Skocz do zawartości

zakup auta


kal800

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 125
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To ciekawe co mówisz - ale pokaż mi choć jednego dealera, który da mi upust w wysokości 40%. Auto, które jest warte około 300 000 jako nowe bez upustu ja kupuję za 190 000 z przebiegiem ok. 15 000 z 2008 roku. Innymi słowy za fakt że kupuję używane mam całe dodatkowe wyposażenie za free.

 

Kal

Dobrze wypasione Exag kosztuje jakies 30% taniej od nowego.

Mowie tu o aucie bez powaznych uszkodzen, z niewielkim przebiegiem od pracownika z Monachium (tzw MAM) a nie aucie odkupionym od klienta (ktoremu sie np notorycznie psulo, czyli buyback) czy tez wypozyczalni.

Jezeli nowy wypas to 70.000 Euro to dochodzimy do 50.000 Euro brutto, czyli odejmujac niemiecki 19% VAT 40.000 netto.

Jezeli przemnozysz to przez 18,6% akcyzy, kurs 4.3, 22% VATu i chociaz 5% marze dilera to sie robi 260.000 PLN. Takie auto ma juz tylko rok gwarancji i nie ma pakietu serwisowego na 5 lat /100.000km

Teraz wezmy auto nowe:

Nowe 530d w metaliku kosztuje 210.000. Pakiet Polski zapewne dostaniesz gratis.

Jezeli doliczysz zgrubnie liczac

- skrzynie AT 10kPLN

- Edycje Exclusive 20

- L7+nowa szybka nawigacje z HD i lepszym I-drivem (ktorej nie masz w '08) 20

- HUD+AS+DD 20

Robi sie 280, dostaniesz przy obecnej sytuacji 10% upustu i robi sie tez 250.000-260.000.

Oczywisice Dilerzy wciaz maja uzywki kupione po nizszym Euro, ale jezeli chcialbys auto wybrac, ceny sa bardzo zblizone, byc moze nowy bedzie troche drozszy, ale nowy to zawsze nowy.

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe co mówisz - ale pokaż mi choć jednego dealera, który da mi upust w wysokości 40%. Auto, które jest warte około 300 000 jako nowe bez upustu ja kupuję za 190 000 z przebiegiem ok. 15 000 z 2008 roku. Innymi słowy za fakt że kupuję używane mam całe dodatkowe wyposażenie za free.

 

Kal

Dobrze wypasione Exag kosztuje jakies 30% taniej od nowego.

Mowie tu o aucie bez powaznych uszkodzen, z niewielkim przebiegiem od pracownika z Monachium (tzw MAM) a nie aucie odkupionym od klienta (ktoremu sie np notorycznie psulo, czyli buyback) czy tez wypozyczalni.

Jezeli nowy wypas to 70.000 Euro to dochodzimy do 50.000 Euro brutto, czyli odejmujac niemiecki 19% VAT 40.000 netto.

Jezeli przemnozysz to przez 18,6% akcyzy, kurs 4.3, 22% VATu i chociaz 5% marze dilera to sie robi 260.000 PLN. Takie auto ma juz tylko rok gwarancji i nie ma pakietu serwisowego na 5 lat /100.000km

Teraz wezmy auto nowe:

Nowe 530d w metaliku kosztuje 210.000. Pakiet Polski zapewne dostaniesz gratis.

Jezeli doliczysz zgrubnie liczac

- skrzynie AT 10kPLN

- Edycje Exclusive 20

- L7+nowa szybka nawigacje z HD i lepszym I-drivem (ktorej nie masz w '08) 20

- HUD+AS+DD 20

Robi sie 280, dostaniesz przy obecnej sytuacji 10% upustu i robi sie tez 250.000-260.000.

Oczywisice Dilerzy wciaz maja uzywki kupione po nizszym Euro, ale jezeli chcialbys auto wybrac, ceny sa bardzo zblizone, byc moze nowy bedzie troche drozszy, ale nowy to zawsze nowy.

