Skocz do zawartości

[ Exx ] e39 530d ostatni wypust czy pierwsze e60 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam , zamierzam zmienić samochód ponieważ rodzina mi się powiększy niebawem , ze względu na to że ograniczone środki finansowe , starczy na piersze e60 lub ostanie serie e39 , nie jestem pewny wyboru , czy może ktoś ma jakieś sugestie lub chciałby mi czegoś poradzić , z góry dziękuje .

 

pozdrawiam :dance: :dance: :dance:

Opublikowano

Najlepiej by bylo nowszy model, ale najrozsadniej kup te bardziej uszanowane, bo utoniesz w naprawach.

 

Pozatym, o autach z poczatkow produkcji ( nie tyczy sie to tylko BMW ) nie mowi sie dobrze, oraz czesto maja duza usterkowosc.

 

Generalnie ciezko powiedziec, trzeba widziec 2 konkretne auta i decydowac, choc co nowy model to nowy...

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
no właśnie moje piersze e46 z roku 1998 też mi dało popalić jak nie stuki gdzieś w okolicy tylnego zawieszenia , to elektronika (komputer pokladowy , tempomat , i inne ) zentralzamek no i człowiek ciągle grzebał i naprawiał , teraz mam troszeczke nowszą z 2002 w dieslu , i jakoś jeszcze nić się niezepsulo ,m dlatego też moje niezdecydowanie co do tej e60 ,finansowo i tak nienajlepiej a jeszcze kosztowne naprawy do tego , to nie dla mnie , a tak wogóle to diesla bym chciał.
Opublikowano
Dokładnie jak pisze kolega osd co nowy model to nowy(konstrukcja prawie o 10lat młodsza) ,poza tym jak go będziesz odsprzedawał to wiadomo ze nowszy model ma większe wzięcie to tak jak jest dzisiaj ostatni model E34 a E39 Choc dzis E60 jest dla wiekszości poza zasięgiem finansowym za 3-4 lata będzie tak chodliwy jak dzis E39 Ja postawił bym na młodzy nawet za cene gorszego wyposarzenia.
Opublikowano
Dokładnie jak pisze kolega osd co nowy model to nowy(konstrukcja prawie o 10lat młodsza) ,poza tym jak go będziesz odsprzedawał to wiadomo ze nowszy model ma większe wzięcie to tak jak jest dzisiaj ostatni model E34 a E39 Choc dzis E60 jest dla wiekszości poza zasięgiem finansowym za 3-4 lata będzie tak chodliwy jak dzis E39 Ja postawił bym na młodzy nawet za cene gorszego wyposarzenia.

też bym tak radził

zawsze łatwiej sprzedać tanie e60 niż drogie e39

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ja osobiście wolałbym pozbawione chorób wieku dziecięcego e39 z ostatnich lat produkcji, niż testowane na użytkownikach nowe e60 :wink: Jeśli kupować e60/e61 to wyłącznie po lifcie. Wiele rzeczy zostało w nich poprawionych, a spinanie się finansowo tylko po to, żeby jeździć nową budą to pachnie mi lanserką na maxa :mrgreen:
Opublikowano

e60 z silnikami z linii M54,

bo nie sądzę ze jeżeli ktoś się zastanawia nad e39 a e60 to nie myśli o kupnie poliftowego diesla z rozsądnym przebiegiem bo to sporo więcej..

osobiście kupiłbym e60 530i

e39 to już niestety zaczyna trącić i kupowanie za grubą kasę ostatniego rocznika jak dla mnie mija się z celem...

Opublikowano

............................

zawsze łatwiej sprzedać tanie e60 niż drogie e39

 

to samo można by powiedzieć kupującemu nowszy model więcej pociągnie z kieszeni . a e39 2003 i e60 2004 przebiegi beda takie samea ceny nawet podobne , tylko co z reszta , warto by przeczytac znany temat e60 i usterki , i tu zdecydowanie lepiej i korzystniej jak i taniej wypadnie e39

 

Ja osobiście wolałbym pozbawione chorób wieku dziecięcego e39 z ostatnich lat produkcji, niż testowane na użytkownikach nowe e60 :wink: Jeśli kupować e60/e61 to wyłącznie po lifcie. Wiele rzeczy zostało w nich poprawionych, a spinanie się finansowo tylko po to, żeby jeździć nową budą to pachnie mi lanserką na maxa :mrgreen:

100% :cool2:

Opublikowano (edytowane)
Ja osobiście wolałbym pozbawione chorób wieku dziecięcego e39 z ostatnich lat produkcji, niż testowane na użytkownikach nowe e60 :wink: Jeśli kupować e60/e61 to wyłącznie po lifcie. Wiele rzeczy zostało w nich poprawionych

ja mam auto z 2003 czyli początek produkcji i jesli były jakieś choroby to pierwszy właściciel wyleczył je na gwarancji w serwisie BMW w Szwajcarii w Thun.Kupiłem przy 68.000km a mam teraz 136.000km i nic z samochodem sie nie dzieje oprócz spraw eksploatacyjnych.Jak wyjdzie nowe F10 też wezmę z poczatku produkcji i nie będę sie przejmował chorobami,tylko cieszył najnowszą technologią koncernu BMW.

