Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nim napiszesz uszkodzona pompa w baku przeczytaj!!! :modlitwa:

Pewnego dnia auto stanęło w drodze zgasł silnik zapaliła się kontrolka DDE :cry2: holowanie do ASO tam stwierdzono pompa paliwa (ta pod siedzeniem kierowcy), wymieniono ją na nową, po odebraniu auta słychać strasznie głośną pracę pompy w zbiorniku (poprzedni właściciel wymieniał ją na nową jakieś 7 mies temu do awarii w drodze pompę jedynie słyszałem przy odpalaniu), a teraz problem pewnego razu przy około 8-10 litrach w baku silnik zgasł (nie świeciła jeszcze rezerwa) za to zapaliło się DDE, po dolaniu paliwa zapalił, innego razu przy ponad 15 litrach zgasł i znów odpalił po dolaniu paliwa jednak nie wskazywał nic na desce tzn. obroty przebiegi wskazania BC, temperatura itp. Zgasiłem odczekałem chwilkę wszystko wróciło do normy. Teraz pytanie:

1. Przed pierwszą awarią zdarzyło mi się jechać na rezerwie (na kompie paliwa miałem na 50 km) i nie było problemu po naprawie wystąpił problem auto staje przy małej ilości paliwa (dziwne żeby spaliły się 2 pompy na raz zwłaszcza, że ta w zbiorniku jest praktycznie nowa), a dodatkowo jej bardzo głośna praca. Jaka może być przyczyna

2. Czy ten zanik wskazań na desce wróży coś złego, czy tak się zdarza (w końcu auto jeździ po tym zdarzeniu już kilkaset km i nic się nie dzieje.

W sobotę jestem umówiony w ASO na sprawdzenie co się dzieje, ale może ktoś doradzi na co ewentualnie się szykować. :mad2:

Opublikowano
......przy ponad 15 litrach zgasł i znów odpalił po dolaniu paliwa.......... auto staje przy małej ilości paliwa (dziwne żeby spaliły się 2 pompy na raz zwłaszcza, że ta w zbiorniku jest praktycznie nowa)

 

Pompa w baku Panie kolego umarła, prawdopodobnie ten co ja wymieniał kupił tanią podróbę i są efekty.

 

dodatkowo jej bardzo głośna praca

 

Jak wyżej. Pewnie nic na temat na forum nie znalazłeś :D

Opublikowano
Kolego lucadore jeżeli dobrze rozumiem wymieniłeś pompę paliwową w zbiorniku na oryginalną i później było już wszystko ok tak?
Opublikowano
Nim napiszesz uszkodzona pompa w baku przeczytaj!!! :modlitwa:

pewnego razu przy około 8-10 litrach w baku silnik zgasł (nie świeciła jeszcze rezerwa) za to zapaliło się DDE, :mad2:

 

miałem podobnie dwa razy mi sie tak zapaliło DDE, pojechalłem za każdym razem na kompa i miałem ok 12 błedów już nie bede mówił jakich np. błąd cisnienia wstepnego paliwa itd. Skasowałem błedy i jedziłem dalej aż wkoncu padła pompka pod progiem !!! U Ciebie stawiałbym na pompkę w baku !!!

kiedyś Golf II, Ibiza Cupra Look, Golf IV, e36 320 coupe, A3 1.9 TDI 136KM teraz


530dA e39 222,9 HP i 463 Nm


No i z przyczyn..... 316i e36 sedan --->>> e36 318is coupe !!!


Opel Vectra - Kia Cerato 2.0 Crdi - Kia Ceed 1.6 Crdi


Teraz 320i e90 150 KM aut.

Opublikowano
......przy ponad 15 litrach zgasł i znów odpalił po dolaniu paliwa.......... auto staje przy małej ilości paliwa (dziwne żeby spaliły się 2 pompy na raz zwłaszcza, że ta w zbiorniku jest praktycznie nowa)

 

Pompa w baku Panie kolego umarła, prawdopodobnie ten co ja wymieniał kupił tanią podróbę i są efekty.

 

dodatkowo jej bardzo głośna praca

 

Jak wyżej. Pewnie nic na temat na forum nie znalazłeś :D

 

Pompa pracuje nie umarła, jej głośna praca zaczęła się po awarii tej pod progiem dlatego mnie to dziwi, że padają 2 pompy na raz w dodatku niedawno wymieniana. Przed padnięciem pierwszej pompę słyszałem tylko przy odpalaniu w dodatku cicho (teraz słyszę ją podczas jazdy a przy odpalaniu jakby helikopter lądował wyraźnie pracuje z oporem) jeżeli zatankuję do pełna to jest cisza i kwestia jest taka, że może podczas sprawdzania w serwisie wymontowali tą w baku żeby ją sprawdzić, bo wszystko co miałem na kanapie z tyłu leżało w bagażniku i być może został załamany jakiś wężyk, filtr itp.

Opublikowano

To w twojej bmw masz 2 pompy wstępne? Nie wiem czy czasami nie mylisz tej pompy " w progu" (przedni próg od strony kierowcy) z webastem.

