Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak wylaczysz DTC to bardzo szybko i tak odcina zabawe dopiero po wylaczeniu wszystkiego mozesz polatac bokami :D ale jesli masz dobre gumy zimowe to musisz sie bardziej nameczyc - czytaj na zakrecie przywalic mocno gazem aby zerwac trakcje - ja tak mam i dopiero przy 3tys ja zrywam :) troche to utrudnia i wymaga wiekszych predkosci ale frajda tez wieksza :D
Opublikowano
no ja mam praktycznie nowe opony goodyear bieżnik 8mm i póki co to tak naprawdę jestem szczęśliwy z tej kontroli trakcji ,jakoś czuję się pewnie za kierownicą ... poprzednie auto sprzedałem właśnie z tego względu ,że jej nie miało ... zresztą miałem wypadek .Co do BMW to czytałem artykuł gdzieś w prasie ,że ludzie sobie ją chwalą .... ,między innymi dlatego się zdecydowałem na BMW ...

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

Opublikowano
ja tez jestem bardzo zadowolony z elektroniki w BMW :) na poczatku sceptycznie podchdzilem do auta z napedem na tyl ale po przejechaniu kilkuset km przez okres sniegu jestem zachwycony :) wczoraj wracajac z ojcem z jego imprezy wloklem sie za " L " 30km/h redukcja do 2 i but :) [BAD] chciala wyprzedzic przod ale na szczescie DTC bylo aktywne i charaktetystyczne dziweki z kol i juz jechalem prosto :D tacie sie cieplo zrobilo ... i tyle w temacie :)
Opublikowano
czytaj na zakrecie przywalic mocno gazem aby zerwac trakcje - ja tak mam i dopiero przy 3tys ja zrywam :) troche to utrudnia i wymaga wiekszych predkosci ale frajda tez wieksza :D

Kurde TERF, co ty masz za zimówki? chyba z kolcami :) Patrząc na twój wykres to przy 3tyś obrotów to masz 460 Nm więc zerwiesz chyba na 5'tce :)

Opublikowano

no ja sie bawie tak zawsze kolo 3 biegu bo na 2 to jakos tak wolno to sie poruusza :D bo mowimy o jezdzie po sniegu(takim ubitym bez lodu) bo po lodzie to inna sprawa jest. :D

 

a oponki to Dunlop Winter Sport 3D przod tak jak mam w opisie 205 a tyl 225.

 

Edit: test ADAC

oraz

ogolne porownanie opon zimowych

Opublikowano
no ja sie bawie tak zawsze kolo 3 biegu bo na 2 to jakos tak wolno to sie poruusza :D bo mowimy o jezdzie po sniegu(takim ubitym bez lodu) bo po lodzie to inna sprawa jest. :D

 

a oponki to Dunlop Winter Sport 3D przod tak jak mam w opisie 205 a tyl 225.

 

Edit: test ADAC

oraz

ogolne porownanie opon zimowych

 

 

heheheeee ale się uśmiałem... mówisz, że wolno się porusza na 2 :)

pozdro Paweł!

Opublikowano

w e60 przed chipem miałem opony nokian Nokian hakkapelitta 2 na 16-stkach i naprawdę żeby auto straciło trakcję to trzeba było się pocić , zero problemów z górkami itd oponki miodzio wada jedynie taka że były głośne a druga to taka że już ich nie sprzedają :) . Jak pojechałem na Dywizjonu na stare lotnisko bez trakcji rzucić autem ciężko było a po zmianie na ( niżej napisany model ) lata bokiem jak Subaru Kajetanowicza :) .

Na tą zimę włożyłem 17-stki NOKIAN 91H WRG2 nowy model i przyznam że jazda całkiem inna trakcja włącza się częściej a tył ucieka dużo dużo częściej . Pewnie to wina opon bo poprzednie miały bieżnik jak traktor a te są bardziej łagodne , a druga sprawa to chip który daje większego kopa samochodzikowi i może dlatego teraz jazda jest całkiem inna ?]

