Skocz do zawartości

zakup auta


kal800

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, tak w Niemczech wszystko lepsze...auta, niedlugo zaczniemy przywozic kobiety :duh:

Szkoda, ze sie domu czy mieszkania nie da przywiezc z DE :norty:

Panowie troche patriotyzmu. Zabijecie tych biednych, polskich dilerow to kto bedzie placil podatki na Wasze emerytury?

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 125
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Niech Ci "biedni polscy dealerzy" zaczną tworzyć jakość a nie olewawczość. Niech zaczną doceniać dobrych fachowców i płacić im porządnie zamiast zwalniać i co chwilę przyjmować nowych, niedoświadczonych byle zgodzili się na mniejszą pensję. Niech Ci dealerzy zaczną wpływać na BMW Polska, w którym siedzą ludzie nie nadający się do funkcji jakie spełniają itd itd. Ciekawe czemu użytkownicy BMW mają tak wiele do zarzucenia postawie wielu ASO? Jest tu na forum kilka osób, które mogą książki napisać o swojej "walce" z dealerami BMW i przebojach jakie mają w trakcie użytkowania samochodów "na gwarancji". Oczywiście w Niemczech też idealnie nie jest, ale jednak ten poprzeczka stoi znacznie wyżej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy się strasznie użerają i chcieliby żeby ASO zaczęły z własnej woli działac lepiej. Sami z własnej woli tez nie działacie lepiej tylko jak ktoś to na Was wymusi - czy też ekonomicznie czy też zaleznościowo w hierarchi służbowej. Ja mam metodę może i nie łatwą dla mnie ale za to uwalającą dealera (a mam w firmie 30 aut) - biorę rzeczoznawcę, robie ekspertyże jak jest dla mnie korzystną i wskazuje że dealer musi zrobic/ poprawić to co zepsuł ide do prawnika który wysyła pisemko. I wierzcie mi że jeszcze żaden dealer do rozprawy sądowej nie dopuścił. Najdalej zaszło z dealerem mercedesa W-Ż z GDN którego prawnik zaproponował ugodę. I tak jest w DE gdzie świadomość prawna jest wyższa i tego się taki dealer boi. A obsługa w ASO ma za zadanie zminimalizować koszty i robi to skutecznie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w naszym kraju poziom usług bardzo odbiega od europejskich standardów i szczerze mówiąc trudno się dziwić takiej sytuacji - po prostu troche czasu musi minąć. Inna sprawa, że przeciętny klient polski jest mało wymagający i patrzy tylko na cenę, stąd takie a nie inne praktyki.

 

Jeżeli już rozmawiamy o ASO, to mam pytanie - który serwis BMW w północnej Polsce byście polecili, co sądzicie o Focie?

 

pozdrawiam

 

Kal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy się strasznie użerają i chcieliby żeby ASO zaczęły z własnej woli działac lepiej. Sami z własnej woli tez nie działacie lepiej tylko jak ktoś to na Was wymusi - czy też ekonomicznie czy też zaleznościowo w hierarchi służbowej. Ja mam metodę może i nie łatwą dla mnie ale za to uwalającą dealera (a mam w firmie 30 aut) - biorę rzeczoznawcę, robie ekspertyże jak jest dla mnie korzystną i wskazuje że dealer musi zrobic/ poprawić to co zepsuł ide do prawnika który wysyła pisemko. I wierzcie mi że jeszcze żaden dealer do rozprawy sądowej nie dopuścił. Najdalej zaszło z dealerem mercedesa W-Ż z GDN którego prawnik zaproponował ugodę. I tak jest w DE gdzie świadomość prawna jest wyższa i tego się taki dealer boi. A obsługa w ASO ma za zadanie zminimalizować koszty i robi to skutecznie.

 

Ja nie mam 30 aut i nie mam ani czasu ani ochoty robic awantur ASO na kazdym kroku. Wole ich unikac i korzystac z serwisu panów którzy mają lata praktyki w ASO i w pewnym momencie podziekowali dawnemu pracodawcy i założyli wlasna firmę.

