Skocz do zawartości

2 Ciekawe pytania?. Czekam na odpowiedzi :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po 1 Słyszałem że przy niesprawnej wiskozie silnik traci dodatkowe konie mechaniczne czy te pogłoski są prawdą??

 

po 2 Mam BMW E36 320i M52 VANOS z 06.1995r. I powstaje takie pytanie dotyczące zegarów. Niektórzy koledzy się mnie pytają dlaczego mam na budziku 260 a nie 240 przy tym silniku?? DLACZEGO?? Też podczepię tu jeszcze jedno. Kupując auto koleś mówił że jest podkręcone z 150 na 170 koni mechanicznych. Czy to jest powód zegarów?? i w jaki sposób by mógł on osiągnąć + 20 koni. Moim zdaniem Jeżeli to prawda + 20 km to porostu są przełożone zegary od 323 co by się tez obrotomierz się zgadzał. Taka moja wersja a wasza?

 

Dla chętnych i wiedzących czekam na odpowiedzi :)

Opublikowano
po 1 Słyszałem że przy niesprawnej wiskozie silnik traci dodatkowe konie mechaniczne czy te pogłoski są prawdą??

 

Niektórzy koledzy się mnie pytają dlaczego mam na budziku 260 a nie 240 przy tym silniku??

 

1. Szczerze wątpię... najwyżej się zagrzeje; lub będzie niedogrzany(ja zawsze mam odczucie że na zimnym nie chce jeździć; w każdym aucie)

 

2. ja u siebie mam 260; nowsze modele miały do 240??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do visco to jeśli jest powiedzmy zatarte i wiatrak chodzi cały czas to opór wiatraka jest znaczny i zabiera kawałek mocy.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Z tym obrotomierzem to chyba nie tak jak myślisz. Przeciez czy to jest 2.0 czy 2.8 to oboroty będą takie ile na gaz naciśniesz.(takie same) Powiedz mi tylko co do tego licznika wskaźnik od paliwa masz w litrach czy 0 1/2 i 1/1 stanu?

Co do tych 20 dodatkowych KM to może zapytasz poprostu poprzedniego właściciela sam ciekaw jestem jak to wycisnoł...

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
po 1 Słyszałem że przy niesprawnej wiskozie silnik traci dodatkowe konie mechaniczne czy te pogłoski są prawdą??

 

po 2 Mam BMW E36 320i M52 VANOS z 06.1995r. I powstaje takie pytanie dotyczące zegarów. Niektórzy koledzy się mnie pytają dlaczego mam na budziku 260 a nie 240 przy tym silniku?? DLACZEGO??Moim zdaniem Jeżeli to prawda + 20 km to porostu są przełożone zegary od 323 co by się tez obrotomierz się zgadzał. Taka moja wersja a wasza?

 

Dla chętnych i wiedzących czekam na odpowiedzi :)

 

 

Ad.1Tak jest jeżeli Visco nie działa poprawnie i nawet to ,że jest Visco to ono stanowi obciążenie dla silnika,gdzieś kiedyś czytałem post o tym na forum i goście pisali,że demontują Visco i zakładają zwykły wiatrak elektryczny,nie wiem ile jest prawdy w tym ale jak mój kumpel miał zwalone Visco (chodził cały czas) to faktycznie było czuć,że auto jest słabsze :mrgreen:

 

Ad.2 Ja mam też 2.0 ale bez Vanosa i też mam 260km/h i wiem że licznik jest orginalny,możesz to sprawdzić zrób test zegarów i wiem że 3albo4 komunikat wyświetlany to kilka ostatnich cyfr Vin, będziesz wiedział czy jest z tej Buni

 

Degrek napisał:

Ad.3 Też podczepię tu jeszcze jedno. Kupując auto koleś mówił że jest podkręcone z 150 na 170 koni mechanicznych. Czy to jest powód zegarów?? i w jaki sposób by mógł on osiągnąć + 20 koni.

 

Raczej wątpię wiem że jak goście zmienili procesor w sterowniku silnika to z 192KM uzyskali 206 czyli nie zbyt duży przypływ mocy :naughty: Ale może jakiś inny chip tuning ktoś zrobił.pozdrawiam

Opublikowano
możesz to sprawdzić zrób test zegarów i wiem że 3albo4 komunikat wyświetlany to kilka ostatnich cyfr Vin, będziesz wiedział czy jest z tej Buni

 

Napewno vin który jest wyświetlany podczas testu zegarów "siedzi" w liczniku? Nie jest on czasem zczytywany np z ECU?

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
możesz to sprawdzić zrób test zegarów i wiem że 3albo4 komunikat wyświetlany to kilka ostatnich cyfr Vin, będziesz wiedział czy jest z tej Buni

 

micgz napisał

 

 

Napewno vin który jest wyświetlany podczas testu zegarów "siedzi" w liczniku? Nie jest on czasem zczytywany np z ECU?

 

Proszę tutaj jest opis

 

 

Liczby które się pojawiaja na tescie ( 375tyś Km ) z symbolem Km nie oznaczają napewno faktycznego przebiegu samochodu u wszystkich ta liczba jest zbliżona do 375. Jest to najprawdopodobniej jakis symbol wersji fabrycznego softu.

