Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak ten napis oznacza podgrzewanie, grzanie wstępne, tylko zapala sie z opoznieniem i pierwsza zime wogle nie czekalem, tylko od razu kluczyk cyk i w sumie nie bylo roznocy w odpalaniu zadnej, raz lub 2 rozrusnzik zakrecil i chwytal.

 

Teraz jak wiem ze jest napis to czekam az zgasnie :)

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

Ja mam padnięte 4 świece żarowe a kontrolka zapala się na 1sek. albo mniej i pali przy temp -18. (2-3 sek kręcenia)

Wg paru fachowców, 3.0 d pali praktycznie baz świec żarowych :jawdrop:

Opublikowano

A benzyna na stacjach paliw jest tańsza od ropy. I co Ty na to? :doh:

 

Denerwuje mnie takie gadanie. To jest gospodarka i raz jedno jest droższe teraz a jedno później. Czyli jak będę miał 10 gr taniej ON to ja będę "cfaniak". Bezsensu :duh: P.s U mnei na zachodzie cena jest jednakowa ale jeszcze pb nie tańsze ale mi to wisi już za 4,70 tankowałem i się jeździło.

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
A ja wsiadam, przekrecam zapłon, czekam w sumie z 10sek, wciskam sprzegło, odpalam. Uroki diesla. I kto jest lepszy? ;)

Ani Ja, ani Ty.

 

Oj chłopaki, jak zwykle dyskusja schodzi na gadki o niczym.

 

Seba daj znać, czy pomogła wymiana świec.

 

A do ar_w i tego drugiego kolegi.

 

Ja wsiadam przekręcam kluczyk i zapalam, a do tego nie muszę naciskać sprzęgła. I kto jest lepszy ? :mrgreen:

 

pozdrawiam gorąco wszystkich fanów jedynej słusznej marki

 

Mariusz

Opublikowano

Różnica jest taka miedzy dieslem, a benzynka ze sis bumer e90 318i 150 hp dla mnie w ogole nie jeździ jak i pare innych aut. Jazda zaczyna sie z 530d :P 230 kucy 510 nm.

Bumer pali mi za pierwszy razem, a narozgrzanie czekam (liczylem :P ) dokładnie 6s. Ze mieszkam na podlasiu, tu w nocy temp. spadaja do -30 * C . Rope leje na Shell'u bez zadnych dodatkowych ulepszaczy.

Opublikowano

Makaron87: Zobaczyłem Twój filmik z akceleracji i... Masz na 100% zaaplikowanego czipsa w ECU.

Chyba, ze jakims sposobem pozbyłeś się 200kg z auta...

 

To już tak zupełnie OT. Sorry.

Opublikowano

Nic nie wyciagałem :p Poprstu zrobilem porzadek z paroma rzeczami pod macha. Ponoc Włosi lubia chipsy i bardzo czesto to wykonuja. Jak bumera sprowadziłem to było gorzej niż seria :P Ciągle wybieram się na hamownie ale zawsze mam cos ważniejszego do roboty, ale jak patrzyłem i porównywałem to z tym przyspieszeniem bumery dysponuija moca jaka podałem wcześniej.

 

Wracając do tematu. Aby dieselek BMW ladnie palil przy dużych mrozach nalezy mieć minium 30l ropki w baku, dobra rope lac i mieć sprawny aku. Zadne uszlachetniacze wtedy są niepotrzebne, a co do sprzegła to i w benzynie waro wciskac przy niskich temp. :)

Opublikowano
Wymieniłem świece. Wszystkie 6 sztuk i nic się nie poprawiło. Jak nie odpalała tak nie odpala. Dzisiaj rano było -5 stopni i walczyłem z nim ponad 20 minut. Mechanik rozkłada ręce i nie wie gdzie jest przyczyna. Poradźcie co jeszcze może z nią być.
Opublikowano
mam 530d z 99, przy ostatnich mrozach(kolo -20st) wlaczalem stacyjke, pokazywal sie na kompie vor cos tam ;D zapomnialem dokladnie jak to idzie, znikal komunikat i pali praktycznie na dotyk, nie ma roznicy czy odpalam zimny silnik czy cieply, pali zawsze tak samo. na swiece dlugo nie czekam, mysle ze kolo 6 sec az zniknie komunikat i pale od razu jak zniknie, dzis mroz ok -3st, bez grzania odpalila bez wiekszego problemu, ale minimalnie dluzej na rozruszniku.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam.

Przecież 530D to CommonRail wysokie ciśnienie na wspólnej szynie. Do -20 stopni świece są tak jakby 'a-propo' potrzebne :)

To nie tds który od braku np. 2 świec zacznie dłużej kręcić. Jeżeli przy 0 stopniach jest problem, to nie jest on w świecach.

Pozdrawiam.

Memento Mori :-)
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam. Od miesiaca jestem posiadaczem BMW E39 530d z 99r, nie ma tu zadnej kontrolki od swiec zarowych a i komunikatu tez zadnego nie widze.

Raz jak było ponizej -3 stopnie na dworze pojawił sie jakis komunikat na sekunde. Czy to normalne? :?:

Opublikowano

Jeszcze ja mam pytanko ...

Gdzie jest wskaźnik temperatury silnika w 3.0 d ?

W siódemkach jest pomarańczowy ring , który pokazuje do jakich obrotów można kręcić zimny motorek

Jak jest w E61 ? :oops:

Opublikowano

U mnie po odpaleniu nic nie widzę ...

W firmie mamy 535 i też nic nie pokazuje ... :roll:

W 7-ce widać wyraźnie

 

Jutro się przyjrzę :wink:

Opublikowano
Gdzies czytalem ze E60/61 przy otwarcu za pomoca üilota w kluczyku juz sam rozgrzewa swiece dlatego niewidac symbolu,ale co w tym jest :think:

Codowanie BMW , Wylaczenie ostrzezenia o pasach, TV-Free,przebudowa oswietlenia na LCI, klimy Basic na HIGH, Navigacji z MASK na CCC lub CCC LCI ( 8 przyciskow ) itd.


http://www.bavaria-access.de/


http://www.facebook.com/profile.php?id=100002804305191#!/pages/Bavaria-Access/157126324367474?sk=photos

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.