A w jedynce mam opony praktycznie nówki ( nie pamiętam jaki model ) ;) i jedynka bez trakcji w zakrętach pomimo małej mocy i śliskiego asfaltu chodzi naprawdę dobrze :) . Ale i tak płytka chodnikowa (50 kg ) jest w bagażniku :) . Pewniej się czuję w tym samochodzie mając dociążony tył w zimowych warunkach :) .

Opublikowano

heheheeee ale się uśmiałem... mówisz, że wolno się porusza na 2 :)

pozdro Paweł!

 

 

hehe no tak bo latanie bokami zaczyna sie fajne robic tak powyzej 50km a na 2 to ciezko zrobic - opanowac przy moim silniczku :p

Opublikowano
Kamil, te nokiany faktycznie maja bieznik jak z traktora :wink: jak je kupowalam do poprzedniego auta to dealer zapytal czy chce prawdziwe zimowki czy takie niby-zimowe i oczywiscie z pelna pewnoscia krzyknelam, ze prawdziwe! na snieg super, choc mam wrazenie, ze jedynka nawet na lancuchach by tylem rzucala :lol: za to na deszczu te opony to maly koszmarek, kontrola trakcji miga przy byle ruszeniu spod swiatel. i badz tu madry, czy wybrac na ZIME czy na taka zimopodobna pluche miejska opony
Opublikowano

Witam,

Wszystko zależy od tego gdzie się mieszka, jak góry to lepiej nokiany, a jak bardziej w centralną część kraju, to raczej trzeba mięć bardziej elastyczne opony typu goodyear, dunlop czy continantal. Ja mam Goodyear ultragrip 7 i mieszkam nad morzem, jak na razie są ok!!!

Pozdrawiam!!!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

nie zgodze sie z moim kolega przedmowca, a mianowicie dlatego iz...w wlaczonym systemem antyposlizgowym kolega na zimowkach daleko nie ujedzie.

Gdy tyko kola zaczna buksowac, co niechybnie bedzi emialo miejsce podczas jazdy pod gorke, sytem wychamuje uslizgujace sie kolo...wiec autko stanie w miejscu.

Jelzie bedziesz jechal pod gorke bo o to sie pytales a nie o normalna jazde..to sugeruje zebys wylaczyl wszystkie systemy...kola beda sie slizgaly ale jest wieksza szansa ze powoli wskrobiesz sie mielac kolami.

Zyze powodzenia w drodze po zimowki.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam,

Udało mi się włączyć DTC, jak i wyłączyć całość (3sekundowe przyciśnięcie - pojawia się trójką w okrągłej strzałce), ale za nic nie mogę wrócić do stanu pierwotnego - dopiero po ponownym uruchomieniu silnika układy wracają do swojego stanu początkowego.

 

Proszę o radę.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Czy to normalne że przy ostrym skręcie z gazem, systemy nie ruszane po odpaleniu silnika, samochód jest podsterowny?

Czy przy zadziałaniu kontroli trakcji zapala się kontrolka na desce?

Opublikowano

Autko mam od niedawna i dopiero dziś na mokrym testowałem z kontrolą i bez. Różnica zauważalna ;)

Miałem taki przypadek, że skręciłem ostro w drogę poprzeczną i miałem wrażenia, że koła skręcone a jechał prosto. Wydaje mi się że kontrola nie zadziałała, a na kontrolki nie patrzyłem. W sumie chyba nie ma o czym dyskutować po prostu nie mam wyczutego samochodu i go jeszcze nie ogarniam.

Opublikowano

Wg moich odczuc kontrola trakcji szybciej reaguje gdy tylne kola traca przyczepnosc (moze ze wzgledu, ze na nich jest naped). Ja gdy lekko wyczuwam , ze przod w zakrecie traci przyczepnosc odejmuje i zaraz potem dodaje ciutke gazu (niby na odwrot niz sie powinno robic). Czuje wyraznie wtedy, ze tyl auta zaczyna isc szerszym lukiem i auto zaweza zakret :)

Oczywiscie na zasniezonej i gorszej nawierzchni to sie nie uda, ale na asfalcie (suchym i mokrym) dziala

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.