 

Co innego w przypadku aut na gwarancji, tutaj sytuacja którą opisujesz jest chyba jedyną możliwością ratunku przed ich niekompetencją i niedbalstwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy się strasznie użerają i chcieliby żeby ASO zaczęły z własnej woli działac lepiej. Sami z własnej woli tez nie działacie lepiej tylko jak ktoś to na Was wymusi - czy też ekonomicznie czy też zaleznościowo w hierarchi służbowej. Ja mam metodę może i nie łatwą dla mnie ale za to uwalającą dealera (a mam w firmie 30 aut) - biorę rzeczoznawcę, robie ekspertyże jak jest dla mnie korzystną i wskazuje że dealer musi zrobic/ poprawić to co zepsuł ide do prawnika który wysyła pisemko. I wierzcie mi że jeszcze żaden dealer do rozprawy sądowej nie dopuścił. Najdalej zaszło z dealerem mercedesa W-Ż z GDN którego prawnik zaproponował ugodę. I tak jest w DE gdzie świadomość prawna jest wyższa i tego się taki dealer boi. A obsługa w ASO ma za zadanie zminimalizować koszty i robi to skutecznie.

 

Ja nie mam 30 aut i nie mam ani czasu ani ochoty robic awantur ASO na kazdym kroku. Wole ich unikac i korzystac z serwisu panów którzy mają lata praktyki w ASO i w pewnym momencie podziekowali dawnemu pracodawcy i założyli wlasna firmę.

 

Co innego w przypadku aut na gwarancji, tutaj sytuacja którą opisujesz jest chyba jedyną możliwością ratunku przed ich niekompetencją i niedbalstwem.

 

Jest tylko jeden problem - tak naprawde wszyscy są "skazani" na ASO zeby nie stracic gwarancji

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w naszym kraju poziom usług bardzo odbiega od europejskich standardów i szczerze mówiąc trudno się dziwić takiej sytuacji - po prostu troche czasu musi minąć. Inna sprawa, że przeciętny klient polski jest mało wymagający i patrzy tylko na cenę, stąd takie a nie inne praktyki.

 

Jeżeli już rozmawiamy o ASO, to mam pytanie - który serwis BMW w północnej Polsce byście polecili, co sądzicie o Focie?

 

pozdrawiam

 

Kal

 

Niestety FOTA jest modelowym przykładem tego co najgorsze w ASO - pisalem w jednym z postow jak w mojej e61 chcieli wymieniac pol zawieszenia i nivo na kwote kilkunastu tysiecy PLN, oczywiscie zweryfikowalem ich diagnoze w innym warsztacie NASO, gdzie poinformowano mnie ze w zawieszeniu wszystko ok. Po okolo 20 kkm podjechalem na kolejna inspekcje do FOTY i okazalo sie ze autko jest calkowicie zdrowe i bez usterek w zawieszeniu. Normalnie CUD :shock:

 

Ogolnie muchy w nosie i brak kompetencji. Wiedza panow od kontaktu z klientem na poziomie zenujacym. Srednio rozgarniety user tego forum po 2 godzinach lektury jego zawartosci wie wiecej o e60/e61 niz panowie doradzacze serwisowi.

 

 

Niestety brak konkurencji powoduje tak kiepski poziom obslugi wiekszosci ASO BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dokładnie. Na tym bazują wszystkie dziadowskie firmy łącznie z urzędami skarbowymi i celnymi, że system sądownictwa w Polsce jest tak skomplikowany (przez co drogi) i czasochłonny, że nie opłaca się ludziom dla dwóch czy trzech tysięcy złotych tracić drugie tyle na koszty sądowe a i tak wszystko potrwa kilka lat i stracą kupe nerwów do tego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w naszym kraju poziom usług bardzo odbiega od europejskich standardów i szczerze mówiąc trudno się dziwić takiej sytuacji - po prostu troche czasu musi minąć. Inna sprawa, że przeciętny klient polski jest mało wymagający i patrzy tylko na cenę, stąd takie a nie inne praktyki.