 

hmmm

ja kupilem 11 miesieczny samochod jakies 45% taniej od nowki - nie liczas upustu na nowy. I nie potrafie tak dobrze kiczyc, zeby mi wyszlo, ze to prawie tyle samo.

Moze gdyby kupic w USA to by wyszlo to samo. Moze zalapac sie na european delivery - jeszcze upust bedzie za brak transportu :norty:

Na marginesie:

kupujac w usa mercedresa trzeba podpisac oswiadczenie, ze przez 3 lata nie sprzeda sie auta do europy :clap:

W USA zbyt wysokie ceny poprostu nie przejda. W Europie sa frajerzy? Myslicie, ze nie da sie zmusic producentow do obnizenia cen?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odświerzam wątek, aby poinformować Forumowiczów, że jestem na ostatniej prostej - auto już wybrane, pozostało załatwić formalności.

 

Zdecydowałem się na 535d z 2007 roku, przebieg 25000, w środku wszystkie dodatki łącznie z Logic7, HUDem, dynamic drive, aktywnym tempomatem, fotelami i dostępem komfortowym, nawet jest domykanie drzwi, jedyne czego nie ma to night vision. Auto jest po właścicielu jednego z salonów BMW w PL.

 

Mam tylko małe pytanie - w aucie jest sportowe zawieszenie i koła 18" - jak to się przekłada na komfort jazdy? Ponoć nie ma dużej różnicy od standardowego.

 

pozdrawiam

 

Kal800

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

sportfahrwerk to cudowna sprawa jak jedziesz po ostrych łukach :D i na prostych ale jak masz równą nawierzchnię ,a w naszych realiach wiadomo jak jest.Dużo lepiej prezentuje się optycznie :D .

 

 

hej

Edytowane przez petersen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

sportfarwek to cudowna sprawa jak jedziesz po ostrych łukach :D i na prostych ale jak masz równą nawierzchnię ,a w naszych realiach wiadomo jak jest.Dużo lepiej prezentuje się optycznie :D .

 

hej

 

W jakim sensie się lepiej prezentuje optycznie - auto jest niższe?

 

Kal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kal800 ja mam sportowy zawias pozycja 226 (sport suspension settings) i tak auto stoji bliżej ziemi,mniejsza jest szpara między oponą a błotnikiem.

W lecie mam 19 cali ale nie RF.

Fajne są dynamiczne zmiany pasów,zakręty przy większych prędkosciach,nie ma żadnego bujania czy zarzucania,skręt kierownicą i już.Jak w playstation.

Do takiego stylu pasują fotele sportowe,trzymanie boczne i wyprofilowanie jest rewelacyjne.

hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświerzam wątek, aby poinformować Forumowiczów, że jestem na ostatniej prostej - auto już wybrane, pozostało załatwić formalności.

 

Zdecydowałem się na 535d z 2007 roku, przebieg 25000, w środku wszystkie dodatki łącznie z Logic7, HUDem, dynamic drive, aktywnym tempomatem, fotelami i dostępem komfortowym, nawet jest domykanie drzwi, jedyne czego nie ma to night vision. Auto jest po właścicielu jednego z salonów BMW w PL.

 

Mam tylko małe pytanie - w aucie jest sportowe zawieszenie i koła 18" - jak to się przekłada na komfort jazdy? Ponoć nie ma dużej różnicy od standardowego.

 

pozdrawiam

 

Kal800

 

Skóra dakota beż ... :) Wiem które to auto. Ładny egzemplarz. Gratulacje.

 

Mając dynamic drive sportowe zawieszenie jest raczej zdbędne. Ale jak jest to co zrobisz?

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odświerzam wątek, aby poinformować Forumowiczów, że jestem na ostatniej prostej - auto już wybrane, pozostało załatwić formalności.

 

Zdecydowałem się na 535d z 2007 roku, przebieg 25000, w środku wszystkie dodatki łącznie z Logic7, HUDem, dynamic drive, aktywnym tempomatem, fotelami i dostępem komfortowym, nawet jest domykanie drzwi, jedyne czego nie ma to night vision. Auto jest po właścicielu jednego z salonów BMW w PL.

