Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

W kwietniu miną 3 lata od kiedy jestem posiadaczem E39 530TD M-Pakiet Touring 2002rok produkcji, auto kupiłem w 2006 roku z przebiegiem 87.000km autentyczny przebieg ,serwisowany,właścicielem i jedynym użytkownikiem była kobieta ,auto kupowałem bezpośrednio od właściciela w czasie gdy mieszkałem w Niemczech.

W obecnej chwili ma przebieg 240.000km i powiem tak : zrobię nim następne 240.000 w ciągu max.2 lat i dopiero sprzedam (od 2 lat jeżdże tym autem tylko z lawetą i tylko na trasie Polska-Niemcy,do jazdy po Poznaniu mam 20letnią micre:)

 

Auto jeśli chodzi o niezawodność i ekonomię nie ma sobie równych.

Dodam,że nie serwisuję auta w żadnym serwisie BMW, wymieniam tylko co 25-30tysięcy olej i filtry, od początku jedyny olej używany w tym aucie to MOBIL 1 OW40 TD.

Auto nie bierze nawet 1ml oleju.

Co jakiś czas dolewam uszlachetniacz do diesla.

 

Lista usterek które zdarzyły mi się w czasie 3 letniej eksploatacji i pokonania 153.000km:

 

-po tygodniu od zakupu nie mogłem odpalić auta (pompa paliwa,stało się to w Niemczech, na szczęście ADAC zadziałało jak należy,całkowity koszt 300euro) był to jedyny przypadek kiedy byłem unieruchomiony

-przy przebiegu około 190.000 wymiana tarczy hamulcowych oraz klocków,niestety coś mnie naszło i kupiłem podróby, efekt był taki że wykrzywiły się po kilku tysiącach km, nie polecam,jeżdże na nich do teraz, były tłoczone już 3 razy, teraz będą tłoczone 4 i ostatni bo grubość już nie ta.

-we wrześniu 2008 roku wymiana drążka stabilizatora z prawej strony (Lemforder koszt 80zł)

-przepalona żarówka od stopu

-przepalona żarówka prawego przedniego migacza (wymieniałem sam przez około godziny,niezła gimnastyka)

-nie wiem dlaczego miesiąc temu pękły mi nagle 2 przyciski na climatronicu,ogrzewanie tylnej szyby i recyrkulacja

-nie daje już rady wycieraczka 240tkm to chyba rekord,ale poza serwisem nie mogę znaleźć zamiennika i narazie się męcze z tą zostawiającą smugi

-2 tygodnie temu wymieniony akumulator (po 6 latach) kupiłem Barena 100Ah niestety dzisiaj auto po nocy (temp. -15)ledwo co zakręciło

nie wiem co jest przyczyną, jutro będę mierzył napięcie łądowania.

 

Jest jeszcze jedna rzecz, do której się już przyzwyczaiłem,a mianowicie czasami gdy silnik jest zimny ciężko wchodzi jedynka, a pozostałe biedi tzn.gdy chcę zmienić z 3 na 4 jakoś dziwnie "pływa" i nie chce wejść w swoje miejsce,trwa to zazwyczaj kilka minut od uruchomienia.

 

To wszystkie usterki które mi się przytrafiły, dodam,że autem jeżdżę tylko z lawetą na długich trasach 85-90km/h.

 

Średnie spalanie w lecie na trasie to 6 litrów ON (w połowa trasy z pustą lawetą spalanie 5,5 powrót z autem ,wtedy rośnie do 6)

Dodam jeszcze że opony tylko Continental, na lato Contiecocontact na zimę Wintercontact wbrew pozorom mają kolosalne znaczenie.

 

Średnie spalanie z trasy wczorajszej Poznań-Luxemburg-Poznań 2100km 7,3 ON ,dodam żę ciągnąłem Pontiaca Firebirda z silnikiem 5,7 litra i ważącego ponad 1600kg, przez 90% trasy śnieg i prędkość 50km/h od Berlina do Poznania ,było to największe spalanie od początku użytkowania

 

Wiem,że pewnie wywołam w tej chwili śmiech i zaraz ludzie zaczną pisać że to spalanie jest niemożliwe,zapraszam niedowiarków do wybrania się ze mną w trasę.

