Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mastersi.... nikomu więcej nie oddam swojej furki :8)

 

kolego masz moze wykresik jakis jak to co podajesz w opisie (189km/407ps wyglada w calosci?!

pozdrawiam

michal

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nie chcę się czepiać, ale coś mały ten momencik przy tak zdrowej mocy w serii. Trochę dziwnie shamowany http://www.graty.net/forum/images/smilies/39.gif
Opublikowano
Moment mogłem zrobić bez problemu 420NM.Tylko juz musiał bym zbierać kase na wał,sprzęgło i skrzynie.Widziałem też wykres z 400NM i różnica w osiągach była naprawde minimalna więc zostałem przy 380 NM bo znacznie zdrowiej dla auta.
Opublikowano
Pisałem o momencie w serii... biorąc pod uwagę tak zdrowy silnik moment był strasznie niski. Z tym wałem, sprzęgłem i skrzynią to bym nie przesadzał :). U mnie 407 niutków zrobiło już 40 tys. i podzespoły wymienione przez Ciebie ciągle te same :) a emerytem nie jestem :mrgreen:
Opublikowano

Dane fabryczne BMW to 150 KM i 330 NM.U mnie wyszło 149,8 KM i 327 NM wiec co w tym dziwnego?

Jeden moj koles mial 420 NM i jest juz po wymianie sprzegla.Obnizyl do 390 NM.Kolejny 410NM w trakcie poszukiwan walu.Wiadomo,ze nie koniecznie u kazdego bedzie to samo ale...

Mozesz Kolego wrzucic swoj wykres bo chetnie porownam :)

Opublikowano
u mnie również moment jest w okolicach 380Nm ze względu na automat , a jego max przypada w okolice 2300obr/min a nie poniżej 2000 , tak bezpieczniej dla automatu
Opublikowano
u mnie również moment jest w okolicach 380Nm ze względu na automat , a jego max przypada w okolice 2300obr/min a nie poniżej 2000 , tak bezpieczniej dla automatu

 

Zgadza się dla automatu jest zdecydowanie bezpieczniej. Jednak wzrost momentu obrotowego z niższej prędkości obrotowej, powoduje zminimalizowanie turbodziury i zmniejszenie zużycia paliwa. Puchi gdzie robiłeś program :?: pytam po raz drugi. Założyłeś temat z prośbą o umieszczanie właśnie takich informacji więc pochwal się gdzie i za ile. Jako założyciel tematu powinieneś go chociaż raz przeczytać, mój wykres już w nim jest :wink:

 

Dane fabryczne BMW to 150 KM i 330 NM.U mnie wyszło 149,8 KM i 327 NM wiec co w tym dziwnego?

 

Rzeczywiście :duh:

Opublikowano

Oto gdzie robiłem:

Michał Łachecki

607868614

ul.Jarzębinowa 6 - Szczecin Zdroje

 

Cena to 1400zł i obejmuje:

-diagnostykę silnika przed modyfikacją

-hamownia przed i po

-pomiary przyspieszenia hamownia przenośną(0-100,400m itp.)

-pomiar strat mocy(dowiesz się jak ma się rozmiar i rodzaj opon do osiągów)

-możliwośc pożniejszej modyfikacji programu(w górę lub w dół)

 

Bobo sorki ale mi sie Twoj wykres nie wyswietla ładuje strone fotosik.pl i nic nie ma ?

Opublikowano

Może przeglądarka blokuje... masz może zainstalowany AdBlock Plus :?: Jeżeli tak to wyłącz go. U mnie jest miodzio.

 

-możliwośc pożniejszej modyfikacji programu(w górę lub w dół)

 

Jeżeli za FREE to korzystna opcja :cool2: Na manualu 400 niutków prześmiga z palcem w uchu... no chyba, że katem ze średniowiecza jesteś :mrgreen: to w końcu coś ukręcisz :D

Opublikowano
najważniejszy parametr to moc na kołach a wiadomo że RWD traci jej więcej jak PWD ciekawi mnie różnica przyśpieszeń na oponach 205x55x16 a 225x45x17
Opublikowano

Ewentualne zmiany programu mam w cenie.Widziałem wykres przy 400NM i różnica była niewielka.Wydaje mi się,że zostane przy tym co mam.

Bobo odnośnie Twojego wykresu to niestety nie wiem o co chodzi wszystko mi się ładuje a to nie chce :roll: Możesz gdzieś indziej to wrzucić?

 

Ja na zimowych oponach 205/55/16 miłem straty 33 KM to ponoć dobry wynik.

Opublikowano

Bobo,wreszcie udało mi się luknąć na Twój wykres.Umocnił mnie on w przekonaniu,że różnica jest mała a Twój max moment 407NM juz od 2100 może być niezdrowy dla auta.To oczywiście tylko moja opinia i życze Ci aby było jak najlepiej bo po to to robimy. :cool2:

Na jakich laczkach miałeś pomiar bo dość duża strata wyszła(47.7KM)?

Opublikowano
Nie pamiętam, czy jeszcze na 225 czy już na 205/55R16 http://www.graty.net/forum/images/smilies/39.gif Zdaje się, że na tych drugich, ale pewny nie jestem.
Opublikowano
Posiada gość jakąś strone?bo nic takiego w necie nie można znależć a z racji tego że nosze się z zamiarem podkręcenia trochę autka i jest to pod nosem wszelkie info mile widziane.A swoja drogą jak wrażenia po podrasowaniu?
Opublikowano

Kontakt najlepiej telefoniczny.

Wrazenia po mozna by dlugo opisywac :mrgreen: Pierwszy bieg jest symboliczny-wiadomo,dwojka wystrzeliwuje auto jak z katapulty i w mgnieniu oka mamy 4000rpm i czas na trzeci bieg,kolejne biegi to ciegle wyrywanie auta do przodu w sposob imponujacy.Nawet na 6 biegu przy predkosci 160km/h wskazowka predkosciomierza nie zwalnia.No i ta elastycznosc w jezdzie miejskiej-bajka :cool2:

Opublikowano
Dzięki za namiar :cool2: napewno skorzystam przynajmiej z konsultacji telefonicznej,chociaż po takowej trudno cokolwiek wywnioskowąć na temat fachowosci danego tunera o którym powiem nie słyszałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.