Skocz do zawartości

pytanie o tył auta ;]


batim

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... mam moze glupie pytanie... ale czy latwo zrobic tyl na szersza wersje taki jak ma 2,8 ?? chodzi mi o to czym to sie dokladnie rozni ? blotnikami i zderzakiem ? myslicie ze wystarczy wymienic ?:] pozdro
Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze niektorzy to robia, pewnie wystarczy wymienic blotniki oraz zderzak tylny (nie wiem jak nadkola,ale mozna pospawadzac w realoem) .

 

Tylko po co ?

 

Z3 z szerokim tylem wyglada bardzo groznie i wg mnie taki styl nie pasuje do silnikow 1.9 albo (o zgrozo) 1.8, ktore nie oszukujmy sie nie pasuja do agresywnego wygladu .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tam gadacie jak ktoś lubi modyfikacje to można się pobawić :mrgreen: trzeba zmienic progi, blotniki tylne + plastikowe nadkola + tylny zderzak.

Z tym silnikami to tez bez sensu przecież w różnych nawet najslabszych beemkach fabryka montuje M-pakiet zderzaki progi itd ;P (patrz e36 itp), a jak cos to jest przeciez cos takiego jak swap, a jesli chodzi o powypadkowość to mozna podczas modyfikacji zrobić sesję foto. lub filmik opisujący zmiany na szerszy tył ;) myśle ze taki filmik w zupelnosci wystarczy za dowód ;)oczywiscie jesli ktos zamierza sprzedać swoją zetke... ja nie zamierzam i lubie modyfikacje, ale tylko na orig. czesciach bmw zadne laminaty i wynalazki z allegro :twisted: :lol: także jesli lubisz sie bawić w tuning to jak najbardziej dobry kierunek! :)

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym silnikiem w budzie od 1,8 nawet nie zly pomysl, przeciez to tylko jedna modyfikacja a nie zmiana nadkoli, zderzakow na szersze i wielu wielu innych czesci wraz z emblematem ///M, ciekawe tylko czemu wszyscy robia to naopak zamiast wymienic ta jedna jedyna rzecz :P
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh ja tam bym wolal silnik 3.2 z eMki w nadwoziu 1.8

Koniecznie z emblematem 1.8 z tyłu :mrgreen:

 

No jasna sprawa :mrgreen: . Inna sprawa ze Z3 na ogol nie mialy emblematu z wersja silnika hehe (tzn. te przedliftowe) .

 

Robimy mocny O/T ale co tam ;) : wania, niestety trzeba by jeszcze zmienic przynajmniej dyfer ("mala glowa" chyba by dlugo nie wytrzymala 320KM) i skrzynie biegow ;) .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaaa tam gadacie ;] moim zdaniem to sama Z3 wyglada az za bardzo agresywnie na 1.8 wiec o czym tu mowa ?:] a szerszy tyl mi sie podoba i taki chcialbym miec. Z silnikiem 1.8 juz mam 20 pkt karnych wiec na ciul mi wiekszy ? juzbym prawka nie mial :D jestem zadowolony z 1.8 mi wystarcza. Zawieszenie super, trzyma sie drogi extra i w trasie gorskiej dalbym sobie rade spokojnie z o wiele mocniejszym autem (nie mowie o innej wersji Z3 tylko o innych niby sportowcach i oczywiscie z górki hahahha) Ale jak mowie... Z3 to i tak zbyt agresor na 1.8 :]]]]] a i jeszcze jedno... przeciez po zmianie tyłu zostaja mi orginalne cześci prawda ? wiec przed sprzedarza sobie je zaloze. Proste ;]

 

a i dodam jeszcze ze po modernizacji wszystkie byly z tylu szerokie... tzn ze i BMW o poszerzeniu slabszych pomyslalo :D :wink:

Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.