Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam swoje 523 w kombiku i problem z częstym przepalaniem sie żarówek. Auto mam od 8 miesięcy, wymieniłem już obie H7 z przodu, 2lub 3 21W stop, oraz 4 może 5 pozycji z tyłu.

Czy ktoś miał podobny problem, rozumiem że ktoś powie jaki to koszt wymiany żarówek, ale czy to nie dziwne?

Bandyci Mają Wszystko
Opublikowano
Witam mam swoje 523 w kombiku i problem z częstym przepalaniem sie żarówek. Auto mam od 8 miesięcy, wymieniłem już obie H7 z przodu, 2lub 3 21W stop, oraz 4 może 5 pozycji z tyłu.

Czy ktoś miał podobny problem, rozumiem że ktoś powie jaki to koszt wymiany żarówek, ale czy to nie dziwne?

Po włożeniu żarówki w tylną lampę przetrzyj ją czystą ściereczką bawełnianą. Miałem ten sam problem przeszło od kiedy je przecieram.

Opublikowano
Często jest tak że jak się przepali to jest taka dość okopcona, może to efekt jak w przypadku żarówek halogenowych, nie dotykać palcami?
Bandyci Mają Wszystko
Opublikowano
H7 mają to do siebie, że lipnych firm się często przepalają, dlatego taka rozbieżność w cenach; od kilkunastu do ok 100 zł za żarówkę, kiedyś mi się przepaliła w trasie, kupiłem na stacji i pojeździła miesiąc, wymieniłem na Philipsa i mam już pół roku
www.nowak-motocykle.pl
Opublikowano
Witam mam swoje 523 w kombiku i problem z częstym przepalaniem sie żarówek. Auto mam od 8 miesięcy, wymieniłem już obie H7 z przodu, 2lub 3 21W stop, oraz 4 może 5 pozycji z tyłu.

Czy ktoś miał podobny problem, rozumiem że ktoś powie jaki to koszt wymiany żarówek, ale czy to nie dziwne?

 

Podobna ilość wymieniłem w ciągu 2 lat jazdy.Teraz jak jest obowiazek jazdy na swiatłach 24h to częstotliwość wymiany napewno wzrosła.Przednie H7 wymieniam odrazu 2 sztuki (i to na jakieś markowe) bo mialem przypadek ze padla jedana i nastepnego dnia druga :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Wg. mnie przyczyna może być jedna w twoim przypadku. Zbyt wysokie napięcie. Zmierz napięcie powinno być ok. 14V bez względu na obciążenie i obroty silnika.
Opublikowano

No to Was zaskoczę... Jak w 2007 roku na rynku pojawiły się żarówki OSRAM NightBreaker to sprawiłem sobie komplet na przód. Cena w detaluy to było około 85 PLN za komplet, z racji posiadanego rabatu zapłaciłem za nie około 64 PLN. Pierwszy komplet jeździł coś koło 2 m-cy (różnica w dacie przepalenia jednej i drugiej żarówki to około 6-7 dni). Liczyłem się, że zgodnie z informacją zawartą na opakowaniu mogą mi służyć 50% czasu służenia standardowej żarówki, ale nie tylko 2 m-ce. Pomyślałem, że nie odpuszczę i zareklamowałem komplet. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, a otrzymane nowe żarówki służyły mi... 1,5 m-ca. W tej chwili oczekuję na decyzję dotyczącą wymiany bodajże 5 czy 6 kompletu. Przyznam, że OSRAM w jednym jest dobry: bardzo mały rozrzut dotyczący czasu pracy do spalenia, bo jednocześnie założone żarówki nigdy nie przepalały się z większą różnicą czasu użytkowania jak 7-8 dni...

Zaznaczam, że jak OSRAMki są w reklamacji jeżdżę na najtańszych żarówkach za 9,90 PLN z marketu i póki co żadna się nie przepaliła.