Tak jak robią to teraz użytkownicy nowej F01.

Goldi bierz E60 tylko dokładnie ją sprawdź,po Vinie jak wygląda jej historia,po plastikach w różnych miejscach samochodu i nie żałuj kilku stów na porządny przegląd.

hej

a wogóle to kup tą która ci się bardziej podoba stylistycznie

Edytowane przez tora
Opublikowano

E60 napewno ,,świeższe" i przy przyszłej sprzedaży będzie łatwiej niż z E39, które jednak produkowane jest od połowy lat 90-tych.

 

Z kolei jeżeli ma być to kupione auto ,,na styk" to lepiej E39. Miałem bardzo podobny dylemat (chciałem nawet trochę pożyczyć od rodziny), ale ostatecznie stwierdziłe, że lepiej kupić auto nieco starsze, a trochę kasy zostawić na ewentualne naprawy.

Moim zdaniem kupno auta i wkładanie w niego zamienników średniej jakości lub naprawianie go w warsztacie ,,u Ziutka" jest bez sensu.

Jeżdzę autem na który mnie stać.

 

Jeżeli stać Cię na E60 i jego utrzymanie to bierz śmiało.

 

Jeżeli masz się ,,spłukać" to lepiej E39.

Opublikowano

Odsprzedać łatwiej będzie E60 chociaż na E39 też nie brakuje amatorów.

Wszyscy to wiedzą - choroby wieku dziecięcego trapią większość nowych modeli. No i wg mnie kwestia ceny bo E39 z 2002/2003 to ceny są ok 35-45 tys a E60 zaczynają się od 55tys. Różnica min 10.000 to nie mało. E60 jest dużo ładniejsza z zewnątrz ale środek - tragedia ( o gustach się nie dyskutuje :mrgreen: ). A już na pewno nie kupiłbym diesla przy średnim spalaniu 9l i cenie ropy=benzyny. Rozważ też fakt że częściej są kradzione E60. Ja mając 55 tysi wziąłbym E60 z 2.5i lub 3.0i

Opublikowano
Zdecydowanie polecam e60 ale z rozsądnym przebiegiem. Ja mam 530d z 2003r, i oprócz oleju filtrów i poduszek pod silnik nie wymieniłem nic, a w całej historii to z najdroższych rzeczy miał wymieniony moduł świateł. a no i jeszcze dzisiaj spalił mi się xenon.
Opublikowano
a ja zdecydowanie polecam e39 z konca produkcji auto napewno bedzie niezawodne z duza navi z działajaca poprawnie navi a nie jak w e60 tu mp3 niedziała bo nietaki soft w aucie generalnie załoje sprzedazy mojej e39 wykonanie wyglad powala na głowe e60 dlamnie = plastkowa puszka z trzesczacymi plastikami a w silniku jak nie kolektry to pekaja inne rzeczy brac e39 takie moje zdanie z konca produkcji mało kto na forum pisze o usterkach a z e60 z 2004 roku jest pełno postow z uszkodzeniami

e90 330i manual :D http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=180705

///M - The most powerful letter in the world!

Opublikowano
nigdy niemyslalem ze e60 to awaryjne auto,ale bylem w bmw w malmö i mechanik mowi ze najlepsze bmw jakie wyszlo to e39,(moze mial takie?)ale on pracuje w bmw i mowil ze makabra jak sa reperowane pomimo to wziaqlbym e60 choc dlugo czas minal zanim zaakceptowalem karoserie a srodka dalej nietrawie,mysle ze mowa byla o benzynie bo malo tu diesli,
Opublikowano
Wg mnie zdecydowanie E60. E39 to juz starocie, pełno tego na drogach, fajnie wygląda z elementami poliftowymi + ciekawe felgi, w jakimś dobrym kolorze i wyposażeniu. Jeśli chodzi o usterkowość to szczerze powiedziawszy wolałbym naprawiać E60 niż ryzykować zakup jakieś E39 z ostatnich dni produkcji i liczyć, że się będzie mniej psuła. :)
Opublikowano
witam , zamierzam zmienić samochód ponieważ rodzina mi się powiększy niebawem , ze względu na to że ograniczone środki finansowe , starczy na piersze e60 lub ostanie serie e39