 

Mam tylko małe pytanie - w aucie jest sportowe zawieszenie i koła 18" - jak to się przekłada na komfort jazdy? Ponoć nie ma dużej różnicy od standardowego.

 

pozdrawiam

 

Kal800

 

Ale chyba to auto jest znacznie tańsze niż 200 tys zł???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chyba to auto jest znacznie tańsze niż 200 tys zł???

 

Rzekłbym, że równo 200 tyś. Dlaczego miałoby być tańsze? Nowe kosztuje 360 tyś, a przebieg 25 tyś to tyle co nic. Auto jest jeszcze na gwarancji i kupione jest w salonie BMW z pełną historią.

 

Kal800

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W sumie nie jest tak strasznie, nie przeczytałem dokładnie i myślałem że piszesz o 530d a nie 535d. Chociaż mam nadzieję, że to model po lifcie. Nawet przy tak kosmicznej cenie E da się w lepszej cenie ściągnąć coś z Niemiec ale może w Twoim przypadku dla 10-20 tys zł faktycznie nie warto kombinować na siłę. Ja osobiście na Twoim miejscu bym poczekał na spadek cen waluty i wtedy kupował, bo teraz to akurat najgorszy moment wybrałeś bo auta będące już w kraju nie mają za dużej konkurencji w stosunku do tych z zachodu. I oby to było auto, którym faktycznie jeździł ktoś z BMW, a nie było to auto testowe - salonowe, ale tego pewnie nie dowiesz się już.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paradoksalnie to jest dobry moment, ponieważ auto leasingujemy w CHF. Mamy przychody zarówno w EUR jak i w PLN, w związku z tym, jak teraz kupimy auto mamy dobrą sytuację niezależnie od kursu PLN - jak złotówka będzie słaba, to leasing opłacamy z przychodów walutowych, jak się złotówa umocni, to rata zejdzie w dół i będziemy ją regulować z przychodów w PLN.

 

Auto jest po liftingu. Jeżeli chodzi o historię samochodu, to przed właścicielem salonu w PL jeździł nią jakiś menedżer z BMW - jest wymieniony z imienia i nazwiska w papierach. Ponoć auta funkcyjne, przypisane do konkretnego człowieka z definicji nie jeżdżą na jazdach testowych - i to wiem nie od handlowca BMW. Zresztą, czy przez rok czasu i 25 tyś da się taki samochód dorżnąć?

 

Kal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co do E to dziwnie to przeliczasz. Co z tego że będziesz płacił z zysków w E skoro to E ma większą wartość i gdy sprzedasz je to masz więcej złotówek. Jedyne co to fakt, że spadną waluty to i spadnie rata kredytowa, więc może i wychodzi podobnie, ale co jak waluty podrożeją jeszcze?

 

Można dorżnąć bo auto testowe najczęściej odpalane na zimno od razu dostaje w rure i nikt się z nim nie patyczkuje, dostaje turbina, skrzynia itd ale jeżeli Twoje nie było testowe to nie masz co się przejmować, bo w sumie to prawie nówka sztuka. Będziesz zadowolony.. :wink:

Edytowane przez mmw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mieli taką 535d w jednym salonie,super doposażoną i własnie służyła do przejażdzek dla przyszłych klientów modelu 5.

I wyglądało to tak klijent w auto na ulicę nacieszenie sie mocą i trakcją-powrót,potem następny i tak np całą sobotę (zapalanie-but-gaszenie-nowy driver-zapalanie-but-gaszenie itd).Nie wiem na kogo była zarejestrowana ale dowiedziałem sie w czasie jazdy że też jest do sprzedania.

