Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zauważyłem u siebie kilka mankamentów:

1. cieknąca uszczelka pod głowicą i tutaj pytanko jaką zastosować ? i gdzie mogę taką dostać oraz jaki jest przedział cenowy zależy mi na dobrej uszczelce, słyszałem że wymieniając uszczelkę głowicy wymienia się jeszcze inne uszczelki (przy okazji) i jakie są to uszczelki i gdzie je można kupić oraz proszę o ceny (lub linki)

2. Widziałem ostatnio w kolektorze olej co wskazuje na turbinę będę kupował używkę po regeneracji koszt do 1200 zł we wro ale mam pytanie gdzie można dostać uszczelki kolektora ssacego, ponieważ je też będę wymieniał

Oraz pytanko czy w związku z tymi czynnościami trzeba coś jeszcze zrobić ? nie znam się na tym więc pytam bo czytałem gdzieś o "planowaniu głowicy" czy może co innego warto jeszcze przy okazji tych napraw wymienic ? doradźcie

ps. powiedzcie mi ile będzie kosztowała taka wymiana w warsztacie (polećcie jakiś) ewentualnie czy ktoś z forumowiczów z wro bądź okolic zna się na tym i pomógłby mi to zrobić lub dał jakieś wskazówki co muszę "odkręcić" i w jakiej kolejności by zrobić to samemu

ps. kolektor już ściągałem dałem rade :) może teraz czas na głowicę ?

pozdrawiam

Opublikowano
Jeśli chodzi o uszczelkę to wiktor rainc ( tak to się czyta),ale jest droga ok 320zł Ja założyłem geca i nie narzeka kosztuje ok 180 zł Sprawdź jaka grubość najlepiej zobaczyć na starej ile ma dziurek albo rowków. Uszczelki kolektora nie wiem bo nie zmieniałem założyłem stare autko jeździ. Co do głowicy to lepiej splanować to jeszcze stary materiał i długa głowica no i trzeba sprawdzić czy szczelna i zawory sprawdzenie ok 50-80zł +zawory wymiana uszczelniaczy prowadnic jak się zacinają trzeba sprawdzić bo później nie będzie domykał się zawór.Teraz zależy czy to sie stało przez wentylator i jak długo jeździłeś? Co do robocizny to za taką wymianę biorą od 150-500zł.
Opublikowano