa odbiorców) mi po prostu te auta pasują. I nie widzę siebie w Audi /9jeździłem nimi dużo) gdzie fabia może mieć te geny;) Wydaje złotówki i chce sobie poprawiać status. Jestem snobem? Może.
(OO)=== OO===(OO)
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

witam , panowie po dlugim czasie odnowie temat , mianowicie powracając do pierwotnego tematu , to informuje że zakupiłem jednak e39 530d touring , 07.2002 , titangraumetalic , skórka exlusive , webasto ,zimówki na alu też dało ,no i wiele fajnych i zarazem przydatnych rzeczy , samochód z przebiegiem 160 tyś. samochód sam kupiłem w niemczech nie od turka czy innych , gość normalny książka service , rachunki i oświadczenie tuv z ostatnich 6-ciu lat , także wydaje się być wszystko w porządku , cena 7600 euro po długich negocjacjach , wszystko ładnie lecz musiałem wymienić tarcze i klocki oś przednia i tylna , po wymianie zaczeło mi ciężko przcować wspomaganie (kierownicą ciężko się kręci niż przed wymianą klocków) wiele szukałem i czytałem , jakięś servotroniki złe sygnały od czujników abs i wiele innych , dla mnie temat dosyć odległy więc prosiłbym może o jakieś sugestie i wsparcie bardziej doświadzonych mechanicznie - technicznie .

 

pozdrawiam i z góry dziekuje marcin :D :D :D

Opublikowano
witam , panowie po dlugim czasie odnowie temat , mianowicie powracając do pierwotnego tematu , to informuje że zakupiłem jednak e39 530d touring , 07.2002 , titangraumetalic , skórka exlusive , webasto ,zimówki na alu też dało ,no i wiele fajnych i zarazem przydatnych rzeczy , samochód z przebiegiem 160 tyś. samochód sam kupiłem w niemczech nie od turka czy innych , gość normalny książka service , rachunki i oświadczenie tuv z ostatnich 6-ciu lat , także wydaje się być wszystko w porządku , cena 7600 euro po długich negocjacjach , wszystko ładnie lecz musiałem wymienić tarcze i klocki oś przednia i tylna , po wymianie zaczeło mi ciężko przcować wspomaganie (kierownicą ciężko się kręci niż przed wymianą klocków) wiele szukałem i czytałem , jakięś servotroniki złe sygnały od czujników abs i wiele innych , dla mnie temat dosyć odległy więc prosiłbym może o jakieś sugestie i wsparcie bardziej doświadzonych mechanicznie - technicznie .

 

pozdrawiam i z góry dziekuje marcin :D :D :D

 

Ale kolego znajdujesz sie w dziale E60 E61 a oczekujesz porady w sprawie E39???

Opublikowano

witam , jakoś tak wyszło że ten temat jest na dziale , jak go zakładałem to chyba nie było podziału na e39 e60 , także nie moja tu winna , no ale rozumiem jak już się posiada e60 to niezadajemy się z goścmi którzy mają e39 ??? nie ta klasa społeczna co nie , dobrze zmykam i przepraszam za pomyłke i ukłon w strone pana wielkiego z malym ego ,ale za to e60 jest !

 

pozdrawiam wszystkich normalnych miłośników tej marki , i sorrki jeszcze raz że się w nieodpowiednim miejscu znalazłem z moją starószką e39 .

Opublikowano

oj , co za wstyd takie blędy no ale będę musiał z tym żyć , za długo się człowiek po świecie włuczy języka zapomina ,kolega mariusz nic złego nie mnial na myśli rozumiem , trochę mnie poniosło sorry za ostre słowa , powracając do rozwiązań technicznych to jestem świadom że e60 to inna bajka , ale zapewne nie jeden właściciel e60 posiadał e39 , raczej nie każdy wskakuje do e60 , no nic koniec tematu ,mój problem wstawiłem teraz na odpowiedni dzial mam nadzieje że otrzymam pomoc .

 

pozdrawiam :D :D :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam , panowie po dlugim czasie odnowie temat , mianowicie powracając do pierwotnego tematu , to informuje że zakupiłem jednak e39 530d touring , 07.2002 , titangraumetalic , skórka exlusive , webasto ,zimówki na alu też dało ,no i wiele fajnych i zarazem przydatnych rzeczy , samochód z przebiegiem 160 tyś. samochód sam kupiłem w niemczech nie od turka czy innych , gość normalny książka service , rachunki i oświadczenie tuv z ostatnich 6-ciu lat , także wydaje się być wszystko w porządku , cena 7600 euro po długich negocjacjach , wszystko ładnie lecz musiałem wymienić tarcze i klocki oś przednia i tylna , po wymianie zaczeło mi ciężko przcować wspomaganie (kierownicą ciężko się kręci niż przed wymianą klocków) wiele szukałem i czytałem , jakięś servotroniki złe sygnały od czujników abs i wiele innych , dla mnie temat dosyć odległy więc prosiłbym może o jakieś sugestie i wsparcie bardziej doświadzonych mechanicznie - technicznie .

 

pozdrawiam i z góry dziekuje marcin :D :D :D

 

Jak bys kupil od Turasa lub Polaka to byc moze bys nie mial takich problemow. Pojezdzisz pare miesiecy to wtedy sie przekonasz jak sprawuje sie auto po rodowitym Niemcu. :cool2:

Opublikowano
witam , panowie po dlugim czasie odnowie temat , mianowicie powracając do pierwotnego tematu , to informuje że zakupiłem jednak e39 530d touring , 07.2002 , titangraumetalic , skórka exlusive , webasto ,zimówki na alu też dało ,no i wiele fajnych i zarazem przydatnych rzeczy , samochód z przebiegiem 160 tyś. samochód sam kupiłem w niemczech nie od turka czy innych , gość normalny książka service , rachunki i oświadczenie tuv z ostatnich 6-ciu lat , także wydaje się być wszystko w porządku , cena 7600 euro po długich negocjacjach , wszystko ładnie lecz musiałem wymienić tarcze i klocki oś przednia i tylna , po wymianie zaczeło mi ciężko przcować wspomaganie (kierownicą ciężko się kręci niż przed wymianą klocków) wiele szukałem i czytałem , jakięś servotroniki złe sygnały od czujników abs i wiele innych , dla mnie temat dosyć odległy więc prosiłbym może o jakieś sugestie i wsparcie bardziej doświadzonych mechanicznie - technicznie .

 

pozdrawiam i z góry dziekuje marcin :D :D :D

 

Jak bys kupil od Turasa lub Polaka to byc moze bys nie mial takich problemow. Pojezdzisz pare miesiecy to wtedy sie przekonasz jak sprawuje sie auto po rodowitym Niemcu. :cool2:

 

 

nie dziękuje , nie mam nic do turasów ani do naszych rodaków polaków , ale nie wiem czego miala się tyczyć twoja sugestja ??? ani nie pisałem że kupiłem od rodowitego niemca ,ani że ten samochód to jakiś złom , czyżby ktoś nie umniał czytać ???? lub umnie czytać ale nie jarzy kwesti ??? nie ważne , to że tarcze były do wymiany to wiedziałem , a żę pokkusiłem się na naprawe u taniego mechaniora , to jestem sam sobie winny ,że mi gość przy okazji coś zepsuł , ogólnie jestem zadowolony z samochodu , i dobrze że nietrafiłem na piekny przez polaka poskładany , polakierowany i z małą korektą licznika smochodu , a te z tureckich rąk chyba też nikomu nie polecam , na dzięń dzisiejszy wpomaganie zrobine i wszystko sprawne .

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.