Dwie stówki kawał grosza ile tam jeszcze gwarancji zostało tej sztuce w razie czegoś

hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem te posty z wielkim zaciekawieniem ponieważ właśnie byłem na etapie kupowanie E61. Co do okazji z DE to NIE ISTNIEJĄ!! i trzeba się z tym pogodzić. Można zaoszczędzic 2-3tys EUR i to wszystko. Jezeli chodzi o opłacalność sprowadzenia to biorąc pod uwagę kurs EUR (4,3) i akcyzę na poziomie 18,6% to nie ma opłacalności sprowadzania takiego auta. Lepiej negocjować z naszymi dealerami. Ja rozważałem sprowadzenie 520 (mała akcyza) lub zakup większego z polskiego rynku. Wybrałem to drugie rozwiązanie. Ale jako ciekawostkę : dostałem jeszcze pare dni temu od dealera z DE ofertę którą załączam dla poglądu sytuacji:

 

PX31 520d Touring der BMW AG / Fahrzeugherkunft: Buy- Back

Fahrgestell-Nummer: WBAPX31010 C079376 Hubraum: 1995

EZ/ Produktionsdatum: 04.08.2008/ 01.07.2008 kW/ PS: 130/ 177

Kilometer-Stand: 21.444 Abmeldung: 26.11.2008

Farbe: 0475, saphirschwarz metallic

Polster: LCSW, Leder Dakota Schwarz

Sonderausstattung:

01CA Selektion CO2 relevanter Fahrzeuge 01CB interne Steuerung

0200 Diesel Partikelfilter 0205 Automatic Getriebe

0346 Chrome Line Exterieur 0386 Dachreling

0402 Panorama-Glasdach elektrisch 0423 Fußmatten in Velours

0428 Warndreieck 0431 Innenspiegel automatisch abblendend

0441 Raucherpaket 0494 Sitzheizung für Fahrer und Beifahrer

04BX Interieurleisten grau hochglänzend 0502 Scheinwerfer-Waschanlage

0508 Park Distance Control (PDC) 0522 Xenon-Licht

0534 Klimaautomatik mit erweitertem Umfang 0544 Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunktion

0548 Kilometertacho 0606 Navigationssystem Business

0612 BMW Assist - Verkehr VI+ Notruf Auskunftsdienst Pannenhilfe 0616 BMW Online mit E-Mail-Adressen / Parkplätzen/Börse/RSS-Feeds/Wetter/Hotels

0633 Handyvorbereitung Business mit Bluetooth Schnittstelle 0672 CD Wechsler 6-fach

0698 Area-Code 2 für DVD 06AA BMW TeleServices

06AB Steuerung BMW TeleServices 06UE Diebstahlschutz Navigations-DVD

07RP Advantage Paket 07SN Navigationssystem Business mit integrierter Handyvorbereitung Bluetooth

0801 Deutschland-Ausführung 0851 Sprachversion Deutsch

0863 Service Kontakt-Flyer Europa 0879 Deutsch/Betriebsanleitung/Serviceheft

08S8 Länderspezifische Navi Zust. 08SA Länderspezifische Navi-Freischaltung

08SC Länderspezifische TeleService Freischaltung 08SP CO2 Steuerung

0931 Winterräder statt Sommerräder 0969 Navi DVD für SA 0606 bei Auslieferung anfordern

Bemerkung:

Reparierte Vorschäden: EUR 0,00

Offene Schäden: EUR 868,50

Neupreis: EUR 45.369,00 Angebotspreis: EUR 28.533,00

 

 

 

 

PX31 520d Touring der BMW AG / Fahrzeugherkunft: Fuhrparkfahrzeug

 

Fahrgestell-Nummer: WBAPX31070 CX39842 Hubraum: 1995

EZ/ Produktionsdatum: 16.11.2007/ 05.11.2007 kW/ PS: 130/ 177

Kilometer-Stand: 10.151 Abmeldung: 30.06.2008

Farbe: 0A76, Tiefseeblau metallic

Polster: LCSW, Leder Dakota Schwarz

 

Sonderausstattung:

 

