Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zauważyłem u siebie kilka mankamentów:

 

1. cieknąca uszczelka pod głowicą i tutaj pytanko jaką zastosować ? i gdzie mogę taką dostać oraz jaki jest przedział cenowy zależy mi na dobrej uszczelce, słyszałem że wymieniając uszczelkę głowicy wymienia się jeszcze inne uszczelki (przy okazji) i jakie są to uszczelki i gdzie je można kupić oraz proszę o ceny (lub linki)

 

2. Widziałem ostatnio w kolektorze olej co wskazuje na turbinę będę kupował używkę po regeneracji koszt do 1200 zł we wro ale mam pytanie gdzie można dostać uszczelki kolektora ssacego, ponieważ je też będę wymieniał

 

Oraz pytanko czy w związku z tymi czynnościami trzeba coś jeszcze zrobić ? nie znam się na tym więc pytam bo czytałem gdzieś o "planowaniu głowicy" czy może co innego warto jeszcze przy okazji tych napraw wymienic ? doradźcie

 

ps. powiedzcie mi ile będzie kosztowała taka wymiana w warsztacie (polećcie jakiś) ewentualnie czy ktoś z forumowiczów z wro bądź okolic zna się na tym i pomógłby mi to zrobić lub dał jakieś wskazówki co muszę "odkręcić" i w jakiej kolejności by zrobić to samemu

 

ps. kolektor już ściągałem dałem rade :) może teraz czas na głowicę ?

 

pozdrawiam

Opublikowano
Jeśli chodzi o uszczelkę to wiktor rainc ( tak to się czyta),ale jest droga ok 320zł Ja założyłem geca i nie narzeka kosztuje ok 180 zł Sprawdź jaka grubość najlepiej zobaczyć na starej ile ma dziurek albo rowków. Uszczelki kolektora nie wiem bo nie zmieniałem założyłem stare autko jeździ. Co do głowicy to lepiej splanować to jeszcze stary materiał i długa głowica no i trzeba sprawdzić czy szczelna i zawory sprawdzenie ok 50-80zł +zawory wymiana uszczelniaczy prowadnic jak się zacinają trzeba sprawdzić bo później nie będzie domykał się zawór.Teraz zależy czy to sie stało przez wentylator i jak długo jeździłeś? Co do robocizny to za taką wymianę biorą od 150-500zł.
Opublikowano

olej w kolektorze bedzie zawsze w tym silniku i nie wymieniaj z tego powodu turbiny, chyba ze wydobywaja sie z niej jakies dźwieki i auto nie ma mocy , przyczyną braku mocy moze byc również dziurawy wężyk który jest poprowadzony od spodu kolektora dolotowego do czujnika cisnienia doładowania turbiny bądz sam czujnik, który miesci sie tuż przy filtrze paliwa (taka czarna kostka) u mnie ten węzyk całkiem spadł (przy kolekorze)

koszt uszczelek pod kolektor to ok 4-5 zl za sztuke (tez je wymieniałem przy okazji wymiany swiec żarowych)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.