Każdy kto ze mną jedzie w trasę nie może się nadziwić,nie tylko poziomem spalania ale i kulturą pracy silnika i wyciszeniem.

 

Powiem na koniec tyle że w Polsce nie kupiłbym auta z przebiegiem 200.000km natomiast BMW z Niemiec od pierwszego właściciela serwisowane w serwisie z przebiegiem 350.000 nie robi na mnie żadnego wrażenia .

(oczywiście zdarzają się wyjątki).

 

Wszystko zależy od użytkownika .

 

Generalnie nie wyobrażam sobie już innego auta niż BMW .

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam

 

W kwietniu miną 3 lata od kiedy jestem posiadaczem E39 530TD M-Pakiet Touring 2002rok produkcji, auto kupiłem w 2006 roku z przebiegiem 87.000km autentyczny przebieg ,serwisowany,właścicielem i jedynym użytkownikiem była kobieta ,auto kupowałem bezpośrednio od właściciela w czasie gdy mieszkałem w Niemczech.

W obecnej chwili ma przebieg 240.000km i powiem tak : zrobię nim następne 240.000 w ciągu max.2 lat i dopiero sprzedam (od 2 lat jeżdże tym autem tylko z lawetą i tylko na trasie Polska-Niemcy,do jazdy po Poznaniu mam 20letnią micre:)

 

Auto jeśli chodzi o niezawodność i ekonomię nie ma sobie równych.

Dodam,że nie serwisuję auta w żadnym serwisie BMW, wymieniam tylko co 25-30tysięcy olej i filtry, od początku jedyny olej używany w tym aucie to MOBIL 1 OW40 TD.

Auto nie bierze nawet 1ml oleju.

Co jakiś czas dolewam uszlachetniacz do diesla.

 

Lista usterek które zdarzyły mi się w czasie 3 letniej eksploatacji i pokonania 153.000km:

 

-po tygodniu od zakupu nie mogłem odpalić auta (pompa paliwa,stało się to w Niemczech, na szczęście ADAC zadziałało jak należy,całkowity koszt 300euro) był to jedyny przypadek kiedy byłem unieruchomiony

-przy przebiegu około 190.000 wymiana tarczy hamulcowych oraz klocków,niestety coś mnie naszło i kupiłem podróby, efekt był taki że wykrzywiły się po kilku tysiącach km, nie polecam,jeżdże na nich do teraz, były tłoczone już 3 razy, teraz będą tłoczone 4 i ostatni bo grubość już nie ta.

-we wrześniu 2008 roku wymiana drążka stabilizatora z prawej strony (Lemforder koszt 80zł)

-przepalona żarówka od stopu

-przepalona żarówka prawego przedniego migacza (wymieniałem sam przez około godziny,niezła gimnastyka)

-nie wiem dlaczego miesiąc temu pękły mi nagle 2 przyciski na climatronicu,ogrzewanie tylnej szyby i recyrkulacja

-nie daje już rady wycieraczka 240tkm to chyba rekord,ale poza serwisem nie mogę znaleźć zamiennika i narazie się męcze z tą zostawiającą smugi

-2 tygodnie temu wymieniony akumulator (po 6 latach) kupiłem Barena 100Ah niestety dzisiaj auto po nocy (temp. -15)ledwo co zakręciło

nie wiem co jest przyczyną, jutro będę mierzył napięcie łądowania.

 

Jest jeszcze jedna rzecz, do której się już przyzwyczaiłem,a mianowicie czasami gdy silnik jest zimny ciężko wchodzi jedynka, a pozostałe biedi tzn.gdy chcę zmienić z 3 na 4 jakoś dziwnie "pływa" i nie chce wejść w swoje miejsce,trwa to zazwyczaj kilka minut od uruchomienia.

 

To wszystkie usterki które mi się przytrafiły, dodam,że autem jeżdżę tylko z lawetą na długich trasach 85-90km/h.

 

Średnie spalanie w lecie na trasie to 6 litrów ON (w połowa trasy z pustą lawetą spalanie 5,5 powrót z autem ,wtedy rośnie do 6)

Dodam jeszcze że opony tylko Continental, na lato Contiecocontact na zimę Wintercontact wbrew pozorom mają kolosalne znaczenie.

