Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To siwe E46 320d ????

To miała być ta piękna okazja???

Wystarczy spojrzeć na spasowanie drzwi kierowcy oraz przedniego błotnika - by nie nazywać tego pojazdu okazją.

 

Pzdr,

  • Odpowiedzi 159
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja chyba nie uzylem slowa "okazja", w realu naprawde sie fajnie prezentowal, nie jechalem tam na zakup, wiec nie sprawdzalem zabardzo czy byl tluczony czy nie. Chcialem bardziej sprawdzic jak pracuje diesel. Jeszcze chcialbym sie przejechac tym 136 km i 150 km.

 

Ja sie wybieram do Niemiec po jakas e46. Mam nadzieje ze tam cos trafie, nawet nie chodzi o kwestie finansowe, tylko o stan.

 

W ktorym roku e46 mialo lifting ??

Opublikowano
Podepne sie pod temat. Poczatkowe wersje 320d po liftingu mialy jakas usterke z programem sterujacym przez co padaly turbiny. Kiedy te usterki zostaly usuniete?
Opublikowano
Jasna sprawa, że trzeba patrzeć na stan samochodu, ale powiedzmy stoją 2. Benzynka i Diesel w dobrym stanie no i akurat się trafia że obydwa z małym przebiegiem (nie kręconym) i co wtedy :)

 

Jezeli Diesel bedzie drozszy o 5 tyskow, to wtedy wiadomo ze lepiej dla mnie kupic benzynke. Zakladajac ze 3 lata bede nim jezdzic.

 

Miałem taki dylemat pół roku temu, wiedziałem jedno że robię 10000km rocznie, ale z kolei chciałem e46 jak najmłodszą i z m-pakiet oraz z bogatym wyposażeniem, i raczej benzynę 3.0 niż diesla. Jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłem że benzyna vs diesel z takim samym przebiegiem i wyposażeniem była 3 do nawe 4 000 euro droższa :jawdrop: Skończyło się na roczniku 2002 i w benzynie. Póki co nie żałuję :cool2:

Opublikowano

Po liftingu to chyba te co maja 150 km... jezeli sie nie myle...

 

Lukam tak po niemieckich stronach, to tak chodza od 7 w gore, szkoda ze te euro teraz takie drogie

Opublikowano
Po liftingu to chyba te co maja 150 km... jezeli sie nie myle...

 

Lukam tak po niemieckich stronach, to tak chodza od 7 w gore, szkoda ze te euro teraz takie drogie

ale moglbys sie sprecyzowac ktore chodza po 7k? te po liftingu czy nie :mrgreen:

Opublikowano

wlasnie mialem edytowac posta, bo zapomnialem napisac :)

 

Patrzylem na rocznik 2001.

 

Z tego co zauwazylem to chyba lifting byl od pazdziernika 2001, bo juz jest 150 km

Opublikowano

Podepne sie pod temat. Poczatkowe wersje 320d 150 km mialy jakas usterke z programem sterujacym przez co padaly turbiny. Kiedy te usterki zostaly usuniete?

 

Nie moglem juz edytowac posta, a mam jeszcze jedno pytanie:

 

2.0d 150 km

3.0d 184 km

3.0d 204 km

 

Common rail ktorej generacji zastosowano w tych 3 silnikach?

Opublikowano
jeżeli miały faktycznie ustrkę w programie sterującym to na pewno to usunięto jeszcze w okresie serwisowania auta podczas gwarancji. W końcu dla serwisu to prawie żaden koszt
Opublikowano
Jasna sprawa, że trzeba patrzeć na stan samochodu, ale powiedzmy stoją 2. Benzynka i Diesel w dobrym stanie no i akurat się trafia że obydwa z małym przebiegiem (nie kręconym) i co wtedy :)

 

Jezeli Diesel bedzie drozszy o 5 tyskow, to wtedy wiadomo ze lepiej dla mnie kupic benzynke. Zakladajac ze 3 lata bede nim jezdzic.