 

1 -wew.nr.BMW,

2- nr wtyczki kodującej,

3-liczba K wew. dane BMW,

4-nr podwozia,

5-wersja oprogramowania,

6- wew. indeks przeprowadzonych zmian.

 

 

jest to ze strony :http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=1034

pozdrawiam

 

P.S licznik posiada własną pamięc a z czytuje informacje z ECU takie jak:temperatura,prędkość itp :dance:

Opublikowano

Jeszcze wrócę do Visco. Moje Działą w następujący sposób.

 

Załącza się od razu po odpaleniu silnika i nie da się zatrzymać wiatraka na zimnym silniku. Lecz wskazówka od tem. osiąga pion i stoi jak zabita. Silnik podług mojego innego auta Vectry grzeje dużo szybciej ale myśle ze to normalne przy R6. A i jeszcze na NIE zapalonym silniku moge sobie swobodnie kręcić Wiatrakiem. I pytanie czy mam uszkodzone Viscoze???

Opublikowano
Jeszcze wrócę do Visco. Moje Działą w następujący sposób.

 

Załącza się od razu po odpaleniu silnika i nie da się zatrzymać wiatraka na zimnym silniku. Lecz wskazówka od tem. osiąga pion i stoi jak zabita. Silnik podług mojego innego auta Vectry grzeje dużo szybciej ale myśle ze to normalne przy R6. A i jeszcze na NIE zapalonym silniku moge sobie swobodnie kręcić Wiatrakiem. I pytanie czy mam uszkodzone Viscoze???

 

dobrze ,ze się grzeje szybciej tak ma być z wisko też jest ok. :cool2:

Opublikowano
W litrach 15\30\45\60 A dlaczego pytasz??

 

Wszytsko sie zgadza z tym licznikiem. W 2.0 liczniki do 260 były montowane przed filtem po lifcie do 240 (od 96 roku)

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
Witam odnośnie Visko moje tez rano sie załączało na chwile na zgaszonym silniku szło nim kręcić. Z ciekawości wyciągłem je nagrzałem opalarką tak ze nieszło tej blaszki dotknąć ale visko sie nie zblokowało wiec postanowiłem je wymienić na nowe.
Opublikowano
a ja mam taki problem ze gdy wisko zalapie to moja bunia chodzi tak jakby miala z 6 litrow pod maska, tzn wyje tak czy to normalne?

Prawdopodobnie masz uszkodzony ogranicznik obrotów w wiskozie, który powinien ograniczać obroty bodajże do 3tyś.obr./min.

Opublikowano
moja tez ma 260 na blacie i to normalne jest są modele co mają 240 i sa co mają 260 a to czy ma te 170koni to jedynie hamownia :twisted2: a tak zee zapytam czym uzasadnił swoją wypowiedz ze auto ma 170km ? :lol:
Opublikowano
Znam takich co mówią założyłem czipa, strumienice, filtr stożkowy, puknąłem dwa razy młotkiem i mówią że mają 20-30 KM więcej, lepiej wkręca się w obroty itp. Zazwyczaj ledwo ich stać na zakup paliwa, tego przyrostu mocy oczywiście niczym nie zmierzyli.
Opublikowano
nooo :mrgreen: śmiać mi się chce z takich ale znam jeszcze ciekawszych jeden kiedyś coś tam mówi że ma pojemnosć większą mówi że ma bmw 1.9i :lol: nie 1.8i bo ktoś mu tak mówi fuck myślałem że pękne ze smiechu :wink: ludzie mają jazdy... :clap: może ma ktoś E36 319i na sprzedanie :mrgreen: HA HA ten kolo kupi pewnie (1.9i nigdy za wiele) :norty: pozdro :twisted2:
Opublikowano
nooo :mrgreen: śmiać mi się chce z takich ale znam jeszcze ciekawszych jeden kiedyś coś tam mówi że ma pojemnosć większą mówi że ma bmw 1.9i :lol: nie 1.8i bo ktoś mu tak mówi fuck myślałem że pękne ze smiechu :wink: ludzie mają jazdy... :clap: może ma ktoś E36 319i na sprzedanie :mrgreen: HA HA ten kolo kupi pewnie (1.9i nigdy za wiele) :norty: pozdro :twisted2:

były w kompaktach E36 316i 1.9L

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
E36 316i M40B16 1596cc , 316i M43B16 1596cc ,M43tuB19 1895cc takie były 1.6i a 1.8i M40B18 1796cc , M43B18 . 1.8is M42B18 1796cc , M44B19 1895cc ten ostatni ma ''prawie'' 1.9 lecz to jest 1.8 i nic tego nie zmieni ludzie lubią wyolbrzymiać wszystko moja E36 320i M50B20 ma rzeczywistą pojemność 1990cc i tak samo M52B20 ma też 1990cc więc pokaż mi BMW E36 319i :!: :lol: nie ma takich przyjacielu :!: są 316i ,318i,318is,318tds, 320i,323i325i,325td,325tds,328i,M3(S50B30 2956cc-210kw)i M3 S50B32-3201cc 236kw :norty: E36 319i nie ma :hand:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.