 

Jak Ci sie rodzina ma powiekszyc to zaden z tych. Tylko e61 :lol:

 

szkoda tylko, że e61 nie wygląda tak kozacko jak e60 :(

Opublikowano
no tak widzę że nie ma zdecydowanej większości głosów co do konkretnego modelu , jednak po przeczytaniu stwierdzić nalezy że stylistyka przemawia za e60,e61 a e39 raczej niezawodnością punktuje , powiem szczerze że e60 dla mnie osobiście tylko z zewnątrz jest ładniesze bo jak zagościlem pierwszy raz w środku , to się poprostu zawiodlem , i to wykonaie też chyba nie to czego się by oczekiwalo , no ale może to rzecz gustu a o gustach się niedyskutuje jak wiadomo , no ale jeszcze mam pytanie jakie mamy spalnie w benzynowych odmianach e60 , bo pierwsze wypusty e60 to cyba mają jeszcze silniki z e39 , czy jednak pozostać przy niby tanim dieslu ?
Opublikowano
Prawda jest taka ze jak masz sie szarpac z powodow finansowych na jakies najtansze E60 z ogloszen to lepiej odpusc, jak dysponujesz troche wieksza gotowka, nie na takie najtansze calkiem to jak najbardziej E60.
Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
Nie zgadzam się z teorią wieku dziecięcego. Dlaczego ? Ponieważ E 60 to nie jest pierwsze auto od BMW, wiadomo, że wypuszczając nowy model wiele elementów jest projektowanych od nowa, ale koncern wkłada całe swoje doświadczenie z poprzednich modeli, więc siłą rzeczy E60 powinno być lepiej zaprojektowane. Główną rolę może odgrywać za to sam wykonawca części(np. klapy w E39 prawie zawsze gniją), ale to już temat na inną opowiastkę :lol: Brałbym E60 jak nic, oczywiście należy zawsze patrzeć na stan, ale drobne naprawy można zaakceptować. Wiadomo, że nie będzie to model idealny, a dieselek potrafi ogołocić jak nie jedna dzi..a.
Opublikowano
Nie zgadzam się z teorią wieku dziecięcego. Dlaczego ? Ponieważ E 60 to nie jest pierwsze auto od BMW, wiadomo, że wypuszczając nowy model wiele elementów jest projektowanych od nowa, ale koncern wkłada całe swoje doświadczenie z poprzednich modeli, więc siłą rzeczy E60 powinno być lepiej zaprojektowane. Główną rolę może odgrywać za to sam wykonawca części(np. klapy w E39 prawie zawsze gniją), ale to już temat na inną opowiastkę :lol: Brałbym E60 jak nic, oczywiście należy zawsze patrzeć na stan, ale drobne naprawy można zaakceptować. Wiadomo, że nie będzie to model idealny, a dieselek potrafi ogołocić jak nie jedna dzi..a.

 

To nie ma znaczenia kto produkuje, jak wchodzi nowy model to czesto jest bardzo defektowy. Pogadaj z ludzmi co zmieniaja auta np. co pol roku, a sa tacy. Czesto nowy model z poczatku produkcji jest awaryjny, a awarie wychodza z czasem. W miare mozliwosci kazdy producent po cichu i jak najszybciej usuwa te wady.

 

Pozatym nie mozna powiedziec ze producent ma doswiadczenie z poprzednich modeli. Kazdy model to nowe wyzwanie, nowe rozwiazania, uklady, podzespoly, nie sadze zeby np. cala elektronika byla przelozona z E39, a kazda nowa rzecz wymaga zaprojektowania na nowo. Przy tym zawsze moze sie zdarzyc wpadka, jesli by bylo tak jak mowisz, to praktycznie zadne awarie w BMW by nie wystepowaly, bo przecierz BMW robi auta od dawna.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
Usterki, usterkami. Ale konstruktorzy przy e39 wisieli nad deskami 10 lat temu. A 10 lat w motoryzacji to przepaść. Zawieszenie, spawy, bezpieczeństwo konstrukcji itd. Poza tym ja wydałem prawie 40 koła na auto co w sumie nie różni się od tej 520i za 10tys na szosie;) A e60 to pancernik ostatnio za takim non topa jechałem do 100km/h i świetnie wyglądał podczas jazdy.
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Jasne że jak kogoś stać na e60 to nie ma co się oglądać za można powiedzieć przestarzałym e39. Z sentymentu, to moze jako drugie auto np 4.4b do szaleństw, ale moim zdaniem i tak większość kiedyś będzie skazana na e60 :lol: - ja już bym chciał.

Ze sprzedażą jak już ktoś wspomniał też będzie większy kłopot z e39 jeżeli za troszkę więcej mozna kupić e60.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.