 

Średnie spalanie z trasy wczorajszej Poznań-Luxemburg-Poznań 2100km 7,3 ON ,dodam żę ciągnąłem Pontiaca Firebirda z silnikiem 5,7 litra i ważącego ponad 1600kg, przez 90% trasy śnieg i prędkość 50km/h od Berlina do Poznania ,było to największe spalanie od początku użytkowania

 

Wiem,że pewnie wywołam w tej chwili śmiech i zaraz ludzie zaczną pisać że to spalanie jest niemożliwe,zapraszam niedowiarków do wybrania się ze mną w trasę.

Każdy kto ze mną jedzie w trasę nie może się nadziwić,nie tylko poziomem spalania ale i kulturą pracy silnika i wyciszeniem.

 

Powiem na koniec tyle że w Polsce nie kupiłbym auta z przebiegiem 200.000km natomiast BMW z Niemiec od pierwszego właściciela serwisowane w serwisie z przebiegiem 350.000 nie robi na mnie żadnego wrażenia .

(oczywiście zdarzają się wyjątki).

 

Wszystko zależy od użytkownika .

 

Generalnie nie wyobrażam sobie już innego auta niż BMW .

 

Pozdrawiam

poprostu czekałem az ktos takie cos napisze i zamknie dziubek niedowiarka o przebiegach pozdrawiam i dobra robota :) a co do spalania jaknajbardziej realne z tymi predkosciami i na tamtejszych autostradach

e90 330i manual :D http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=180705

///M - The most powerful letter in the world!

Opublikowano
Kolega kupił w D trójkę ale z wyżej omawianym silnikiem (330D)z przebiegiem udokumentowanym 360000km(autko 2002rok)przy 300000km wymieniona na nową ASB i przy 320000km wymieniona turbina,oczywiście na wszystko rachunki-oczywiście auta niemógł sprzedać mimo iz miał wymienione dwa elementy które niestety trzeba wymienić predzej czy pózniej- przebieg szokował klientele,musiał zrobić to czego nielubimy żeby auto sprzedac :duh: :mad2: :mad2:

http://www.bmw5er.pl/


http://img201.imageshack.us/img201/4793/p5010131.jpg

Opublikowano
Kolega kupił w D trójkę ale z wyżej omawianym silnikiem (330D)z przebiegiem udokumentowanym 360000km(autko 2002rok)przy 300000km wymieniona na nową ASB i przy 320000km wymieniona turbina,oczywiście na wszystko rachunki-oczywiście auta niemógł sprzedać mimo iz miał wymienione dwa elementy które niestety trzeba wymienić predzej czy pózniej- przebieg szokował klientele,musiał zrobić to czego nielubimy żeby auto sprzedac :duh: :mad2: :mad2:

 

No niestety tak to u nas wyglada.

 

Auta na gieldzie w Gliwicach w srodku sa poniszczone, kierownice gladziutkie, przebiegi maja z pol miliona skrecone, tak wyglada 80-90 % samochodow czasem. A jak nie skrecone to bite.

 

Jednak kazde ma maly przebieg bo u nas kupujacy patrzy na licznik, i potem sie kazdy krzywi i oburza jak to mozna liczniki krecic.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
ja jakiś czas temu miałem wystawione na otomoto mojego e39 525tds, napisałem realny, udokumentowany przebieg (330k)- zero telefonów przez ponad miesiąc, co się dziwić jak w podobnych cenach sa "igły" z kręconymi licznikami do 170-190k. Dodam,że jak przeglądałem ogłoszenia to większość tych igieł to totalne złomy, nawet przy moim padle. U nas większość ludzi jak widzi duży przebieg, to kładzie krzyżyk na samochodzie...
Opublikowano

Szczere słowa , nie wiem skąd się ta głupota u Polaków wzięła ale dla nich auto z przebiegiem powyżej 200tkm to złom , wolą kupić 10letniego klekota najlepiej "łopla" bez książki serwisowej , malowanego z 4 stron , z wyplakowanym wnętrzem i silnikiem bo ma 130.000km i później sami wierzą w to ,że sprzedający zgubił książkę i że przebieg musi być oryginalny bo przecież tak ładnie wygląda (na pierwszy rzut oka niestety).

Niestety prawie nikt nie zadaje sobie trudu podjechania choćby na chwile do serwisu lub choćby stacji diagnostycznej.