 

Jeżeli już rozmawiamy o ASO, to mam pytanie - który serwis BMW w północnej Polsce byście polecili, co sądzicie o Focie?

 

pozdrawiam

 

Kal

 

Niestety FOTA jest modelowym przykładem tego co najgorsze w ASO - pisalem w jednym z postow jak w mojej e61 chcieli wymieniac pol zawieszenia i nivo na kwote kilkunastu tysiecy PLN, oczywiscie zweryfikowalem ich diagnoze w innym warsztacie NASO, gdzie poinformowano mnie ze w zawieszeniu wszystko ok. Po okolo 20 kkm podjechalem na kolejna inspekcje do FOTY i okazalo sie ze autko jest calkowicie zdrowe i bez usterek w zawieszeniu. Normalnie CUD :shock:

 

Ogolnie muchy w nosie i brak kompetencji. Wiedza panow od kontaktu z klientem na poziomie zenujacym. Srednio rozgarniety user tego forum po 2 godzinach lektury jego zawartosci wie wiecej o e60/e61 niz panowie doradzacze serwisowi.

 

 

Niestety brak konkurencji powoduje tak kiepski poziom obslugi wiekszosci ASO BMW

 

 

To gdzie serwisujesz auto?

 

Trochę się tego spodziewałem, w końcu Fota wyrosła na obsłudze Forda, a obie marki dzieli niestety przepaść.

 

Kal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w naszym kraju poziom usług bardzo odbiega od europejskich standardów i szczerze mówiąc trudno się dziwić takiej sytuacji - po prostu troche czasu musi minąć. Inna sprawa, że przeciętny klient polski jest mało wymagający i patrzy tylko na cenę, stąd takie a nie inne praktyki.

 

Jeżeli już rozmawiamy o ASO, to mam pytanie - który serwis BMW w północnej Polsce byście polecili, co sądzicie o Focie?

 

pozdrawiam

 

Kal

 

Niestety FOTA jest modelowym przykładem tego co najgorsze w ASO - pisalem w jednym z postow jak w mojej e61 chcieli wymieniac pol zawieszenia i nivo na kwote kilkunastu tysiecy PLN, oczywiscie zweryfikowalem ich diagnoze w innym warsztacie NASO, gdzie poinformowano mnie ze w zawieszeniu wszystko ok. Po okolo 20 kkm podjechalem na kolejna inspekcje do FOTY i okazalo sie ze autko jest calkowicie zdrowe i bez usterek w zawieszeniu. Normalnie CUD :shock:

 

Ogolnie muchy w nosie i brak kompetencji. Wiedza panow od kontaktu z klientem na poziomie zenujacym. Srednio rozgarniety user tego forum po 2 godzinach lektury jego zawartosci wie wiecej o e60/e61 niz panowie doradzacze serwisowi.

 

 

Niestety brak konkurencji powoduje tak kiepski poziom obslugi wiekszosci ASO BMW

 

 

To gdzie serwisujesz auto?

 

Trochę się tego spodziewałem, w końcu Fota wyrosła na obsłudze Forda, a obie marki dzieli niestety przepaść.

 

Kal

 

Do Foty przyjezdzam po pieczatki w ksiazce i tylko po to.

 

Na grubsze rzeczy ( a byla to tylko wymiana kolektora wydechowego ) jezdzilem do WFK w wejherowie - byli pracownicy foty, siedza tylko w bmw. Niepozorny warsztacik ale pelna profeska i fachowosc oraz sprzet i dostep do czesci oryginalnych.