 

A co do tezy że wina leży po stronie padniętej pompy znajdującej się w zbiorniku to dlaczego auto w ogóle zapala? Jeżeli pompa ze zbiornika nie podawałaby paliwa to jak auto zapalałoby przy 20 literkach paliwa w zbiorniku?

Opublikowano

No cóż po raz kolejny dowód na to kupujesz tanio z Allegro kupujesz 2 razy. Poprzedni właściciel wymienił pompę w baku na nową z Allegro taką za 130 zł, która padła po 8 miesiącach :x , w dodatku przesiał dowód zakupu teraz czeka mnie zakup kolejnej pompy :( .

To w twojej bmw masz 2 pompy wstępne? Nie wiem czy czasami nie mylisz tej pompy " w progu" (przedni próg od strony kierowcy) z webastem.

 

A co do tezy że wina leży po stronie padniętej pompy znajdującej się w zbiorniku to dlaczego auto w ogóle zapala? Jeżeli pompa ze zbiornika nie podawałaby paliwa to jak auto zapalałoby przy 20 literkach paliwa w zbiorniku?

 

Nie nie mylę są 2 pompy paliwa jedna pod progiem 2 w zbiorniku jeżeli padnie ta w zbiorniku to auto gaśnie jeżeli ma <= 15l w baku lub nie odpalisz wcale auta. Jeżeli padnie ta pod progiem to stoisz w malinach i dzwonisz po pomoc drogową :mad2: (przerabiałem ten temat niedawno :( )

Opublikowano
A czy są jakieś objawy które mogą sugerowć iż pompa padnie ? Wolę wymienić za wczasu niż stać 700 km od domu :8) Dodam, że autko pali nawet jeśli w zbiorniku są 3 litry benzyny(proszę o nie pouczanie :lol: )
Opublikowano
Można sprawdzić ciśnienie jakie pompa wytwarza (nie pamiętam jakie powinno być, zresztą pewnie inne w Dieslach inne w benzynie), jeżeli odbiega od parametrów to lepiej wymienić, bo holowanie drogie i nie polecam tanich zamienników z Allegro.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A co do tezy że wina leży po stronie padniętej pompy znajdującej się w zbiorniku to dlaczego auto w ogóle zapala? Jeżeli pompa ze zbiornika nie podawałaby paliwa to jak auto zapalałoby przy 20 literkach paliwa w zbiorniku?

 

Zapalałoby bo pompa w zbiorniku wspomaga tylko dostarczenie paliwa do układu a jak jest go dużo to jej funkcja nie jest aż tak ważna (jak jest mało to paliwo po wyłączeniu zapłonu cofa się spowrotem do baku czy coś takiego, nie pamiętam, mechanik mi to tłumaczył ale już mi wyszło z głowy). Po drugie pompa jest smarowana paliwem i jak jest go mało a pompa już ledwie zipie to się zaciera i staje, jak dostanie więcej paliwa to może się odblokować i pracować.

 

Miałem to samo w Omedze, poniżej 15 litrów auto paliło z problemami dużymi, trzeba było długo kręcić.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Pozdrawiam wszystkich fachowców, którzy wiedzą ,że jak coś kosztuje 130 zł zamiast 1399zł to jest powodem usterki.

Problem jest bardziej złożony i jak się nie wie to trzeba pisać częściej "chyba" i "wydaje mi się".

Wtedy nie wprowadzamy swoją pewnością innych w błąd.

Sam walczę z tym i wiem, że paliwo jest na full w części zbiornika gdzie jest pompa a w drugiej jest go np. 2 cm.

Jak ktoś się może mi pomóc to bardzo proszę.

Opublikowano
Sam walczę z tym i wiem, że paliwo jest na full w części zbiornika gdzie jest pompa a w drugiej jest go np. 2 cm.

Jak ktoś się może mi pomóc to bardzo proszę.

 

W zbiorniku paliwa jest pompa z czujnikiem poziomu, która ma utrzymywać równy poziom w obu częściach zbiornika. Pompa do wymiany.

Przerobiłem to swego czasu.

Pozdrawiam.

 

PS. To ta pompa : http://allegro.pl/bmw-e36-e38-e39-pompa-paliwa-benzyna-diesel-i1582843373.html

  • 1 rok później...
Opublikowano

Ja mam ten sam problem,

tyle że u mnie nie gaśnie. Jak jadę po trasie to mogę spokojnie wyjeździć do rezerwy. Ale jak zgaszę i postoi np. przez noc to rano nie odpalę.

Wymieniałem właśnie pompę w baku, świece przyjechałem od mechanika normalnie, postał jeden dzień i nadal to samo!

jakieś pomysły?

Opublikowano
A ja kupiłem najtańszą pompke na allegro za 99zł dołożyłem zaworek zwrotny + WAZNE!!! wyczyśćcie zbiornik paliwa te pompki padają bo są zapchane!! i wszystko bedzie git chociaż fakt poniżej 15l troszkę dłużej trzeba kręcić ale nie zawsze
  • Moderatorzy
Opublikowano
A ja kupiłem najtańszą pompkę na allegro za 99zł

To ucieszysz się jeżeli wytrzyma Ci rok.

Pompki padają bo :

-Są wyeksploatowane przez 10-15 lat działania.

-Bo zakłada się tanie gó***o za 100 zł.

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.