Prawda jest taka ,że dopóki nie będzie wprowadzonej odpowiedzialności karnej za kręcenie liczników nic się nie zmieni, handlarz który ma komis i sprzedaje kręcone auta powinien mieć dożywotni zakaz prowadzenia biznesu w tej branży + np. kara 20.000zł.

 

Jeszcze co do powyższego postu, ja swojej Beemki nawet nie próbuję wystawiać ,wiem że te roczniki chodzą już za 35.000 a ja ze swoim przebiegiem 240.000 mogę za nią dostać co najwyżej 30.000zł co jest kwotą śmieszną przy tym stanie auta w porównaniu z innymi "igłami".

 

Poniżej link do ogłoszenia z BMW 530D 2000rok z przebiegiem 562.000km

daje sobie obciąć lewe jajo że w ciągu tygodnia trafi do Polski i z "5" na liczniku zrobi się "1".

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=96181453&__lp=21&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=22&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&maxPrice=8001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&minMileage=150000&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1

Opublikowano
Ciekawe jak to odpala i jak wygląda sama praca silnika?
KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
Opublikowano

A co tu ma byc ciekawego. Jeżeli samochód był zadbany, a skoro dojechał >0,5M to był bardziej jak mniej, to pewnie ma się OK.

 

Rekordzistą jakiego widziałem było E38 z motorem M57 i przebiegiem 710xxx które jeździ codziennie jako taksi po Stolicy, i pracowało elegancko.

Opublikowano
ja jakiś czas temu miałem wystawione na otomoto mojego e39 525tds, napisałem realny, udokumentowany przebieg (330k)- zero telefonów przez ponad miesiąc, co się dziwić jak w podobnych cenach sa "igły" z kręconymi licznikami do 170-190k. Dodam,że jak przeglądałem ogłoszenia to większość tych igieł to totalne złomy, nawet przy moim padle. U nas większość ludzi jak widzi duży przebieg, to kładzie krzyżyk na samochodzie...

 

Podjedź na giełdę. Spróbuj tam. Wtedy może różnice ktoś będzie miał naocznie że te szukane "170" gorzej wygląda.

 

 

Ciekawe jak to odpala i jak wygląda sama praca silnika?

 

Jezeli chodzi o tego co ma 560tys to chodzi jak połowa 530d sprowadzonych przez handlarzy :norty:

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Wg. mnie Polacy boja sie takich przebiegow, poniewaz duzo ludzi porownuje takie przebiegi z autami jakie mialismy w PRL-u gdzie 200.000 to było hoho, i do tego momentu i tak byl raz wymieniony silnik i nie wiadomo co jeszcze. Po za tym kazdy wie jakie mamy drogi to dwa a trzy jak auto ma mniejszy przebieg to wiecej za nie sie wezmie.

 

Gdybym był ustawodawca, wprowadzilbym przepis ze jaka kolwiek ingerencja w licznik jest przestwepstwem i grozi za to pozbawienie wolnosci do lat 2 albo 3 i jakas ładna grzywna zeby sie odechcialo takich przekretow, po za tym mozna by dac uprawnienia jakiemus urzedowi ktory by chodzil po gieldach i w jakis sposob to sprawdzał. Ale to wszystko teoria niestety :wink:

Opublikowano
Sprawy kręcenie liczników nadają sie jedynie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jako, że jest to swiadome wprowadzenie kupujacego w błąd itp itd takie tam gadanie, sprawy rozpatrywane sa długo i różnie. ALe masz racje musi być to ścisle uregulowane prawnie i zabronione pod odpowiedzialnością karna i to nie grzwyny ale grzwyny i kara pozbawienia wolności do 2 lat np
Opublikowano
Sprawy kręcenie liczników nadają sie jedynie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jako, że jest to swiadome wprowadzenie kupujacego w błąd itp itd takie tam gadanie, sprawy rozpatrywane sa długo i różnie. ALe masz racje musi być to ścisle uregulowane prawnie i zabronione pod odpowiedzialnością karna i to nie grzwyny ale grzwyny i kara pozbawienia wolności do 2 lat np

 

Bez przesady.