 

Moje auto jest po gwarancji wiec ASO traktuje tylko jako inwestycje podnoszaca wartosc przy odsprzedazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bałem sie pierwszy odezwać ale też nie narzekam.Tylko trochę trwało (czytaj $) zanim się jakoś ułożyłem z tym ASO a pozatym wogóle nie rozmawiam o sprawach technicznych z doradcami serwisowymi czyli tym co dajemy kluczyki i podpisujemy zlecenie.

hej

ale raz mnie skasowali w jednym warszawskim ASO u których byłem tylko dwa razy pierwszy i ostatni.Jak dziecko mnie zrobili ze brakuje mi w aucie kabelków od klocków,Pan to zauważył jak zmieniał olej i założył nowe :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba też trochę zależy na co się trafi. Żona jeździ Alfa Romeo - wcześniej to był mój samochód. Przez 6 lat parę razy mi się udało coś naprawić w ASO na Hallera w Gdańsku i absolutnie nie mam grama zastrzeżeń jeżeli chodzi o obsługę klienta, profesjonalizm i efekt końcowy. Zawsze czynność przebiegła zgodnie z wymaganiami i nigdy nie musiałem do nich wracać z tą samą sprawą. A jednak to jest ten sam serwis co.... Fiata.

 

Kal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie taki sam. Od Alf jest majster Jarosz i potwierdzam Twoje zdanie o sewrisie AR że jest na 5. Przez 2,5 roku i 100tys bardzo profesjonalne podejscie i uczciwe. Jak przyszedł czas na ksenona to poradzili co i jak a nie naciagali na kupno u nich za 800PLN za sztukę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja opinia na temat ASO dotyczy wylacznie BMW i bardzo malej ich liczby.

Moim poprzednim samochodem bylo audi A6 i dla porownania w promieniu 120 km mialem 4 ASO VW. Obsluga i poziom wiedzy pracownikow serwisu byly naprawde na duzo wyzszym poziomie.

 

Posiadam jeszcze Opla, Fiata i Skode. Na tamte ASO nie moge narzekac i tam tez serwisuje auta.

 

Obecnie mam 110 km do FOTY , 230 km do Szczecina, 210 km do Bydgoszczy.

 

 

Autko jest super ale ASO do duppy.

Audi serwisowalem w ASO i bylem zadowolony. Mialem nadzieje, ze z BMW tez tak bedzie, ale nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przyszedł czas na ksenona to poradzili co i jak a nie naciagali na kupno u nich za 800PLN za sztukę.

przepraszam za ciekawość z tym xenonem czyli co mozna zrobic jak sie żarnik kończy?

hej

Wymienić, tylko nie w ASO.

W ASO AR wyjęli mi żarnik, obfotografowali a w szczególności ścianke z danymi, i dokupiłem komplet Phillipsa za 200PLN za dwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przyszedł czas na ksenona to poradzili co i jak a nie naciagali na kupno u nich za 800PLN za sztukę.

przepraszam za ciekawość z tym xenonem czyli co mozna zrobic jak sie żarnik kończy?

hej

Wymienić, tylko nie w ASO.

W ASO AR wyjęli mi żarnik, obfotografowali a w szczególności ścianke z danymi, i dokupiłem komplet Phillipsa za 200PLN za dwa.

 

He,

 

Ja miałem ostatnio Naprawę po pękniętym pasku rozrządu. Muszę przyznać, że ASO AR zachowała się szczególnie kreatywnie i bardzo tanim kosztem doprowadziłem auto do stanu jeszcze lepszego niż sprzed zdarzenia. Okazuje się, że wszystko zależy od szefa, który rozumie, że zadowolony klient to podstawa i to się najbardziej opłaca, bo ja sobie nie wyobrażam, żeby moje auto dotknął ktokolwiek inny niż Jarosz lub jego ludzie i chyba o to chodzi?

 

Kal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pękniętym pasku to albo jest silnik kolizyjny albo nie i to jest fart

hej

 

farta nie było - wymiana wszystkich zaworów, części prowadnic, popychaczy, planowanie głowicy, nie wspominając już o nowym rozrządzie :( - mówiąc krótko była masakra.

 

Kal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pękniętym pasku to albo jest silnik kolizyjny albo nie i to jest fart

hej

 

farta nie było - wymiana wszystkich zaworów, części prowadnic, popychaczy, planowanie głowicy, nie wspominając już o nowym rozrządzie :( - mówiąc krótko była masakra.

 

Kal

 

Hej

Podłącze sie pod pytanie e-60 kolizyjny silnik czy nie i czy jest pasek/łańcuch? (prosze nie piszcie ze juz było na forum)

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.