Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli ktoś jest zainteresowany tym tematem to mogę podzielic sie moimi doświadczeniami z takim silnikiem, który miał zniszczony NIKASIL w górnej części cylindra na wszystkich garach.

 

Miałem ten silnik w samochodzie do wyścigów i zaczął gasną

 

Sprawdzenie :

 

Kompresja o wiele za wysoka

Masa oleju w kolektorze ssącym

Po zdjęciu pokrywy klawiatury - duża ilośc nagaru

 

Po rozebraniu silnika okazało sie że blok idzie na złom.

 

Prosty sposób na szybkie zdiagnozowanie silnika z NIKASILEM lub już zmodyfikowany silnik ALUSIL ( odporny na tą dolegliwośc). Na silniku obok rozrusznika jest mała blaszana etykietka informująca że silnik jest modyfikowany , jeśli nie ma tej plakietki to jest silnik z NIKASILEM.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.