 

Bata chciałbym ukręcić na komisy. Bo przecież powinny działać na zasadzie że przyjdzie laik i mu się pomoże f-a-c-h-o-w-o. Da gwarancje pewności prawnej tego że auto jest bezwypadkowe, z realnym przebiegiem. W ten sposób że jeżeli auto jest po kolizji to będzie o tym informacja. A jak nie to zwroty siana itd. I to wtedy ochrona praw konsumenta monitorować może itd.

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
My tu sobie gadu gadu a sie sciemnia :D Z tego co kilka razy zauwazylem sa wsrod nas (na forum) prawnicy, roznych profesji. Mozna by napisać ustawe i oddac do sejmu jako inicjatywe obywatelska. Ale pod czyms takim trzeba zebrac 100.000 podpisów chyba ze ktos z forum jest posłem :8) wtedy sytuacja bylaby prostrza. Ale gdyby wszyscy z forum sie zmobilizowali i na innych forach tez by sie rozglosilo co i jak to raz dwa bysmy zebrali podpisy i Oddalibysmy projekt ustawy do sejmu pod glosowanie. Moze by załozyć nowy temacik własnie o kręceniu liczników, itd, itp. I trzeba działac i sprawiac by zylo sie lepiej, wszystkim kierowcom :mrgreen: :dance:
Opublikowano
Szczere słowa , nie wiem skąd się ta głupota u Polaków wzięła ale dla nich auto z przebiegiem powyżej 200tkm to złom , wolą kupić 10letniego klekota najlepiej "łopla" bez książki serwisowej , malowanego z 4 stron , z wyplakowanym wnętrzem i silnikiem bo ma 130.000km i później sami wierzą w to ,że sprzedający zgubił książkę i że przebieg musi być oryginalny bo przecież tak ładnie wygląda (na pierwszy rzut oka niestety).

Niestety prawie nikt nie zadaje sobie trudu podjechania choćby na chwile do serwisu lub choćby stacji diagnostycznej.

Prawda jest taka ,że dopóki nie będzie wprowadzonej odpowiedzialności karnej za kręcenie liczników nic się nie zmieni, handlarz który ma komis i sprzedaje kręcone auta powinien mieć dożywotni zakaz prowadzenia biznesu w tej branży + np. kara 20.000zł.

 

Jeszcze co do powyższego postu, ja swojej Beemki nawet nie próbuję wystawiać ,wiem że te roczniki chodzą już za 35.000 a ja ze swoim przebiegiem 240.000 mogę za nią dostać co najwyżej 30.000zł co jest kwotą śmieszną przy tym stanie auta w porównaniu z innymi "igłami".

 

Poniżej link do ogłoszenia z BMW 530D 2000rok z przebiegiem 562.000km

daje sobie obciąć lewe jajo że w ciągu tygodnia trafi do Polski i z "5" na liczniku zrobi się "1".

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=96181453&__lp=21&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=22&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&maxPrice=8001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&minMileage=150000&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1

 

Niestety z tym kreceniem licznikow to nie taka prosta sprawa.

 

Przyjdzie kontrol, znajdzie skrecony licznik i co ... handlarz powie ze to nie on, tylko czlowiek od ktorego kupil... i niech sobie jada do Niemiec :) i juz po robocie.

 

 

Autka z ogloszenia juz nie ma.. pewnie bylo tanie i juz jedzie zp rzebiegiem 120 tys do polski .

 

 

 

A co do cen niestety masz racje, tez przegladalem ogloszenia i ceny sa bardzo niskie, jak i bardzo wysokie. Ale tak samo bylo 1.5 roku temu jak kupowalem i jednak zdecydowalem sie pojechac do Niemiec.

Zaplacilem jak na polskie realia z allegro bardzo duzo, i mysle ze takze by byl problem ze sprzedaza, bo cale stado aut z takze "niskim" przebiegiem bedzie o wiele tanszych :|

 

Co prawda sa tez autka na allegro, 3.0 d serisowane itp, gdzie cena auta z przebiegiem 150-160 tys to 40-50 tys zl, jednak zapewne ciezko je bedzie sprzedac :(

Widac to nawet po pytaniach w dziale "Co sądzicie" wiekszosc pyta sie o auta mozliwie jak najtansze, a czasem z foto widac ze to totalny szrot.

Zal dolozyc kilka tys wiecej, a potem placz ze sie sypie.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.