 

Miałem taki dylemat pół roku temu, wiedziałem jedno że robię 10000km rocznie, ale z kolei chciałem e46 jak najmłodszą i z m-pakiet oraz z bogatym wyposażeniem, i raczej benzynę 3.0 niż diesla. Jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłem że benzyna vs diesel z takim samym przebiegiem i wyposażeniem była 3 do nawe 4 000 euro droższa :jawdrop: Skończyło się na roczniku 2002 i w benzynie. Póki co nie żałuję :cool2:

Zastanawia mnie spalanie w takim aucie czyli 330i bo sam robię ok 8tyś km/rok i zastanawiam się nad sprzedażą mojej 320d i zakupu benzyny tylko że większośc jazd mam ostatnio miejskich i to może być drogie

Opublikowano

Zastanawia mnie spalanie w takim aucie czyli 330i bo sam robię ok 8tyś km/rok i zastanawiam się nad sprzedażą mojej 320d i zakupu benzyny tylko że większośc jazd mam ostatnio miejskich i to może być drogie

 

Ostatnie dane z BC z jazdy tzw. miejskiej, ale w małej miejscowości (Mszana Dolna) pewnie wiesz gdzie to jest, na odcinkach 1-3km raz na dzień, czyli silnik zimny 11,9L, jazda normalna bo szkoda silnika. Chyba dobry wynik? :mrgreen:

Opublikowano

Zastanawia mnie spalanie w takim aucie czyli 330i bo sam robię ok 8tyś km/rok i zastanawiam się nad sprzedażą mojej 320d i zakupu benzyny tylko że większośc jazd mam ostatnio miejskich i to może być drogie

 

Ostatnie dane z BC z jazdy tzw. miejskiej, ale w małej miejscowości (Mszana Dolna) pewnie wiesz gdzie to jest, na odcinkach 1-3km raz na dzień, czyli silnik zimny 11,9L, jazda normalna bo szkoda silnika. Chyba dobry wynik? :mrgreen:

 

to mój mniej nie spali w mieście a to 2 litrowy diesel :duh: kiedyś tam balowałem w Mszanie D a bazowałem w Niedżwiedziu - pewnie wiesz gdzie to jest :mrgreen:

Opublikowano
W Krakowie pewnie by wyszło z 14-15 litrów przy tak ekstremalnie krótkich odcinakach.

całkiem realne bo u mnie w Olkuszu też co chwila albo światła albo piesi albo skręt i postój tak że 10km z trzema postojami i dom , taka jazda więc myślę że 12 to norma na mojego diesla

Opublikowano
Mi to chyba by pasil ten 2.0 150 km. Tylko chyba poczekam, moze euro spadnie za jakis czas... bo teraz to tragedia...

znasz przyslowie: "czekaj tatka latka" :mrgreen: nie zanosi sie aby euro mialo staniec,a juz o takim poziomie jak w czercu to na razie zapomnij.

Opublikowano
Mi to chyba by pasil ten 2.0 150 km. Tylko chyba poczekam, moze euro spadnie za jakis czas... bo teraz to tragedia...

znasz przyslowie: "czekaj tatka latka" :mrgreen: nie zanosi sie aby euro mialo staniec,a juz o takim poziomie jak w czercu to na razie zapomnij.

 

Wskaźniki trendu mocno przegrzane. Euro będzie dużo tańsze.

Opublikowano
Mi to chyba by pasil ten 2.0 150 km. Tylko chyba poczekam, moze euro spadnie za jakis czas... bo teraz to tragedia...

Nie ma na co czekać chociaż niektórzy mówią że to spekulacje a mi się wydaje że przekroczy przed sezonem 4,50zł - te do 2 litrów nawet się opłaca bo mała akcyza ale powyżej to :duh:

Opublikowano

Wskaźniki trendu mocno przegrzane. Euro będzie dużo tańsze.

jakub,moze i bedzie,pytanie tylko ile jest ktos w stanie czekac :mrgreen:

Opublikowano
Z racji że parę autek sprowadziłem z zagranicy powiem Ci iż obecne czasy to tragedia na ten temat. Przyprowadzenie auta powyżej dwóch litrów mija się z celem. Bo tam nikt Ci z ceny nie zjedzie a w polsce trzeba zapłacić piękną akcyzę wedle ceny Euro Taxu. Jeśli będziesz chciał 330 to w obecnym momencie pozostaje Ci tylko jakaś krajowa. Ale jeśli chodzi o belgie jestem w stanie zaoferować jakąś pomoc.
Opublikowano
ja mam kupioną u Smorawińskiego bezkolizyjną 320d po lifcie jeżeli przebieg automat i to że kombi ma mniejsze dla Ciebie znaczenie jak stan i historia oraz bezawaryjność to możemy coś pomyśleć na wiosnę
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.