Swego czasu jak jedna się spaliła i jeździłem kilka dni (do czasu spalenia się drugiej) na normalnej, najtańszej żarówce zrobiłem zdjęcie dla porównania jasności i barwy świecenia i - co trzeba OSRAMowi przyznać różnica jest widoczna (zdjęcie jest przyciemnione i o zwiększonym kontraście aby łatwiej było widać różnicę):

 

http://images25.fotosik.pl/310/a7d85c03897f7f67m.jpg

 

pozdrawiam

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
No to Was zaskoczę... Jak w 2007 roku na rynku pojawiły się żarówki OSRAM NightBreaker to sprawiłem sobie komplet na przód. Cena w detaluy to było około 85 PLN za komplet, z racji posiadanego rabatu zapłaciłem za nie około 64 PLN. Pierwszy komplet jeździł coś koło 2 m-cy (różnica w dacie przepalenia jednej i drugiej żarówki to około 6-7 dni). Liczyłem się, że zgodnie z informacją zawartą na opakowaniu mogą mi służyć 50% czasu służenia standardowej żarówki, ale nie tylko 2 m-ce. Pomyślałem, że nie odpuszczę i zareklamowałem komplet. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, a otrzymane nowe żarówki służyły mi... 1,5 m-ca. W tej chwili oczekuję na decyzję dotyczącą wymiany bodajże 5 czy 6 kompletu. Przyznam, że OSRAM w jednym jest dobry: bardzo mały rozrzut dotyczący czasu pracy do spalenia, bo jednocześnie założone żarówki nigdy nie przepalały się z większą różnicą czasu użytkowania jak 7-8 dni...

Zaznaczam, że jak OSRAMki są w reklamacji jeżdżę na najtańszych żarówkach za 9,90 PLN z marketu i póki co żadna się nie przepaliła.

Swego czasu jak jedna się spaliła i jeździłem kilka dni (do czasu spalenia się drugiej) na normalnej, najtańszej żarówce zrobiłem zdjęcie dla porównania jasności i barwy świecenia i - co trzeba OSRAMowi przyznać różnica jest widoczna (zdjęcie jest przyciemnione i o zwiększonym kontraście aby łatwiej było widać różnicę):

 

http://images25.fotosik.pl/310/a7d85c03897f7f67m.jpg

 

pozdrawiam

 

thenygoos

 

 

u mnie było dokładnie to samo tylko ze ja mieałem Philips Power2Night gt150. Byłem bardzo zadowolony, różnica w jakości świecenia bardzo duża. Jednak czas świecenia 3-4 miesięci.

Opublikowano
Częste przepalanie się żarówek może być spowodowane słabą lub brakiem masy. Czasami wystarczy przeczyścić styki. Również słabe napięcie powoduje takowe objawy. W ciągu 1,5 roku użytkowania wymieniłem 2 x H7 przód, trzecie światło stop i jedną pozycyjną z tyłu :D
Opublikowano
ja mam problem tylko z lewom strono tylu auta zarowki padajo jak muchy teraz na dodatek zginely mi swiatla cofania zarowki okej .Itu moje pytanko ktory to bezpiecznik i gdzie go szokac mysle ze od tego trzeba zaczoc chyba ze macie jakies inne propozycje POZDRAWIAM
Opublikowano
ja mam problem tylko z lewom strono tylu auta zarowki padajo jak muchy teraz na dodatek zginely mi swiatla cofania zarowki okej .Itu moje pytanko ktory to bezpiecznik i gdzie go szokac mysle ze od tego trzeba zaczoc chyba ze macie jakies inne propozycje POZDRAWIAM

 

mi często "padajo" tylne. Jak na razie wymieniłem 2x "lewo" pozycje 1x "prawo" pozycje i po 1x stop lewy,prawy i dodatkowy oraz z przodu ringi "jedno'' strone (wymieniłem obydwie, żeby nie było różnicy)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ponieważ miałem podobny problem w e32 to napiszę, że przyczyną był padający regulator napięcia.

 

pozdrawiam

 

Mariusz

 

zgadza sie, mialem to samo i potwierdzili mi to w serwisie Auto Chip we Wrocławiu

Opublikowano (edytowane)
A ja kupiłem swoją BMW i miała z tyłu jedną żarówkę o większym woltarzu. Szybko po jej wymianie okazało się dlaczego tak jest :8) Zaczęły się częste wymiany w tym samym miejscu czyli tylne (pozycyjne?chyba tak się nazywają :D ) i przepalały się po ok 2 do 3 tygodni użytkowania :? Jednak po przeczytaniu na forum iż warto przecierać żarówki ściereczką(te zwykłe żarówki), zrobiłem tak. Obecna świeci już ponad rok :D Edytowane przez Krzysiek78
Opublikowano
mi często "padajo" tylne. Jak na razie wymieniłem 2x "lewo" pozycje 1x "prawo" pozycje i po 1x stop lewy,prawy i dodatkowy oraz z przodu ringi "jedno'' strone (wymieniłem obydwie, żeby nie było różnicy)

 

Kolego Karolu R. (zapewne), dlaczego nie doceniasz odrębności regionalnej w naszej ojczystej mowie? :twisted2:

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.