01CA Selektion CO2 relevanter Fahrzeuge 01CB interne Steuerung

0205 Automatic Getriebe 0255 Sport-Lederlenkrad

0261 Seitenairbag für Fondpassagiere 02SB Leichtmetallräder Sternspeiche 242

0302 Alarmanlage mit Fernbedienung 0319 Garagentoröffner integriert

0346 Chrome Line Exterieur 0386 Dachreling

0402 Panorama-Glasdach elektrisch 0423 Fußmatten in Velours

0428 Warndreieck 0430 Innen- und Außenspiegel automatisch abblendend

0431 Innenspiegel automatisch abblendend 0441 Raucherpaket

0456 Komfortsitze vorn elektrisch verstellbar 0464 Skisack

0494 Sitzheizung für Fahrer und Beifahrer 0496 Sitzheizung für Fondsitze

04BX Interieurleisten grau hochglänzend 0502 Scheinwerfer-Waschanlage

0508 Park Distance Control (PDC) 0522 Xenon-Licht

0534 Klimaautomatik mit erweitertem Umfang 0544 Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunktion

0548 Kilometertacho 05AC Fernlichtassistent

0609 Navigationssystem Professional 0620 Sprachsteuerung

0672 CD Wechsler 6-fach 0676 HiFi Lautsprechersystem

0698 Area-Code 2 für DVD 0775 Dachhimmel Individual anthrazit

07RP Advantage Paket 0801 Deutschland-Ausführung

0851 Sprachversion Deutsch 0863 Service Kontakt-Flyer Europa

0879 Deutsch/Betriebsanleitung/Serviceheft 08S8 Länderspezifische Navi Zust.

08SA Länderspezifische Navi-Freischaltung 08SC Länderspezifische TeleService Freischaltung

08SP CO2 Steuerung 0934 Winterreifen auf Leichtmetallrädern

0964 Navi DVD bei Auslieferung anfordern

 

Bemerkung:

 

Reparierte Vorschäden: EUR 0,00

Offene Schäden: EUR 3.439,01

 

Neupreis: EUR 50.550,00 Angebotspreis: EUR 29.044,00

 

 

PX31 520d Touring der BMW AG / Fahrzeugherkunft: Fuhrparkfahrzeug

Fahrgestell-Nummer: WBAPX31000 C078848 Hubraum: 1995

EZ/ Produktionsdatum: 19.06.2008/ 11.06.2008 kW/ PS: 130/ 177

Kilometer-Stand: 13.718 Abmeldung: 22.09.2008

Farbe: 0A68, Platingrau metallic

Polster: LCNG, Leder Dakota Naturbraun

Sonderausstattung:

01CA Selektion CO2 relevanter Fahrzeuge 01CB interne Steuerung

0200 Diesel Partikelfilter 0205 Automatic Getriebe

0255 Sport-Lederlenkrad 0261 Seitenairbag für Fondpassagiere

02SB Leichtmetallräder Sternspeiche 242 0302 Alarmanlage mit Fernbedienung

0320 Modellschriftzug - Entfall 0346 Chrome Line Exterieur

0386 Dachreling 0402 Panorama-Glasdach elektrisch

0417 Sonnenschutzrollo für hintere Türseitenscheiben mechanisch 0423 Fußmatten in Velours

0428 Warndreieck 0430 Innen- und Außenspiegel automatisch abblendend

0431 Innenspiegel automatisch abblendend 0441 Raucherpaket

0442 Getränkehalter 0464 Skisack

0488 Lordosenstütze für Fahrer und Beifahrer 0494 Sitzheizung für Fahrer und Beifahrer

04BX Interieurleisten grau hochglänzend 0502 Scheinwerfer-Waschanlage

0508 Park Distance Control (PDC) 0522 Xenon-Licht

0524 Adaptives Kurvenlicht 0534 Klimaautomatik mit erweitertem Umfang

0544 Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunktion 0548 Kilometertacho

0563 Lichtpaket 05AC Fernlichtassistent

0609 Navigationssystem Professional 0610 Head-Up Display

0612 BMW Assist - Verkehr VI+ Notruf Auskunftsdienst Pannenhilfe 0616 BMW Online mit E-Mail-Adressen / Parkplätzen/Börse/RSS-Feeds/Wetter/Hotels

0620 Sprachsteuerung 0633 Handyvorbereitung Business mit Bluetooth Schnittstelle

0672 CD Wechsler 6-fach 0676 HiFi Lautsprechersystem

0698 Area-Code 2 für DVD 06AA BMW TeleServices

06AB Steuerung BMW TeleServices 07A4 Advantage Paket in Verbindung mit Innovationspaket II

07SP Navigationssystem Professional mit integrierter Handyvorbereitung Bluetooth 0801 Deutschland-Ausführung

0851 Sprachversion Deutsch 0863 Service Kontakt-Flyer Europa

0879 Deutsch/Betriebsanleitung/Serviceheft 08S8 Länderspezifische Navi Zust.

08SA Länderspezifische Navi-Freischaltung 08SC Länderspezifische TeleService Freischaltung

08SP CO2 Steuerung

0964 Navi DVD bei Auslieferung anfordern 09AA Außenhautschutz

Bemerkung:

Reparierte Vorschäden: EUR 0,00

Offene Schäden: EUR 1.630,82

Neupreis: EUR 49.585,00 Angebotspreis: EUR 31.676,00

 

 

wszystkie ceny netto! więc:

teraz licząc powiedzmy 28tys EUR za sztukę to loko PL taki samochód wyniesie =28000*4,3*1,031*1,22=152000PLN brutto z dodatkami.

Swoją droga to jak kogoś interesuje mogę dac namiary na niemieckiego dealera od tej oferty.

Edytowane przez scrapp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czytałem te posty z wielkim zaciekawieniem ponieważ własnie byłem na etapie kupowanie E61. Co do okazji z DE to NIE ISTNIEJĄ!! i trzeba się z tym pogodzić. Można zaoszczędzic 2-3tys EUR i to wszystko. Jezeli chodzi o oplacalność sporwadzenia to biorąc pod uwagę kurs EUR (4,3) i akcyzę na poziomie 18,6% to nie oplacalności sporwadzania takiego auta. Lepiej negocjować z nasyzmi dealerami. Ja rozważałem sporwadzenie 520 (mała akcyza) lub zakup większego z polskiego rynku. Wybrałem to drugie roziwazanie.

 

Euro jest koszmarnie drogie co utrudnia wszystko mocno, ale zapewniam Cię, że zakup u dealerów w Niemczech to nie jedyne źródło na bezpieczny zakup pewnego auta, szczególnie, że to najdroższe źródło.

 

Jeżeli zaoszczędzasz 2-3 tys E przy aucie za 150-200 tys zł to faktycznie niewarto ale jak płacisz 70 zamiast 80 lub 160 zamiast 200 tys zł to już widać różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kwestia pinktu widzenia bo potem przy odsprzedaży jak kupujący szuka auta i słyszy import to od razu widzi lawetę z kupa złomu. Nie ma znaczenia czy to prawda czy nie bo tak samo można kupić powypadkowy złom kupiony z polskiego salonu ale tak ludzie na to patrzą. Chodzi mi o post tego uzytkownika (aduuuh) co to kupił 2007 za 75 tys.

Co do różnicy 10tys to mało żeby sie ciagać po niemczech i szukać bo sie trafi lub nie. dla róznicy 30-40 mozna sie pomeczyc.

Co powyższej oferty pochodzi z Goerlitz czyli super blisko baszej granicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To nie jest kwestia jeżdżenia i szukania tylko źródeł zakupu.

 

A co do polskich salonowych to zapewniam Cię, że ja i wiele innych ludzi woli auto użytkowane w Niemczech niż na polskich dziurawych, brudnych drogach i serwisowane w naszych gównianych ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest kwestia jeżdżenia i szukania tylko źródeł zakupu.

 

A co do polskich salonowych to zapewniam Cię, że ja i wiele innych ludzi woli auto użytkowane w Niemczech niż na polskich dziurawych, brudnych drogach i serwisowane w naszych [bAD] ASO.

 

 

witam

 

no tak ,tylko za jakiś czas będziemy te auta sprzadawac,i jak by wszyscy tak myśleli to byśmy nigdy ich nie sprzedali bo wszyscy jeździli by do DE.Chociaż w pełni zgadzam się z Tobą.

 

 

hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.